przepis na marynate

1. Data: 2001-09-19 19:12:53

Temat: przepis na marynate
Od: "amigo_pz" <a...@s...member> szukaj wiadomości tego autora

Czy ktos moglby mi podac przepis na marynate do ogorkow konserwowych
(korniszony) albo do papryki marynowanej (na ostro).

stala czytelniczka

1. Data: 2001-09-20 08:23:07

Temat: Odp: przepis na marynate
Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik amigo_pz <a...@s...member> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9oaqfi$jop$...@n...tpi.pl...
> [...]
>
> stala czytelniczka
>
> Jutro Ci podam bardzo dobry przepis na paprykę. Robię od kilku lat; bardzo
smakuje moim gościom, o mnie nie wspominając.

Ela.

1. Data: 2001-09-20 09:58:44

Temat: Re: przepis na marynate
Od: "Przemek" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

2 l wody
1 szkalanka octu 10%
4 czubate lyzki cukru
2 lyzki soli
koper pieprz ziele angielskie
crzan
gotowac 10 min od chwili zagotowania

Przemek

1. Data: 2001-09-21 06:46:33

Od: "Ela" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Czy ktos moglby mi podac przepis na marynate do ogorkow konserwowych
> (korniszony) albo do papryki marynowanej (na ostro).

Cześć!

Papryka na ostro.
Zalewa: 0,5l wody, 10dkg cukru, 2dkg soli, 0,1 l octu 10%. Zawsze to
wszystko skrupulatnie odmierzam i ważę.

Do słoika pokrojona papryka w ósemki lub paski, ząbek czosnku, baldachim
kopru, kilka zaiarenek pieprzu, ziela angielskiego, liść laurowy.
W ubiegłym roku zrobiłam experyment i dodałam do części słoików po jednej
ostrej papryce i cała paryka w słoiku robiła sie ostra. Była super!

Ogórki konserwowe (na korniszony nie mam sprawdzonego przepisu)
2,5l wody, 7dkd soli, 10 dkg cukru, 03l octu 10%.

Baldachy kopru, czosnek, chrzan, pipeprz, zile angielskie. Do niektórych
słoików dodaję owoc ostrej papryki i wtedy mam też inne ogóreczki.

Miłego marynowania.
Ela.

golabki z indycze w lekkim sosie smietanowym
Coś na obiad
wrzesien
brązowy sos do mięs
Suszenie pietruszki i selera