przepraszam - informatyka stosowana ...

11. Data: 2006-04-29 11:17:33

Temat: Re: przepraszam - informatyka stosowana ...
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Miłka" <m...@t...pl> wrote in message
news:e2vhuf$3o1$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Użytkownik "Elfir Dar'n'Ytta"
>
> Czyli ile masz belek licząc z niebieskim paskiem ? Ja mam 4. Po pasku z
> [Adres: E] miałam jeszcze piątą na stałe belkę z przeglądarką googla i tam
> od razu pisałam szukane zagadnienie. Pamiętałam że takie stałe ustawienie
> zaznaczało się gdzieś w menu głównym. Można było sobie wybrać dowolną
> przeglądarkę " googla, Yahoo!, lub jeszcze inne ...
>
> Serdecznie Miłka

Witaj!

Trzeba tę belkę (toolbar) zainstalować. Instaluje się w różnych
przeglądarkach. W IE jest po kliknięciu w pasek belek prawym klawiszem myszy
możliwość włączania lub wyłączania belek. W Netscape mam zainstalowaną -
samo się zrobiło... :-P)))))))))

12. Data: 2006-04-29 12:24:45

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Miłka wrote:

> Mianowicie nie wiem jak włączyć w menu na stałe belkę z przeglądarka
> Googla w programie Avant Browser :-(
> Pamiętałam gdzie zaznaczało się obsługanta a teraz nie mogę do tego dojść.
> Opcja ta bardzo wygodna bo nie muszę dodatkowo w ulubionych wyszukiwać
> Googla i grafiki ... Ktoś pomorze ???

Pojedziemy na Pomorze,
jak Pomorze nie pomoże,
to pomoże może morze,
a jak morze nie pomoże
to pomoże może Wolne Miasto Gdańsk.

A w sprawie Avant Browsera - krótkie poszukiwania przez Google
sugerują, że w najnowszej wersji jest to niemożliwe. Pokazują
także, żę Avant Browser jest albo ulepszonym klonem Internet
Explorera, albo wprost nakładką na IE. Jest to wystarczający
powód, żeby rzucić AB w diabły i przejść na jakąś porządną
przeglądarkę, np. Firefoxa:
http://www.mozilla.com/firefox/

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

13. Data: 2006-04-29 12:28:01

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zaznaczało się gdzieś w menu głównym. Można było sobie wybrać dowolną
> przeglądarkę " googla, Yahoo!, lub jeszcze inne ...

Ja mam ilosc belek ograniczona do minimum, aby nie zaslanialy otwieranych
okien - pasek narzedzi + pasek adresu na gorze i pasek zakladek na dole.
Dlatego dla mnie o wiele wygodniejsze jest rezygnacja ze stalego paska
wyszukiwarki a w zamian za to wyszukiwanie automatyczne wpisujac do paska
adresu "g to_czego_szukam" co automatycznie pokazuje mi wyniki w google.

Ale jak jestes przyzwyczajona do tego dodatkowego paska to:
kliknij prawym na paskach i wybierz pasek przeszukiwania. Następnie w
Narzedzia - opcje Avant Browser wybierz Opcje przeszukiwarki - wyszukiwanie
standartowe. Zamien www.avantfind.com na www.google.pl . Voila!

Elfir

14. Data: 2006-04-29 12:53:21

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Explorera, albo wprost nakładką na IE. Jest to wystarczający
> powód, żeby rzucić AB w diabły i przejść na jakąś porządną

Najwyrazniej nigdy nie miales z nim do czynienia. Owszem jest nakladka na IE
zmieniajaca kompletnie wszystko. Jest rewelacyjnym programem i zadna Mozilla
czy Firefox nie jest rownie wygodne dla mnie w uzytkowaniu.

Elfir

15. Data: 2006-04-29 13:25:36

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

Elfir Dar'n'Ytta wrote:

> Najwyrazniej nigdy nie miales z nim do czynienia.

Nie miałem.

