przychodzi baba do lekarza...

21. Data: 2007-01-22 13:54:45

Temat: Re: przychodzi baba do lekarza...
Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "mazda" <n...@n...pl> napisał w wiadomości
news:ep1ulm$edj$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Owszem, wiele leków tak działa. Np przeciwbólowe.
> Np gripexy, panadole, aspiryny...

Tak? Wkładanie do jednego worka (jako leków przeciwbólowych)
paracetamolu i kwasu acetylosalicylowego jest semantycznym nadużyciem:-)

22. Data: 2007-01-22 14:05:22

Od: "mazda" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Znam masę przypadków rozpuszczenia sie kamieni, nawet dużych, ale
> oczywiście
> nie ziółkami, bo to absurd.

Wiele z nich ma mozliwośc rozpuszczenia, jednak mój to jest żelastwo, bez
rozpuszczenia mnie nie rozpuści kamienia :) Skąd te tłuszcze zwierzece
wydobyc? Duzo mięsa, mleka, jajec? Chętnie zastosuje jeśli to bedzie to :D

> Ale te dolegliwości mogą Tobie powrócić, to >wówczas nie proponuję mięty,
> tylko drastyczne odstawienie węglowodanów, bo to >one są (w 99%) sprawcą

Ale ja uwielbiam węglowodany :D Od tamtego czasu nie miałem problemów z
żoładkiem ( to było jakieś 3 lata temu ).

> niestrawność, zgaga, nadkwasota,

Na zgagę i nadkwasote pomaga mi ogromny kebab z frytkami i duże piwo
ewentualnie butelka pepsi :)

Osobiście wyznaje zasadę:
Co jest lepsze od najedzenie sie do syta sie niezdrowego żarcia?
Nawpier*** się niezdrowego żarcia NA NOC! :D

23. Data: 2007-01-22 14:08:22

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jurek" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> A jakim poradami w leczeniu pomaga dzisiejszy lekarz ot by tu na
> grupie?

Nie masz pojęcia o leczeniu bo nie jesteś lekarze, a jako nie lekarz
masz prawo nie znać kodeksu etyki. Bo to co napisałeś właśnie pokazuje
te braki.

> Ale ten biedny człowiek nie wie, że gdyby u lekarzy była ogromna
> wiedza o zywieniu, to nie złapałby infekcji, a więc gripex byłby
> niepotrzebny,

Czyli zachorowanie nie zalezy od narażenia na czynnik infekcyjny, tylko
diety. Skoro dieta tak chroni przed infekcją, to moze ty i twój idol
lekarz Kwaśniewski poddacie się badaniam z użyciem HIV? Po co ograniczać
sławę do kręgu nawiedzonych i niedouczonych - miliony chorych czekają w
Afryce. Pewnie wystarczy im tylko zmienić dietę:->

> a przy prawidłowej diecie serce pracuje zawsze!!! jak pan Bóg

Serce nie pracuje zawsze, bo jak uczą doświadczenia na maniakach diety
bogatotłuszczowej - przestaje pracować dając zarobić zakładom
pogrzebowym.
Powoływanie się w nauce na nieudowadnialne, widzę macie w zwyczaju nie
do wytępienia. A to wierzycie w dietę, a to w istoty nadprzyrodzone.
Moze coś, co daje sie udowodnić dla odmiany?

24. Data: 2007-01-22 14:13:54

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "ryou.ko" <r...@g...pl> napisał w wiadomości

> Bullshit.
>
> pzdr.
> R*
Dokładnie. Choćby przykład glikacji w cukrzycy, na której leczenie stale
powołuje się maniak diety niezdrowej i wyklętej przez Polską Akademię
Nauk.

25. Data: 2007-01-22 14:31:35

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marek Li" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> Dokładnie. Choćby przykład glikacji w cukrzycy, na której leczenie stale
> powołuje się maniak diety niezdrowej i wyklętej przez Polską Akademię
....i Marka Li....:)
Pozdrawiam Jurek M.

26. Data: 2007-01-22 16:47:05

Od: "Dominik" <domik@no__spam_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

to co napisałeś to zwykłe brednie
Twój problem polega na tym na czym problem choćby homeopatii
nikt nigdzie nie udowodnił że to działa
wszystk ooiera się tylko na twierdzeniu niektorych , ktorzy kroja na tym
kase, ze dziala i jest swietne

zdania jednak nie zmieniam
jak podasz mi namiary na wiarygodne wyniki badań tyczacych cudownych
ozdwoeien choćby chorych z SM, poddanych wylacznie diecie optymalnej -
pogadamy

na chwile obecne prezentujesz jedynie belkot i wypowiedzi Twe mają się do
grupy "sci" jak pięść do nosa

dla mnei EOT dopóki nei przedstawisz tego o co proszę powyżej
a że nie przedstawisz - to naprawdę EOT

dominik

27. Data: 2007-01-22 18:01:15

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ....i Marka Li....:)

To miało być dowcipne?:-> Nie było. Czymkolwiek zresztą było, nie
stanowiło odpowiedzi na niezaprzeczalny fakt, że glikacja jest procesem
nieodwracalnym. Kolejne kłamstewko w grupie wielkiego kłamstwa - ale
czego oczekiwać od ludzi, którzy stosują niezdrową dietę
bogatotłuszczową, obfitą w tłuszcze zwierzęce.

28. Data: 2007-01-22 18:13:59

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>
> To miało być dowcipne?:-> Nie było. Czymkolwiek zresztą było, nie
> stanowiło odpowiedzi na niezaprzeczalny fakt, że glikacja jest procesem

A czy ja kiedyś powiedziałem, że glikacja jest odwracalnym procesem???
Zniszczone wyspy beta trzustki u cukrzyka pozostaną zniszczonymi na zawsze,
a dieta optymalna sprawia, że ilość wydzielanej insuliny u cukrzyka przy
podaży 40/50 g węglowodanów (złożonych!!!) jest wystarczająca bez potrzeby
wstrzykiwania insuliny. I powstrzymane są jakiekolwiek następstwa cukrzycy.
Pozdrawiam Jurek M.

29. Data: 2007-01-22 18:46:05

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A czy ja kiedyś powiedziałem, że glikacja jest odwracalnym procesem???

W pierwszym wersie cytuję nie swój fragment wypowiedzi, w ktorej pada
stwierdzenie, że "wszystkie reakcje chemiczne s? ZAWSZE ODWRACALNE", a
to nie jest prawda:-> Jesli wszystkie, to i glikacja. Chyba, ze
zapatrzyłeś się w 1984, (wszystkie zwierzęta są równe........)

> [...]
> cukrzyka przy podaży 40/50 g węglowodanów (złożonych!!!) jest
> wystarczająca bez potrzeby wstrzykiwania insuliny. I powstrzymane są

Tak? A wiesz chociaż jakie działanie wykazuje insulina inne niż wpływ na
gospodarkę węglowodanową - bo jak widzę nie. To poszukaj, co to jest
transmineralizacja chociażby i jakie są skutki bezwzględnego niedoboru
działania insuliny.
Prezentujesz typowy dla waszej grupy sposób patrzenia na choroby -
eufemizmem jest określanie tego prostym oglądem sprawy:->>>

30. Data: 2007-01-22 19:39:18

Od: "Jurek" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
wszystkie reakcje
> chemiczne są ZAWSZE ODWRACALNE!!!
> Chyba, że w organizmie powstaną juz zmiany nieodwracalne...
Skopiowałem ze swojego postu troche wyżej....
Czy zawsze musisz manipulować???
Pozdrawiam Jurek M.

Ręka boli, co z tym robić ?
Bol nadbrzusza przy ruchach