przeniesienie z wieczorowych na dzienne (po I roku)

1. Data: 2003-09-14 14:51:20

Temat: przeniesienie z wieczorowych na dzienne (po I roku)
Od: "" <e...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

cześć! będe studiować na I roku płatnej medycyny na CM UJ - i mam pytanie:
JAKIE SA WARUNKI PRZENIESIENIA NA DZIENNE po zdaniu egzaminów? czy jest to
trudne i jakie kryteria trzeba spełnic, u kogo szukac informacji na ten temat?!
bardzo prosze starszych i doświadczonych o pomoc!! może ktoś sie przeniosił w
tym roku i może służyć radą? z góry dziękuję,
gośka

s...@w...pl
gg 1244675

2. Data: 2003-09-14 15:04:02

Od: "Tomasz Bandurski" <b...@d...this.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <e...@W...pl> napisał w wiadomości
> [...]
przeniosił w
> tym roku i może służyć radą? z góry dziękuję,

Jesli studiujesz na studiach platnych to zapewne podpisywalas umowe z
uczelnia. W niej powinny byc zawarte warunki przeniesienia. Ewentualnie
blizszych informacji powiniem udzielic Ci dziekanat Twojego wydzialu.

T.B.

testosteron
magnez i wapn
Re: zwalniam z powolania