> Owszem jest nakladka na IE
> zmieniajaca kompletnie wszystko. Jest rewelacyjnym programem i zadna Mozilla
> czy Firefox nie jest rownie wygodne dla mnie w uzytkowaniu.

A czy na przykład zapobiega gromadzeniu przez IE danych o stronach
przez Ciebie odwiedzanych w plikach bez normalnego dostępu?
http://www.microsuck.com/content/ms-hidden-files.sht
ml
(to niestety jest prawda).
Czy łata niezliczone dziury IE?

Pozdrowienia,
Michał

16. Data: 2006-04-29 14:27:56

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> Czy łata niezliczone dziury IE?

ktora konkretnie? :D

Elfir

17. Data: 2006-04-29 17:09:38

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir Dar'n'Ytta"

> kliknij prawym na paskach i wybierz pasek przeszukiwania. Następnie w
> Narzędzia - opcje Avant Browser wybierz Opcje przeszukiwarki -
wyszukiwanie
> standartowe. Zamień www.avantfind.com na www.google.pl . Voila!

O... właśnie o to mi chodziło :-)
Dziękuje jak nie wiem co :-D

Serdecznie Miłka

18. Data: 2006-04-29 20:38:08

Od: "Mariusze" <f...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "_rais" <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
natrząsasz ...

> A może zainstalować np Firefoxa zamiast nakładek na IE?

Moze jednak nie:
http://www.dobreprogramy.com/index.php?dz=15&n=3877

"W przeglądarce Mozilla Firefox w wersji 1.5.0.2 wykryto podatność na
przepełnienie bufora, która może zostać wykorzystana do zawieszenia
przeglądarki lub wykonania dowolnego kodu.

W celu przeprowadzenia ataku ofiara musi wejść na odpowiednio
spreparowaną stronę WWW. Błąd znajduje się w funkcji
iframe.contentWindow.focus() - w przypadku wersji dla Windows
odpowiedzialne są biblioteki js320.dll i xpcom_core.dll. Na stronach
Securident Technologies można znaleźć opis luki, a także Proof of
Concept (stronę zawieszającą przeglądarkę).

Przeglądarka Internet Explorer, a także starsze wersje Firefoksa (np.
1.0.7) nie są podatne na wykrytą lukę."

Ale avant wymiata szybkoscia obslugi (back/forward) myszką, zamykanie
okienek (dwuklik na pasku). Jakby co to niepodoba mi się nowa wersja,
zostaję przy wersji 10.1b40.(nowa ma ten X na klawiszach zakladek).
Jakby się ktoś zglaszal to podesle.

PS.Nowy NetLimiter 2.0 ma firewalla, wot i rewelacja, potestuje sobie.

Mariusze.

19. Data: 2006-05-04 14:55:00

Od: "Elfir Dar'n'Ytta" <e...@p...fm.invalid> szukaj wiadomości tego autora

> O... właśnie o to mi chodziło :-)
> Dziękuje jak nie wiem co :-D

Jesli zasugerujesz sie propozycjami kolegow, to informuje ze istnieje wersja
Avant Browser bedaca nakladka na Opere (Mozilla) ktora wyglada i dziala tak
samo jak ta na IE.

Elfir

20. Data: 2006-05-04 18:34:02

Od: "Miłka" <m...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Elfir Dar'n'Ytta"

> [...]
wersja
> Avant Browser bedaca nakladka na Opere (Mozilla) ktora wyglada i dziala

Nie zasugeruje się bo nawet nie zrozumiałam Twojej wypowiedzi ;-)
Wiem co to nakładka ale pozostałych zwrotów ... niiii
Ja z branży odzieżowej i poza specjalistycznymi InvenTex i InventPlan i tym
co mi odgórnie wprowadzą nie mam nic do czynienia z programami :-)

Jestem tylko zwykłym Użytkownikiem :-D

Serdecznie Miłka

Cięcie róż
Mikoryza - moda czy konieczność.