przestroga :)

11. Data: 2008-09-15 08:49:19

Temat: Re: przestroga :)
Od: SlawcioD <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr M:) pisze:
> http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80279,56441
28,Prowadzil_po_pijanemu____wozek_inwalidzki_.html

> --
> Piotr
postanowilem sforwardowac link na pl.soc.prawo.

pozdrawiam
SlawcioD

12. Data: 2008-09-15 09:30:11

Od: Jacek Kruszniewski <j...@p...kropka.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2008-09-15 10:45, użytkowniczka/użytkownik SlawcioD napisała/napisał
(niepotrzebne skreślić):

Ha ha ha :-)

Z pozdrowieniami

Jacek Kruszniewski

--
"Serce rozważne szuka mądrości, usta niemądrych sycą się głupotą."
(Prz 15:14)

13. Data: 2008-09-15 16:03:06

Od: "Piotr M:)" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jacek Kruszniewski pisze:

> Dzięki Piotrze, poprawiłeś mi humor - wiadomość jest absurdalna

Witaj Jacku
Do usług jeśli chodzi o poprawianie humoru mnie to tez rozbawiło
--
Piotr M :)
"Zrób wszystko co możesz ale nie tyle by ktoś zapamiętał cie źle"

ZPCH Śmierć w fabryce cukierków.
Akumulatory [INVACARE STORM 3 EURO]
Marynarka?
homer 2003 w 2008 roku