przestudiowałam galerię... ;-)))

1. Data: 2001-08-06 16:39:04

Temat: przestudiowałam galerię... ;-)))
Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Przebiłam się przez posty... duuuuuużo nie czytając... uff... i znalazłam
galerie... Mało brakowało, a bym nie dostrzegła...
Hmm...
Dobrze, ze was sobie zasadniczo nie wyobrażałam, bo bym szok przeżyła i tak
jestem mocno zadziwiona... Nikogo nie obrażając, spodziewałam się raczej
zobaczyć zdjęcia osób raczej pulchnych... a tu pełnia rozczarowania...
Hmm... A może to zdjęcia sprzed lat?
Hmm... Wszystko się wyda w piątek!!!
Pozdrawiam serdecznie wszystkich po powrocie z wakacji!!!
Słoneczne uśmiechy!!!
:-))))))))))))
--
Joanna
http://jduszczynska.republika.pl

1. Data: 2001-08-06 16:47:32

Temat: Re: przestudiowałam galerię... ;-)))
Od: "MechaGodzilla" <k...@w...ps.pl.USUNTO> szukaj wiadomości tego autora

Tak, tak... Moje zdjęcie robione 4 miesiace temu. Teraz jestem szersza o dwa
kilo.
:)
MechaGodzilla

Użytkownik Joanna Duszczyńska <j...@p...onet.pl> w wiadomości do
grup dyskusyjnych napisał:9kmh3k$787$...@n...onet.pl...

1. Data: 2001-08-06 20:51:16

Od: Konrad Brywczyński <b...@w...pdi.net> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> jestem mocno zadziwiona... Nikogo nie obrażając, spodziewałam się raczej
> zobaczyć zdjęcia osób raczej pulchnych... a tu pełnia rozczarowania...

Moje jest bodaj sprzed roku. Od tego czasu nieco przytyłem (że nie wspomnę
o tym, że tamto zdjęcie było robione po intensywych wakacjach - i w trakcie
- a teraz wakacje przy kompie spędzam).

> Hmm... Wszystko się wyda w piątek!!!

Mam pytanie a propos piątku: do której zamierzacie działać, bo nie wiem, czy
wracać już przed 19, w nocy, czy nocować. Aha, i czy zaczekacie na mnie chwilę
pod kasami, bo wolałbym przyjechać późniejszym pociągiem, który dojeżdża na
główny bodaj o 12.45, więc muszę mieć chwilę na przejście przez Stare Miasto.

--
K o n r a d J . B r y w c z y ń s k i
private velvet animal empty t. v.

1. Data: 2001-08-06 21:19:55

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Konrad Brywczyński wrote:

> [...]
> główny bodaj o 12.45, więc muszę mieć chwilę na przejście przez Stare Miasto.

Spojrz w kamery, co tam sie dzieje. Bedzie ci wiecej, niz chwila potrzebne na
przejscie od dworca.

Rozmawialam wczoraj z moim Ojcem, ktory obiecal, ze podejdzie tam i zrobi wam
zdjecia, wiec jak zobaczysz starszego,
siwego, niskiego pana z aparatem, przestepujacego z nogi na noge, to on. On sie
strasznie krepuje takich sytuacji, ale
dla mnie wszystko zrobi, wiec pewnie tam bedzie. Ulatw mu troche, jesli mozesz, ten
kontakt z wami. Podalam mu nazwisko
Krysi Thompson, wiec o nia bedzie pytal. Moj Ojciec nazywa sie Jurek Dukland.
Magdalena Bassett

1. Data: 2001-08-07 05:18:08

Od: "Barbara" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> jestem mocno zadziwiona... Nikogo nie obrażając, spodziewałam się raczej
> zobaczyć zdjęcia osób raczej pulchnych... a tu pełnia rozczarowania...

moja podobizna jest świeża - zrobiona w robocie i wrzucona do galerii i
musicie uwieżyć mi na słowo, bo na zjazd nie mogę przyjechać ;-(
smutno mi.......

pozdrawiam
Basia

1. Data: 2001-08-07 06:05:24

Od: Magda Rzepka <m...@i...zabrze.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" wrote:
> Hmm... A może to zdjęcia sprzed lat?
Hej Joaska!
Moje sprzed miesiaca :))) staralam sie wybrac jak najbardzej
usmiechniete "zdjeciolko"

> Słoneczne uśmiechy!!!

Dla Ciebie tez:)
Magda

1. Data: 2001-08-07 06:52:00

Od: "Jola L-L" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Magdalena Bassett <m...@w...net> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:3...@w...net...
> [...]
mozesz, ten kontakt z wami. Podalam mu nazwisko
> Krysi Thompson, wiec o nia bedzie pytal. Moj Ojciec nazywa sie Jurek

o nic sie nie mart Magdus, przechwycimy go :)))

Jola L-L

1. Data: 2001-08-07 12:16:44

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote:
> zobaczyć zdjęcia osób raczej pulchnych... a tu pełnia rozczarowania...
> Hmm... A może to zdjęcia sprzed lat?
Moje robione w kwietniu tego roku, i od tego czasu nawet jeszcze schudłam :-)
Z innej beczki: gdzie Twoje? :-)

Anetek
.' .. `. Aneta Baran *---* Work: ++41 22 76 76478 A...@c...ch
:`.__.': http://chall.ifj.edu.pl/~aneta *---* Home: a...@a...net
`....' * Anything is good and useful if it is made of chocolate. *

1. Data: 2001-08-07 12:57:35

Od: "Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta Baran" <a...@c...anetek.net> napisał w wiadomości
> Moje robione w kwietniu tego roku, i od tego czasu nawet jeszcze schudłam
:-)
> Z innej beczki: gdzie Twoje? :-)

Moich zdjęć jest dużo na mojej stronie... hmm... trzeba tylko poszukać...
A w galerii? Jeśli Herbatka będzie taka dobra i wybierze sobie z mojej
strony jakieś moje zdjęcie i powiesi w galerii będzie mi bardzo miło...

1. Data: 2001-08-07 14:25:57

Od: Aneta Baran <a...@c...anetek.net> szukaj wiadomości tego autora

"Joanna Duszczyńska" <j...@p...onet.pl> wrote:
> Moich zdjęć jest dużo na mojej stronie... hmm... trzeba tylko poszukać...
Wyślij Herbatce to studniówkowe -- rewelacja! :-)

Imbir w roli glownej...
na specjalne życzenie Ice- Cream Soda
bez marzeń i bez mięsa
dla tych co bez marzeń i bez wołowiny.