przygotwanie pniaka do wkopania - prosze o rade

1. Data: 2006-05-09 16:38:22

Temat: przygotwanie pniaka do wkopania - prosze o rade
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Dzisiaj po sasiedzku ekipa sciela dwa wielke drzewa - udalo mi sie
wyrwac od nich dwa metrowej srednicy plastry (wagi okolo 40kg) .
Planuje wkopac je pod nogi pod chustawke i plan mam taki:
1. Zerwac kore (prawidlowo?) Jezeli tak to do zera - czyli do
mokrego drewna czy zostawic 2-3 mm sucha warstwe kory?
2. Troche dac brzegom odeschnac.
3. Zamalowac impregnatem (zakupilem 2 puszki Xylomany zywicznego)
4. Wkopac równo z trawnikiem.

Prosze o ewetualne sugestie.

2. Data: 2006-05-09 16:56:09

Temat: Re: przygotwanie pniaka do wkopania - prosze o rade
Od: t...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Jeszcze dodatkowe pytanie - czy pod pniaki cos podsypac
(piach,zwir)? Moze dac folie?

3. Data: 2006-05-10 01:03:56

Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik <t...@g...com>

Prosze o ewetualne sugestie.
sugeruje abys napisal jakie to byly drzewa, znaczy: dab? Sosna? A moze
brzoza? Choc wolalabym czeresnie. ;>

--
ewa

4. Data: 2006-05-10 06:54:16

Od: "KrzychuT" <k.thomas(WYTNIJ_TO!!!)@polipol.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jeszcze dodatkowe pytanie - czy pod pniaki cos podsypac
> (piach,zwir)? Moze dac folie?

nie dawaj foli bo woda nie bedzie odplywala. Pisek lub zwir bedzie ok i
zerwij cala kore.

pzdr
krzychut

świat kosiarek