przygotowanie ogrodu na wiosne

1. Data: 2010-11-14 10:02:49

Temat: przygotowanie ogrodu na wiosne
Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

Swój ogródek mam dwa lata.
Pierwszego roku przekopałem i wszystkie warzywa były piekne. W tym roku
chyba ze względu na pogode i wyjałowiona ziemie - było marnie :)
Wybierajac chwasty i trawe stworzyłmi sie taki delikatny lejek. Równałem
działke i zostało ziemi. pomyslałem że dosypie w ogrodzie - będzie równo i
nowa ziemia :)
I jak to zrobić najlepie?
1. przysypac teraz ziemia chwasty to może zgnija i bedzie mniej roboty z
plewieniem
2. teraz przekopac i na wiosne przysypac
3. jeszcze inaczej?

2. Data: 2010-11-14 18:26:48

Temat: Re: przygotowanie ogrodu na wiosne
Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

> Wybierajac chwasty i trawe stworzyłmi sie taki delikatny lejek. Równałem
> działke i zostało ziemi. pomyslałem że dosypie w ogrodzie - będzie równo
> i nowa ziemia :)
> I jak to zrobić najlepie?

Hejka. Jeśli zrozumiałem o co Ci chodzi to teraz dosyp i wyrównaj a
następnie przekop. A generalnie w długie jesienne i zimowe wieczory
uzupełniaj wiedzę ogrodniczą. :-)
Pozdrawiam źródłowo Ja...cki

3. Data: 2010-11-14 20:40:09

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

chce tez zainwestowac w agrowłoknine aby nieplewić w przyszłym roku
tylko nie wiem czy czasem juz jej nie połozyc aby chwasty zgniły

4. Data: 2010-11-14 21:53:38

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> chce tez zainwestowac w agrowłoknine aby nieplewić w przyszłym roku
> tylko nie wiem czy czasem juz jej nie połozyc aby chwasty zgniły

Hejka. Wyrzucone pieniądze. Poczytaj o agrowłókninach i agrotkaninach i
ich zastosowaniach, choćby tu:
http://sklep.tkaniny.info.pl/agrotkaniny-c-1.html
Pozdrawiam marnotrawnie Ja...cki
PS Najlepsza inwestycja, to inwestycja w wiedzę

5. Data: 2010-11-15 06:52:08

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

no i tam własnie jest to napisane
chcialem polozyc agrowłóknine i zrobic cięcia np na marchew itd :)
pod truskawki też

ale połozyć teraz czy na wiosne dopiero

6. Data: 2010-11-15 07:58:30

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Rafał" <a...@c...nospam.pl> wrote in message
> no i tam własnie jest to napisane
> chcialem polozyc agrowłóknine i zrobic cięcia np na marchew itd :)
> pod truskawki też
>
> ale połozyć teraz czy na wiosne dopiero

Na wiosnę, kolor czarny - jeżeli ma tłumić chwasty.

7. Data: 2010-11-15 08:13:48

Od: "Rafał" <a...@c...nospam.pl> szukaj wiadomości tego autora

a teraz cały czas rosną
a może już teraz je przydusić?

8. Data: 2010-11-15 08:31:26

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

>a teraz cały czas rosną
> a może już teraz je przydusić?

Przeleć wschody glebogryzarką lub jeszcze lepiej - pługiem w ostrą skibę.

9. Data: 2010-11-15 08:43:49

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rafał" <a...@c...nospam.pl> napisał w wiadomości

> ale połozyć teraz czy na wiosne dopiero

Hejka. Nie widzę sensu w kładzeniu teraz ale skoro uważasz, że położenie
agrowłókniny rozwiąże Twoje problemy z chwastami, to życzę powodzenia.
Pozdrawiam ufnie Ja...cki

spam fajowe noclegi koło Zakopanego
orzech włoski
Jaka winorośl?