przepis na ciasto do pizzy

1. Data: 2005-02-07 16:12:18

Temat: przepis na ciasto do pizzy
Od: "Paweł 'PrZyCzEq' Przyczka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy posiada ktoś włoski przepis na pizze...bo w necie wszedzie jest z
drozdzami a chyba prawdziwe ciasto na pizze sie robi bez drozdzy...

1. Data: 2005-02-07 17:13:02

Temat: Re: przepis na ciasto do pizzy
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł 'PrZyCzEq' Przyczka" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
> Czy posiada ktoś włoski przepis na pizze...bo w necie wszedzie jest z
> drozdzami a chyba prawdziwe ciasto na pizze sie robi bez drozdzy...

A masz porządny piec chlebowy?
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2005-02-07 17:21:46

Od: "Paweł 'PrZyCzEq' Przyczka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

eee... Mam pożądny piekarnik wirpoola czy jak mu tam :D czyli tak w
piekarniku innego niz drozdzowe nie da rady??

1. Data: 2005-02-07 18:43:56

Od: "flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> eee... Mam pożądny piekarnik wirpoola czy jak mu tam :D czyli tak w
> piekarniku innego niz drozdzowe nie da rady??

piec chlebowy to jakbys piekl na patelni pod przykryciem (chociaz ma wieksza
pojemnosc pary wiec nie bedzie woda sie lac po ciescie) ... normalny
piekarnik nie pomoze

1. Data: 2005-02-07 19:39:27

Od: Magdalena Bassett <m...@o...com> szukaj wiadomości tego autora

Paweł 'PrZyCzEq' Przyczka wrote:
> Czy posiada ktoś włoski przepis na pizze...bo w necie wszedzie jest z
> drozdzami a chyba prawdziwe ciasto na pizze sie robi bez drozdzy...

Prawdziwa pizze robi sie tylko na ciescie drozdzowym.

Tu przeczytaj pierwsze wypunktowane zdanie nt. skladnikow:

http://www.pizza.it/

Ale nie jest to takie proste. Tu link do wloskiej szkoly pizzowej:

http://www.pizzaepastaitaliana.it/scuola/index.htm

A ogolnie, wpisz w google pizza italiana i wszystko bedzie Ci wiadome na
temat wloskiej pizzy.

Magdalena Bassett

1. Data: 2005-02-08 10:20:20

Od: Magdalena Fabrykowska-Młotek <m...@s...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 07 Feb 2005 19:43:56 +0100, flashi wrote:

> [...]
>
> piec chlebowy to jakbys piekl na patelni pod przykryciem (chociaz ma wieksza
> pojemnosc pary wiec nie bedzie woda sie lac po ciescie) ... normalny

W sieci wydziałam elektryczne piekarniki do pizzy produkcji włoskiej
(Ferrari). Wyglądało toto jak elektryczny grill (okrągły) z
przykrywką. Temperatura w środku - do 470C.
--

Magdalena Fabrykowska Młotek
Obecnie czytane: "Omega", "Absolution Gap", "Ostatnia saga", "Boży bojownicy"

1. Data: 2005-02-08 16:15:12

Od: "flashi" <f...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> W sieci wydziałam elektryczne piekarniki do pizzy produkcji włoskiej
> (Ferrari). Wyglądało toto jak elektryczny grill (okrągły) z
> przykrywką. Temperatura w środku - do 470C.

no nie jest to zle ...
jednak cena byla zabojcza :>
ostatnio widzialem powiedzmy "lepsze" modele ... jakby wlasnie taka
miniatura pieca chlebowego ... ale cena tez zabijala 1200zl :) za cos co
tylko do pizzy sie nadaje wg mnie :>

1. Data: 2005-02-09 05:38:42

Od: "Pawel 'PrZyCzEq' Przyczka" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzieki wszystkim, juz wszystko wiem...