przewidywanie konsekwencji

1. Data: 2006-12-17 17:37:31

Temat: przewidywanie konsekwencji
Od: "R.A.M." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Uważam że mam dość poważny problem z przewidywaniem konsekwencji, tzn.
zaskakują mnie konsekwencje moich decyzji. Czy moglibyście mi np. polecić
jakiśc artykuł na ten temat?
Dziękuję

2. Data: 2006-12-17 17:43:21

Temat: Re: przewidywanie konsekwencji
Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

R.A.M.<r...@p...onet.pl>

> Dzień dobry,
> Uważam że mam dość poważny problem z przewidywaniem konsekwencji, tzn.
> zaskakują mnie konsekwencje moich decyzji. Czy moglibyście mi np.
> polecić jakiśc artykuł na ten temat?

Na początek proponuję artykuły kodeksu karnego.

Paff

3. Data: 2006-12-17 17:51:32

Od: "Bluzgacz" <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

"niezbecki" <s...@l...po> wrote in message

> Na początek proponuję artykuły kodeksu karnego.

Hehehe.
--

Bluzgacz
GG:5015

4. Data: 2006-12-17 19:13:37

Od: "Raen" <R...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "R.A.M." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Uważam że mam dość poważny problem z przewidywaniem konsekwencji, tzn.
> zaskakują mnie konsekwencje moich decyzji. Czy moglibyście mi np. polecić

Schlessinger Laura "Jak tak można". Ksiązka wypisz wymaluj na taką
okoliczność.
Biblionetka pisze o niej tak: http://biblionetka.pl/ks.asp?id=24967

Raen

5. Data: 2006-12-20 12:22:22

Od: "Greg" <s...@m...na.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jesteś może programistą (i może jeszcze jedynakiem)? Absolutna bezmyślność
to częsta cecha wśród tego rodzaju osób. Często są to osoby o bardzo
wysokiej inteligencji pozwalającej im rozwiązywać bardzo skomplikowane
problemy. Jednak pozbawieni są inteligencji emocjonalnej. Żyją w swoim
własnym świecie oderwani od społeczeństwa i nie rozumieją społęcznych
interakcji. Z racji pracy miałem okazję zatrudniać programistów i z nimi
pracować. Na teście podczas procesu rekrutacji często mówili oni lub robili
rzeczy absolutnie dyskwalifikujące ich jako pracowników. Nie robili tego
celowo, prostu taka koncepcja, że cokolwiek poza ich kwalifikacjami w
programowaniu się liczy, była dla nich niepojęta. Dlatego wielu z nim nie
wykonywało części zadań testowych tłumacząc to np. tak: "zgłodniałem i już
idę", "nie chce mi się już tego robić", "zasnąłem i nie zdążyłem zrobić". To
nie moje wymysły, ale cytaty.

Zapewne pisząc o przewidywaniu konsekwencji mówisz o reakcjach innych osób
na to co robisz lub mówisz. Niestety nie da się tego łatwo zmienić, chyba,
że bardzo tego chcesz. W tym celu musisz się "zsocjalizować", czyli nauczyć
wchodzić w poprawne interakcje z innymi ludźmi i przede wszystkim (co jest
najtrudniejsze) wytworzyć trochę empatii. To Ci da pojęcie na temat tego jak
twoje działania są odbierane przez innych. Zapewne jednak masz generalnie
gdzieś, co ktoś myśli na temat tego co mówisz i robisz, więc raczej mała
szansa, że uda Ci się cokolwiek zmienić.

Greg

Jak leczyć manię?
-`@'- dobro = zło (*
Sen z przyszlosci, kiedy to nastapi