przeziebienie, bol gardla w czasie ciazy.. koniec 4 msc..

1. Data: 2007-06-22 06:41:51

Temat: przeziebienie, bol gardla w czasie ciazy.. koniec 4 msc..
Od: McGen <m...@d...robi.to> szukaj wiadomości tego autora

witam, moze mi ktos podpowie co mozna i co jest bezpieczne z lekow w
czasie ciazy na w/w troche sie martwie zeby nie bylo jakichs
powiklan.. prosze o rade..

2. Data: 2007-06-22 06:43:07

Od: McGen <m...@d...robi.to> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 08:41, McGen <m...@d...robi.to> wrote:
> witam, moze mi ktos podpowie co mozna i co jest bezpieczne z lekow w
> czasie ciazy na w/w troche sie martwie zeby nie bylo jakichs
> powiklan.. prosze o rade..

i moze co jesc w tym czasie, moze cos z owocow, etc co moze pomoc w
walce z przeziebieniem

3. Data: 2007-06-22 06:43:34

Od: McGen <m...@d...robi.to> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Cze, 08:41, McGen <m...@d...robi.to> wrote:
> witam, moze mi ktos podpowie co mozna i co jest bezpieczne z lekow w
> czasie ciazy na w/w troche sie martwie zeby nie bylo jakichs
> powiklan.. prosze o rade..

i moze cos jest, z owocow, etc.. co moze pomoc w walce z przeziebieniem

4. Data: 2007-06-22 09:03:39

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

McGen wrote:
> witam, moze mi ktos podpowie co mozna i co jest bezpieczne z lekow w
> czasie ciazy na w/w troche sie martwie zeby nie bylo jakichs
> powiklan.. prosze o rade..

Leki to raczej tak sobie bezpieczne, u nas w UK nawet ci tabletek
czosnkowych nie dadzą, bo podobno moga spowodowac krwotok, tak jest na
ulotce napisane. Pij herbate z miodem i cytryna, lez w łózku, ale staraj
sie nie pocic, zeby nie podnosic sobie temperatury. Płucz gardło woda z
solą i smaruj szyje i czoło mascią rozgrzewajacą, ale z naturalnymi
składnikami, ja stosowalam najtansza, jaka znalazlam w sklepie, z
olejkiem mentolowym. Mi pomoglo na przeziebione zatoki. W razie goraczki
podkladaj sobie pod lydki butelke z zimna wodą.

pozdr

cherokee
i Julcia ~10.08.2007

5. Data: 2007-06-22 12:54:01

Od: "gabiL" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee"
/.../ lez w łózku, ale staraj
> sie nie pocic, zeby nie podnosic sobie temperatury.
Piersze słyszę. Poci się człowiek po to, by obniżyć temperaturę.
To obrona organizmu przed wysoką temperaturą.

> Płucz gardło woda z solą i smaruj szyje i czoło mascią rozgrzewajacą,
Żeby podnieść temperaturę?

Poza tym się zgadzam.

Ostatecznie paracetamol. Lek, który nie szkodzi w ciąży.

--
Pozdrawiam serdecznie
Gabi

6. Data: 2007-06-22 18:36:54

Od: cherokee <c...@n...uk> szukaj wiadomości tego autora

gabiL wrote:

> Piersze słyszę. Poci się człowiek po to, by obniżyć temperaturę.
> To obrona organizmu przed wysoką temperaturą.

Tak, ale w przypadku ciazy to jest taki sobie pomys?, nie wiem jak ty,
ale ja gdy sie poce umieram z gora;ca. A przegrzewanie w ciazy i to w 4
miesiacu nie jest chyba wskazane, bo moze spowodowac krwotok.

> Żeby podnieść temperaturę?
Nie, zeby spowodowac oczyszczenie zatok, ktore zawsze mi dokuczaja jak
sie przeziebie.Poza tym ?atwiej sie oddycha.

pozdr

cherokee

klasyfikacja zlaman zebów (Elisa)
seksuolog