przepisy z gazet

1. Data: 2003-04-10 09:11:55

Temat: przepisy z gazet
Od: "Magda" <magda@nospam_police.pl> szukaj wiadomości tego autora

Zawsze jak ogladam jakias kolorowa "babska" gazete sa tam przepisy kulinarne
czasem nawet mam ochote cos z tych przepisow zrobic ale boje sie
ze nie bedziemy zadowoleni z efektu koncowego.

Ktos moze korzystal z przpisow gazetowych ?

Magda

1. Data: 2003-04-10 10:19:17

Temat: Re: przepisy z gazet
Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> boje sie ze nie bedziemy zadowoleni z efektu koncowego.
=========
Jak widze Pisemko, w ktore w kazdym numerze
prezentuje kilkanascie (-dziesiat) przepisow, to mysle
sobie, ze tam siedzi gosc, ktory wymysla te przepisy "z czapy".
Oczywiscie, kazdy fachowiec moze w godzine wydumac
mnostwo takich przepisow i beda one w miare sensowne.
Wyobrazam to sobie tak:
1. Z jednego koszyka losuje skladnik nr 1 (np. jakies mieso)
2. Z drugiego koszyka losuje skladnik nr 2 (np. warzywo)
3. Układa jakis przepis, ktory w miare bezkonfliktowo
polaczy te skladniki
4. Powtarza kroki 1.-3. tyle razy ile przepisow
potrzebuje w tym tygodniu Pisemko
5. Przepisy spisuje i odsyla do Redakcji Pisemka
6. Idzie do kasy po wyplate

Mam w domu dwa koszyki. Znacie jakas Pisemko,
ktore jeszcze nie drukuje przepisow? :-}

waldek
==========

1. Data: 2003-04-10 10:44:55

Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "waldek" <x...@o...pl> napisał w wiadomości
> Mam w domu dwa koszyki. Znacie jakas Pisemko,
> ktore jeszcze nie drukuje przepisow? :-}

PC World Computer, Software,Enter... calkiem sporo ich jest ;)

pozdrawiam
Nea

1. Data: 2003-04-10 11:02:47

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> PC World Computer, Software,Enter... calkiem sporo ich jest ;)
=========
Hę? Pytalem o Pisemko, a nie pismo.
Musza w nim byc:
- plotki o zlamanym paznokciu Britney.
- porady o masazu piersi
- nowa dieta cud
- kto z kim wziął slub i kiedy bedzie rozwod
- test p.t. "Czy twoje malzenstwo jest szczesliwe"
- artykul "Jak uniknac stresu"
- kącik Lwa Starowicza
- porady, co dodac dowody. by kwiaty dlugo staly
Wiec prosze o powazna odpowiedz na powazne pytanie.

waldek
==========

1. Data: 2003-04-10 11:43:47

Od: "Nea" <n...@p...com.beztego> szukaj wiadomości tego autora

> Hę? Pytalem o Pisemko, a nie pismo.
> Musza w nim byc:
<ciach>

hmmmm.... masz wymagania :) no to w takim razie zostaly sie
Bravo,Dziewczyna, Mama Tata Komputer i Ja :D

pzdr
Nea

1. Data: 2003-04-10 11:46:40

Od: "Basia" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Oczywiscie, kazdy fachowiec moze w godzine wydumac
> mnostwo takich przepisow i beda one w miare sensowne.

Nie zawsze... wygrzebalam z szafy stare gazety o tematyce wielkanocnej
(nowych juz nie kupuje, zmadrzalam;-) i zaczelam przegladac co tam
ciekawego - trafilam na przepis na baranki i podobno 100 g maki na
wystarczyc na 8 barankow... ( a na te 100 g maki bodaj 4 jajka, kostka
tluszczu i cos tam jeszcze, w kazdym razie nawet na nalesniki robi sie
bardziej geste ciasto)
Poza tym stwierdzilam, ze te same zdjecia powtarzaja sie w roznych gazetach
ale przepisy pod nimi sa rozne;-)

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2003-04-10 12:03:56

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Nie zawsze... wygrzebalam ....
==========
No bo zapomnialem dodac, ze fachowiec musi byc trzezwy.
Aha, i musi byc fachowcem.

waldek
==========

1. Data: 2003-04-10 12:35:08

Od: "Wkn" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> No bo zapomnialem dodac, ze fachowiec musi byc trzezwy.
> Aha, i musi byc fachowcem.
>
> waldek

no tak, to wychodzi na to, ze jezeli fachowiec jest nietrzezwy, to czytajacy
(-aca) najlepiej tez powiniec byc na rauszu, moze sobie wtedy dospiewa,
czego brakuje, hle hle

wkn

1. Data: 2003-04-10 12:47:29

Od: "waldek" <x...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> no tak, to wychodzi na to, ze jezeli fachowiec jest nietrzezwy, to czytajacy
> (-aca) najlepiej tez powiniec byc na rauszu, moze sobie wtedy dospiewa,
> czego brakuje, hle hle
=========
Swiete slowa prawicie. Powiem wiecej,
w kioskach do Pisemka od razu powinni
dodawac 0,5 l. Wiedzialby przynajmniej czlowiek
za co zaplacil :-}

waldek
=========

1. Data: 2003-04-10 19:01:58

Od: "Piotr Kosela" <p...@b...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> - kącik Lwa Starowicza
> - porady, co dodac dowody. by kwiaty dlugo staly
> Wiec prosze o powazna odpowiedz na powazne pytanie.

"Nie"

"Koła Gospodyń Wiejskich są ostatnią ostoją kultury na wsi. Ostatnio
dołącza do nich Kościół. Dzięki im za to." - SMS do "Kawy czy herbaty"

Pascha
Filet z indyka
Mazurki - kiedy?
Rolady