przemoc... :(((

1. Data: 2003-02-11 23:37:33

Temat: przemoc... :(((
Od: "lolla" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

witajcie,

ten problem dotyka niestety bezpośrednio mnie. odeszłam od mężczyzny, który
pozwalał sobie na znęcanie się psychiczne i fizyczne. mamy 14-miesieczną
córkę.

teraz spotykam się z kimś, kto budzi moje zaufanie, widujemy się ok. raz na
tydzień. czasami jest wtedy ze mną córka.

oczywiście były nie może znieść kontaktów córki z innym mężczyzną, w związku
z czym zastrasza nas i nachodzi moje mieszkanie

dodam, ze dopiero wnoszę pozew o rozwód i ustalenie miejsca pobytu dziecka.

jak reagować na takie postępowanie..?

pozdrawiam

paulina

2. Data: 2003-02-11 23:40:53

Temat: Odp: przemoc... :(((
Od: "boniedydy" <b...@z...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik lolla <l...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:b2c1g8$t6l$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> z czym zastrasza nas i nachodzi moje mieszkanie
>
> dodam, ze dopiero wnoszę pozew o rozwód i ustalenie miejsca pobytu

Dokumentuj zastraszanie, o ile sięda staraj miec na to świadków, w razie ew.
znęcania się fizycznego rób obdukcję, wnieś o pozbawienie władzy
rodzicielskiej, wszystkie problemy z mężam zgłaszaj na policję.

boniedydy

3. Data: 2003-02-12 08:19:04

Temat: Re: przemoc... :(((
Od: "arbi" <a...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo wazne: wszystkie argumenty, ktore moglabys pozniej
uzyc w sadzie (pobicia, obdukcje itp.) musisz miec na pismie.

arbik

Odwiedziny z opóźnionym powiadomieniem
Pytanie do dziewczyn / kobiet
goście
Krótki poradnik hodowli mężczyzn [ DŁUGIE ]
Jak dzielić koszty utrzymania wspólnego gospodarstwa