przeziebiona krew?

1. Data: 2008-03-11 07:37:06

Temat: przeziebiona krew?
Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam, od czasu do czasu mojej narzeczonej wyskakuja na twarzy lub wyskakuje
taki jaki pryszcz ale gleboko pod skora nie da sie go wydusic, robi sie duzy
obrzek zaczerwieniony, po okolo 2 tygodniach schodzi ale w bardzo wolnym
tempie.

cos w rodzaju wrzoda......

co to moze byc jak to leczyc ??????
bez zdiecia sie nie obejdzie?

2. Data: 2008-03-11 09:44:57

Temat: Re: przeziebiona krew?
Od: "Bongiorno" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Polecam żel antybakteryjny(nie taki do twarzy)( w takiej tubce jak na
stłuczenia). Idź do apteki i zapytaj o takie cudo.

3. Data: 2008-03-11 13:34:26

Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"bartek" napisał:
> [...]
> wyskakuje taki jaki pryszcz ale gleboko pod skora nie da sie go wydusic,
> robi sie duzy obrzek zaczerwieniony, po okolo 2 tygodniach schodzi ale w

Witam

Chyba miewam takie badziewia...
Najważniejsza chyba rzecz: nie wyciskać.
Zostaną blizny.
Najlepiej jednak chyba się zgłosić do dermatologa. Jakiegoś konkretnego.
Ja czasem stosuję Davercin (na receptę). Niby coś działa, ale niestety owe
"pryszcze" ;) pojawiają się na nowo...
Trzeba jednak chyba znaleźć porządnego lekarz i znaleźć przyczynę. A nie
leczyć objawy.

4. Data: 2008-03-11 14:00:07

Od: Jarosław Grzyb <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"bartek" <f...@w...pl> wrote in message
> [...]
> wyskakuje taki jaki pryszcz ale gleboko pod skora nie da sie go wydusic,
> robi sie duzy obrzek zaczerwieniony, po okolo 2 tygodniach schodzi ale w

Może i to nic do tematu nie wniesie, ale warto moim zdaniem iść do
dermatologa, ponieważ takie objawy może dawać dość dużo chorób... Generalnie
powinna pomóc moim zdaniem maść antybiotykowa (bądz też ogólne leczenie
antybiotykami) - ale to już naprawdę z lekarzem proszę skonsultować...

To tylko na twarzy się pojawia?

Jarosław Grzyb <g...@o...pl> http://octopian.forall.pl

5. Data: 2008-03-11 16:34:50

Od: "bartek" <f...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

tak tylko na twarzy
zazwyczaj jeden obrzek (pryszcz)

a teraz pokazalo sie 4..... z tym jeden wiekszy a reszta male

6. Data: 2008-03-11 22:28:41

Od: " czeremcha" <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jaka przeziębiona krew???

Raczej wprowadzone pod skórę zakażenie bakteryjne. Kiedy ostatnio była np. u
kosmetyczki? Moja znajoma miała dokładnie takie same problemy, skończyło się
dość długim leczeniem antybiotykami - wewnętrznie i zewnętrznie.

Ania

Chrypka u dziecka 3 letniego od dłuższego czasu. Laryngolog, alergolog Wrocław - kogo polecacie?
Czy włączona telefon kom. może powodować ..
Trudności w połykaniu
pobudzenie brwi
homoycysteina dwa razy powyzej normy