przerwy w braniu pigułek

1. Data: 2001-02-15 17:46:42

Temat: przerwy w braniu pigułek
Od: "EdziaB" <e...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Od trzech lat biorę pigułki antykoncepcyjne ( Tri-Regol), czy w związku z
tym powinno się robić przerwy w ich przyjmowaniu i, ew. jak długo powinny
one trwać.?

2. Data: 2001-02-18 23:20:22

Temat: Re: przerwy w braniu pigułek
Od: "Piotr Sowa" <n...@f...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

Oj , oj zwykle w terapii hormonalnej zalecane są jedno- dwumiesieczne
przerwy podczas rocznej "kuracji"
To na wypadek gdyby Twoje jajniki wpadly na pomysl , ze sa niepotrzebne ,
ale nie wszyscy ginekolodzy podzielaja ten poglad i tak na dobra sprawe
chyba ) nie ma dalekosieznych badan na ten temat ...
Pozdrowienia
Piotr Sowa

EdziaB napisał(a) w wiadomości: <96mjtn$2pu$1@news.tpi.pl>...

3. Data: 2001-02-19 21:24:40

Od: "RadeQ" <r...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

Temat był niedawno na grupie - wniosek - przerw robić nie należy
Polecam archiwum...

R a d e Q
r...@k...chip.pl
UIN:73210848 #GG:78524

4. Data: 2001-03-09 01:30:14

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RadeQ" <r...@k...chip.pl> napisał w wiadomości
> Temat był niedawno na grupie - wniosek - przerw robić nie należy
> Polecam archiwum...

A mógłbyś coś dokładniej powiedzieć aby ułatwić szukanie w ogromnym archiwum?
Może podalbyś datę, tytuł, autora wątku?

5. Data: 2001-03-09 15:03:41

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Sowa napisal :

> [...]
> ale nie wszyscy ginekolodzy podzielaja ten poglad i tak na dobra sprawe
> chyba ) nie ma dalekosieznych badan na ten temat ...

Radze zapoznac sie z materialem (publikowanym corocznie) pod tytulem :

"Hormonal Contraception - Pills, Injections & Implants" ". Ukazuje sie ta
niewielka ksiazeczka co roku i zawiera , na zakonczenie, wykaz ostatnich badan
w tym zakresie. Tak, ze kazde zdanie w niej (jest to wlasciwie kompilacja
opinii) jest uzasadnione wynikami badan (cytowanymi).

Przerwy obecnie nie sa zalecane, zwlaszcza ptrzy uzyciu pigulek trzeciej
generacji. Mialo to sens przy pigulkach pierwszej generacji , zawierajacej
wysokie dawki hormonow (metabolizowanych przez watrobe).

Obecnie, w miare postepu wiedzy, uzywa sie znacznie nizszych dawek,
powodujacych "fizjologiczny" poziom hormonow. W tym ukladzie zreszta idea
robienia "przerw" brzmi nieco smiesznie. Sprobuj sobie dac przerwe w pracy
serca, oddychaniu czy miesiaczkowaniu.

Nalezy wnosic , ze wraz z upowszechnieniem lekow hormonalnych nakladanych na
skore w formie pianki lub "stickers" (patches) i ten problem (wedrowki
hormonow poprzez watrobe) stanie sie niedlugo absolutnie nieaktualny. Tak jak
stal sie nieaktualny w odniesieniu do lekow uzywanych przy leczeniu
dolegliwosci przekwitania.

Pozdrawiam

dradam

PS. Ksiazeczke mozna sobie zamowic wysylajac fax pod numerem (519) 642-
2679.Nowe wydanie bedzie za miesiac - dwa.

6. Data: 2001-03-09 16:15:24

Od: "Pszemol" <P...@P...com> szukaj wiadomości tego autora

<x...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> w tym zakresie. Tak, ze kazde zdanie w niej (jest to wlasciwie kompilacja
> opinii) jest uzasadnione wynikami badan (cytowanymi).

Kto jest autorem tej publikacji i czy jest ona dostępna odpłatnie czy free?

> PS. Ksiazeczke mozna sobie zamowic wysylajac fax pod numerem
> (519) 642-2679.Nowe wydanie bedzie za miesiac - dwa.

Przedzwoniłem tam, zgłosił się automat "Bell Canada" (czemu nie US?)
z informacją, że numer ten zmienił się na (519) 642 0824...

Ale - czy możesz podać dokładniejsze dane na temat tej publikacji?

7. Data: 2001-03-09 16:44:23

Od: <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Kto jest autorem tej publikacji i czy jest ona dostępna odpłatnie czy free?

Autorem jest (glownym) Dr. Richard P. Dickey MD, Ph.D.(pharmacology) przy
udziale kolo 10 innych wspolautorow. Ksiazeczka jest sprzedawana za pare $.

> Przedzwoniłem tam, zgłosił się automat "Bell Canada" (czemu nie US?)
> z informacją, że numer ten zmienił się na (519) 642 0824...

A dlaczegoz bym mial sobie zamawiac w USA, skoro drukowana jest tez w Kanadzie.
Adres "kanadyjskiego" wydawcy jest EMIS Canada - 78 Tetherwood Blvd , London,
Ontario N5X 3W3. Toll free number do wydawcy w USA jest obecnie 1-800 225-
0694. Faxowac mozna zamowienia (obecnie) pod numerem (519) 924-9414.
Wydawca jest EMIS Inc. PO Box 820062 Dallas, Texas 75382-0062 . USA
Co do zmian numerow - ostatnio w Ontario niektore numery sie pozmienialy i
automat Ciebie uprzejmie poinformowal jaki jest nowy. Czy tak nie jest w
Polsce ?

> Ale - czy możesz podać dokładniejsze dane na temat tej publikacji?

A co Ciebie interesuje ? Ostatnie wydanie ukazalo sie pod tytulem : Managing
Contraceptive Pill Patients (Millenium Edition).

Przypisy (ponad 400 pozycji) omawiaja wiekszosc kwestii ,ktore sie nasuwaja
przy stosowaniu BCP.

Pozdrawiam

dradam

recepta
Ciśnieniomierz SOEHNLE
do sprzedania elektroniczne noze chirurgiczne
ortodonta
alkohol we krwi