przezroczyste nici

1. Data: 2004-09-03 08:42:15

Temat: przezroczyste nici
Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Wymyslilam, ze potrzebuje takie wlasnie przezroczyste nici, grubosc nie jest
wazna, tylko fakt, zeby bylo je widac jak najmniej.... widziala ktoras z Was
Kochane Kobiety gdzies ktos cos takiego?

A moze ma ktos pomysl na czym zawiesic takie np. gwiazdeczki choinkowe, aby
nie bylo widac wieszadelka...

pozdrowionka
Ewa (Krakow)
ps. wlasnie sprulam bluzke , ktorej nie mialam sily dokonczyc i golf
bezrekawnik, ktoremu juz tylko rzeczonego golfa brakowalo....ach.......
*to co powyzej to prywatna opinia o zabarwieniu malo obiektywnym*

1. Data: 2004-09-03 08:47:38

Temat: Re: przezroczyste nici
Od: "Connie" <c...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

A żyłka? Taka cieniutka?

Connie

1. Data: 2004-09-03 08:48:07

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:
> Wymyslilam, ze potrzebuje takie wlasnie przezroczyste nici, grubosc nie jest
> wazna, tylko fakt, zeby bylo je widac jak najmniej.... widziala ktoras z Was
> Kochane Kobiety gdzies ktos cos takiego?

W ikei mają. W pasmanteriach czasem też.

> A moze ma ktos pomysl na czym zawiesic takie np. gwiazdeczki choinkowe, aby
> nie bylo widac wieszadelka...

Możliwie najcieńsza żyłka wędkarska. U mnie wiszą na tym takie jakby
korale z rżniętego szkła, czyli prywatna metoda na tęczę w domu ;)

pozdrawiam
Julita
--
http://www.galeria.szpilka.prv.pl

FAQ pl.rec.robotki-reczne:

1. Data: 2004-09-03 08:50:57

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

sie obawiam, ze na zylce beda widoczne miejsca wiazania, a ja chce zeby bylo
profesjonalnie.....o)
gumka do wrabiania w robotki mi przyszla na mysl, ale pewnie sie to to
bedzie platac....

i co teraz?
Connie, latalas ostatnio po pasmanteriach, nie rzucilo Ci sie cos w oczeta
piekne???? :)

Ewa (Krakow)
czekajaca z cierpliwoscia na obiecany albumik O)

1. Data: 2004-09-03 08:57:14

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Julka, a tak bardziej lopatologicznie, to w Ikei gdzies przy tkaninach czy
moze narzedziach (bo to roznie chyba byc moze, a moje malysze bardzo nie
lubia robic zakupow w Ikei)?
A miejsca wiazania przy takiej cienkiej zylce sa widoczne?

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

1. Data: 2004-09-03 08:59:51

Od: "Ania" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

widziala ktoras z Was Kochane Kobiety gdzies ktos cos takiego?

Jest takie "cuś". Kupiłam w zeszłym roku w pasmanterii jako "nitkę żyłkową"
właśnie do zawieszenia śnieżynek szydełkowych na oknie. Wygląda jak cieniutka
żyłka wędkarska.

pozdrawiam
Ania (Poznań)

1. Data: 2004-09-03 09:05:33

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a&e wrote:

> Julka, a tak bardziej lopatologicznie, to w Ikei gdzies przy tkaninach czy
> moze narzedziach (bo to roznie chyba byc moze, a moje malysze bardzo nie
> lubia robic zakupow w Ikei)?

u mnie jest w okolicach tkanin, mają cały stojaczek z nićmi i są tam też
przezroczyste (tzn. nawinięte wyglądają na białawe, ale w rzeczywistości
są taką supercieniutką żyłką).

> A miejsca wiazania przy takiej cienkiej zylce sa widoczne?
Wstałam, podeszłam do okna, przyjrzałam się... Moim zdaniem nie są.
Nawet ten kawałek żyłki, którego nie wycięłam po związaniu jakoś się nie
rzuca w oczy :)
Żyłkę wzięłam ze sklepu dla wędkarzy- jest mniej więcej grubości włosa i
supełka właściwie nie widać, chyba że ktoś postanowi ją zbadać z bardzo
bliska ;) Jeśli się zdecydujesz, zwróć uwagę, czy żyłka jest na 100%
przezroczysta, bo bywają kolorowe ;)

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-09-03 09:08:56

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pozostaje mi latac po krakowskich pasmanteriach, no i do Ikei tez zajrze...

Mam nadzieje, ze Krakow nie jest gorszy od Poznania, hihihi

dzieki za sugestie
pozdrowionka

Ewa (Krakow)

I jedno pytanko prywatne do Ani: Aniu bylas kiedys za czasow szkolnych na
obozie "Marzenie" w Rosji? Poznalam tam kiedys osobe nazywajaca sie
identycznie....

1. Data: 2004-09-03 09:09:37

Od: Julka <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłam:
http://www.ikea.pl/webapp/wcs/stores/servlet/Product
Display?storeId=19&langId=-27&catalogId=10101&produc
tId=26762

pozdrawiam
Julita

1. Data: 2004-09-03 09:10:53

Od: "a&e" <a...@w...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo dziekuje za wysilek intelektualny podparty rowniez fizycznym, hihihi
:))))))))

pozdrowionka
Ewa (Krakow)

[pasmanteria W-wa] "z Kolejowej"
kolekcja irysy - a gdzie szukac schematow???
kolderka dla Kubusia-brawo!!!!
druty- do poogladania
[druty] trójkątna chusta szukam wzoru