przepraszam - informatyka stosowana ...

1. Data: 2006-04-29 07:21:29

Temat: przepraszam - informatyka stosowana ...
Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przepraszam ale potrzebna mi pomoc ...

Mianowicie nie wiem jak włączyć w menu na stałe belkę z przeglądarka
Googla w programie Avant Browser :-(
Pamiętałam gdzie zaznaczało się obsługanta a teraz nie mogę do tego dojść.
Opcja ta bardzo wygodna bo nie muszę dodatkowo w ulubionych wyszukiwać
Googla i grafiki ... Ktoś pomorze ???

Serdecznie Miłka

2. Data: 2006-04-29 07:26:27

Temat: Re: przepraszam - informatyka stosowana ...
Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
dojść.
> Opcja ta bardzo wygodna bo nie muszę dodatkowo w ulubionych

Owszem ale tylko ktoś z Pomorza
;-))
Pozdrawiam ortograficznie
skryba

3. Data: 2006-04-29 08:17:09

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba"

> Owszem ale tylko ktoś z Pomorza
> ;-))

Oj, Skrybo zamiast pomóc bezbronnej kobiecie to Ty się natrząsasz ...
przecież wiadomo że "pomogę" !!!

Serdecznie Miłka

4. Data: 2006-04-29 08:24:45

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):
> Użytkownik "skryba"

> Oj, Skrybo zamiast pomóc bezbronnej kobiecie to Ty się natrząsasz ...
> przecież wiadomo że "pomogę" !!!

A może zainstalować np Firefoxa zamiast nakładek na IE?

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

5. Data: 2006-04-29 08:27:22

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_rais" <

> A może zainstalować np. Firefoxa zamiast nakładek na IE?

Jakiś blokers też tutaj jest ale mi chodzi dokładnie o to co pytam.
Gdzie w głównym menu to się zaznaczało i belka była cały czas widoczna.
Chyba się złamię zadzwonię do byłego o pomoc. Cóż ... może nie ucierpi
moja duma ...

Serdecznie Miłka

6. Data: 2006-04-29 09:03:37

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Oj, Skrybo zamiast pomóc bezbronnej kobiecie to Ty się
natrząsasz ...
> przecież wiadomo że "pomogę" !!!

Od rana mam dobry humor bo się dobrze czuję:
http://www.tfk.tarnow.pl/zrenica/2000/08/13.htm

;-))
Pozdrawiam wesoło
skryba

7. Data: 2006-04-29 09:04:53

Od: _rais <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Miłka napisał(a):

> Jakiś blokers też tutaj jest ale mi chodzi dokładnie o to co pytam.
> Gdzie w głównym menu to się zaznaczało i belka była cały czas widoczna.

A nie wystarczy prawoklik myszą na tym miejscu gdzie ma być ta belka
i "zaptaszkowanie" odpowiedniej opcji?

Zgaduję, bo nie mam

http://fotogalerie.pl/galeria/galeria_raistand

8. Data: 2006-04-29 09:06:44

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Miłka" <m...@t...pl> napisał w wiadomości

> natrząsasz ...
> >

> Od rana mam dobry humor bo się dobrze czuję:
> [...]
Powinno być:
http://www.idn.org.pl/medykon/wiersze/czuje.htm

9. Data: 2006-04-29 09:47:57

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Mianowicie nie wiem jak włączyć w menu na stałe belkę z przeglądarka
> Googla w programie Avant Browser :-(

Ja zwykle stosuje w ustawieniach Avant Browser (zakladka Narzedzia) skrot
"g" - zmieniam tylko adres z www.google.com/search na www.google.pl . Wtedy
wystarczy przy wyszukiwaniu np. informacji o wierzbach wpisac w pasek adresu
komende "g wierzby" - program automatycznie otwiera strone google z wpisanym
slowem wierzba i wynikiem poszukiwan.

Elfir

10. Data: 2006-04-29 11:14:17

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir Dar'n'Ytta"

Czyli ile masz belek licząc z niebieskim paskiem ? Ja mam 4. Po pasku z
[Adres: E] miałam jeszcze piątą na stałe belkę z przeglądarką googla i tam
od razu pisałam szukane zagadnienie. Pamiętałam że takie stałe ustawienie
zaznaczało się gdzieś w menu głównym. Można było sobie wybrać dowolną
przeglądarkę " googla, Yahoo!, lub jeszcze inne ...

Serdecznie Miłka

Cięcie róż
Mikoryza - moda czy konieczność.
Sorbus aucuparia Edulis