przygoda z kubkiem

1. Data: 2003-01-26 14:48:31

Temat: przygoda z kubkiem
Od: a...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

Moja starsza ogladala dzis w markecie kubki. Byly one zabrudzone czyms
czerwonym. Starsza poslinionym palcem stwierdzila ze ten czerwony brud sie
zmywa, a potem... bezmyslnie polizala palce i z przerazeniem stwierdzila ze to
krew. Teraz matka sie boi ze mogla sie czym zarazic. Myslicie ze wartoby bylo
robic badanie krwi, a jazeli tak tojakie? Dziekuje z gory za odpowiedz.
Grzesiek

2. Data: 2003-01-26 15:39:21

Temat: Re: przygoda z kubkiem
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Nagroda Darwina dla mamy ;)
Nie martw sie nic jej nie bedzie. Pewnie to nawet krew nie byla, albo ktos
przy przeladunku lekko sie skaleczyl.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

3. Data: 2003-01-26 15:40:55

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 26 Jan 2003 a...@p...onet.pl wrote:

> krew. Teraz matka sie boi ze mogla sie czym zarazic. Myslicie ze wartoby bylo

przyznam, ze nie wiem - ale jesli zalozyc, ze ta krew moglaby byc
zarazona to chyba nie tylko oznaczac ale zastosowac profilaktyke
p/HIV + wzw A i B --> slowem trzeba sie zglosic do poradni
przy Szpitalu Zakaznym, ktory wie jakie procedury profilaktyczne
zastosowac - lub nie stosowac ...

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

4. Data: 2003-01-26 15:46:23

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr Kasztelowicz w wiadomości <Pine.GSO.4.50.0301261638100.19859-
100000@dorota.am.torun.pl> napisał/a:

> [...]
> p/HIV + wzw A i B --> slowem trzeba sie zglosic do poradni
> przy Szpitalu Zakaznym, ktory wie jakie procedury profilaktyczne

Jeśli mielibyśmy do czynienia z krwią zarażoną, to także liczy się czas.
Nie możemy stwierdzić od kiedy krew była obecna na kubku,
czy była zakażona, a jeśli była to jaka jest szansa na zarażenie się
mamy chłopaka. Mimo że istnieją schematy postępowania w przypadku
kontaktu z materiałem zakaźnym, życie pokazuje, że nie jest tak różowo
(zdarza się, że leki np. zydowudyna nie są dostępne i to jest bardzo
przykre - chociaż od pewnego czasu jest podobno lepiej)
Myślę, rada zasięgnięcia opinii specjalistów jest najlepszą radą - z
tymże trzeba podkreślić że trzeba to zrobić szybko.

--
Yellow Peril
A.Einstein: Dwie rzeczy są nieskończone: wszechświat i ludzka głupota.

5. Data: 2003-01-26 15:49:49

Od: Yellow Peril <y...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

WiseMan w wiadomości <b10vgc$t29$1@news.tpi.pl> napisał/a:
> Nagroda Darwina dla mamy ;)

Nie wiem czy zdajesz sobie sprawę, że nagrody Darwina są przyznawane
ludziom, którzy się zabili, więc w tym kontekście twój tekst jest bardzo
nie na miejscu.
Napisz wreszcie coś mądrego, albo zmień nick.

6. Data: 2003-01-26 16:01:46

Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yellow Peril" <y...@o...pl> napisał w wiadomości

> Napisz wreszcie coś mądrego, albo zmień nick.

Za duże masz oczekiwania:-)) Poza tym nasz pupil deklarował sie jakiś czas
temu ze już nie będzie sie tu udzielał ale jakoś mu dotrzymywanie słowa nie
wychodzi:-)))

HaNkA

7. Data: 2003-01-26 18:42:12

Temat: [OT] [SPAM] [NTG] [HUMOR]
Od: "WiseMan" <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

A co wy chcecie? Naprawde zlizywanie czegokolwiek z kubkow to kretynizm. Co
mam powiedziec.
A ty co sie ciagle czepiasz? Nie jestem twoim zadnym pupilem. Nic nie bede
deklarowal i sie odczep.

--

\/\/ I S E |\/| A N
#GG: 3226283

8. Data: 2003-01-27 08:42:05

Temat: Re: [OT] [SPAM] [NTG] [HUMOR]
Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter@(USUN-TO)interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "WiseMan" <w...@w...pl> napisał w wiadomości

> Nie jestem twoim zadnym pupilem.

Alez jestes - bardzo lubie takich glupoli...

> Nic nie bede
> deklarowal i sie odczep.

...którzy mają króciutką pamięć i nie pamiętają co oficjalnie pisali parę
dni wcześniej:-))))) No chyba, ze w ogóle nie przywiązujesz znaczenia do
swoich słow wiedząc, że i tak są one nie warte funta kłaków:-))))))

HaNkA

PS.
Jesli chodzi o temat - to szczytem lamerstwa jest zmieniac temat w srodku
wątku. Poza tym to co Ty wypisujesz to nie jest "humor" - dobry komikiem tez
trzeba umieć być:-)))

9. Data: 2003-01-28 18:02:47

Od: "Adam" <a...@a...spam.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Piotr Kasztelowicz" <p...@a...torun.pl> napisal w wiadomosci
.am.torun.pl...

> [...]
> p/HIV + wzw A i B --> slowem trzeba sie zglosic do poradni
> przy Szpitalu Zakaznym, ktory wie jakie procedury profilaktyczne

z tym HIV'em bym tak nie przesadzal - musialby to byc wyjatkowy zbieg
okolicznosci - tzn nie mowie tu o fakcie skaleczenia sie akurat kogos
zakazonego, ale o fakt ze krew byla 'zaschnieta' na kubku - a z tego co wiem
to ten wirus na zewnatrz nie jest bardzo zywotny. predzej obawialbym sie
wzw...

Adam

wysokie ciśnienie
informatyka w medycynie
Porazenie nerwu wzroku
Krwawia mi dziasla
ZAPROSZENIE dla przedst. ochrony zdrowia