przyjaźń

1. Data: 2002-08-21 21:14:34

Temat: przyjaźń
Od: "Karol" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy możliwa jest przyjaźń w relacji kobieta - mężczyzna?

Karol

1. Data: 2002-08-21 21:47:22

Temat: Re: przyjaźń
Od: Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:
> Czy możliwa jest przyjaźń w relacji kobieta - mężczyzna?
>
> Karol

Myślę że jest to możliwe.
Ale wyjątkowo trudne.

Bo ludzie tworzący pare, są dla siebie przyjaciółmi, lecz ta przyjaźń ma
kilka dodatków, jest tam erotyzm atrakcyjność, itd.

Jeśli już dwie osoby przeciwnej płci nawiążą przyjaźń, to jest
prawdopodobieństwo jest że jedna z tych osób się zakocha.
To wielkie nibezpieczeństwo dla przyjaźni.
Przyjaźń wtedy umiera, właśnie przez to gdy jedna z osób się zakochuje.

Co nie oznacza że taka przyjaźń jest nie do osiągniecią.
Jedno jest pewna relacja przyjacielska pomiędzy mężczyzną a kobietą to
coś szczególnego i wartościowego :)

Piotr 'Pietlek' Janik | www.pietlek.linux-pl.com
GG: 1108427 ICQ: 26426447 | p...@w...com.pl.nospam
"Nie idź przede mną, bo mogę nie nadążyć.
Nie idź za mną, bo nie potrafię prowadzić.
Idź tuż obok mnie i bądź mi przyjacielem."

1. Data: 2002-08-21 21:53:47

Od: "Lukasy" <c...@d...wp.pl.sit> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Karol <s...@N...gazeta.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:ak0vrq$ke7$...@n...gazeta.pl...
> Czy możliwa jest przyjaźń w relacji kobieta - mężczyzna?

widocznie jestesmy w podobnej sytuacji;)
dzis u mojej bylem i uznalismy ze mozemy o sobie mowic przyjaciele, a
wiekszosc wspolnego czasu spedzamy wtuleni na rozmowach. swietnie sie
rozumiemy, mowila mi ze nadaje sie do wszystkiego: zeby powierzyc tajemnice,
pocieszyc, dac sie wyplakac, pocalowac i utulic na dobranoc.
szczerze to moze i cos by z tego bylo ale ona bedzie tu tylko do konca
wakacji, potem 20 km dalej i to byloby przeszkoda, wiec dla dobra znajomosci
wolimy pozostac przyjaciolmi.
czasem zdazaly sie namietniejsze chwile, ale i tak mam wrazenie ze to
przyjazn.

> Karol

Łukasz
"Szukam i szukam,
a tam wciaz pusto."
cosiarz (na) wp.pl
___________________
jak chcesz mi odpowiedzieć to usuń co trzeba z adresu(delthis.;.sit)

1. Data: 2002-08-21 22:41:18

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Karol wrote:
> Czy możliwa jest przyjaźń w relacji kobieta - mężczyzna?

Ależ oczywiście!
Dlaczego ludzie o to ciągle pytają !?

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-08-21 22:42:51

Od: "Elita.pl" <b...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Pietlek' Janik wrote:
> prawdopodobieństwo jest że jedna z tych osób się zakocha.
> To wielkie nibezpieczeństwo dla przyjaźni.
> Przyjaźń wtedy umiera, właśnie przez to gdy jedna z osób się zakochuje.

Bzdura. Przyjaźń to jedno, kochanie to drugie.
Mogą iść w parze lub nie.
Jest trochę małżeństw/par na świecie, które się kochają
i są dla siebie przyjaciółmi.

pozdrawiam
Arek

--
http://www.sti.org.pl/0-700.htm

1. Data: 2002-08-21 23:09:36

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <3...@e...pl>,
szanowny kol. Elita.pl pisze, ze:
<...>
> Dlaczego ludzie o to ciągle pytają !?

bo widac zwyczajnie nie wiedza o tym

mysle ze czesto mlodym chlopaczkom wydaje sie, ze kobieta moze byc
jedynie maszyna do kochania. kiedy spotykaja sie z rzeczywistoscia
slupieja ze zdziwienia
bez zmruzenia oka natomiast traktuja relacje ze swoim poslusznym psem
jako gleboka prawdziwa przyjaxn.

--
Marsel

1. Data: 2002-08-21 23:19:48

Od: Marek Kruzel <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Thu, 22 Aug 2002 01:09:36 +0200 "Marsel" <M...@p...onet.pl>
<M...@n...onet.pl>:

> [...]
> slupieja ze zdziwienia
> bez zmruzenia oka natomiast traktuja relacje ze swoim poslusznym psem

Jak mi wytłumaczysz dlaczego, to moze zmienie sygnaturke.
Tylko w miare mozliwosci krotko.:)

Pozdrawiam
Marek

--
Nie oszukujmy sie - wszyscy jestesmy jak dzieci.:)

1. Data: 2002-08-22 00:46:50

Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller) szukaj wiadomości tego autora

Piotr 'Pietlek' Janik <p...@w...com.pl.nospam> writes:

> [...]
> To wielkie nibezpieczeństwo dla przyjaźni.
> Przyjaźń wtedy umiera, właśnie przez to gdy jedna z osób się zakochuje.

Nie. Do dzis sie przyjaznie z dwoma mezczyznami, ktorzy sie kiedys we
mnie zakochali. Zakochanie minelo, przyjazn zostala.

Dalej prowadzimy bardzo poufale rozmowy i sie sobie zwierzamy. Wiem o
nich wiecej niz ich wlasne zony.

Przyjaznie sie tez z jednym facetem, w ktorym ja sama kiedys dawno sie
zakochalam. I znow, zakochanie minelo, znalazlam sobie kogos innego,
zakochalam sie znowu etc.. lata minely - a przyjazn zostala.

--
Nina Mazur Miller
n...@p...ninka.net

1. Data: 2002-08-22 05:46:08

Od: "Karol" <K...@K...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Karol"
[ ... ]
Bardzo Cie przepraszam, ale bylem pierwszy
z tym nickiem ;- ) Troche sie zdziwilem, kiedy
zobaczylem post, ktorego nie wyslalem ...

Pozdrawiam
Karol

1. Data: 2002-08-22 06:14:38

Od: Marsel <M...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

w art. <p...@g...pl>,
szanowny kol. Marek Kruzel pisze, ze:
<...>
> Jak mi wytłumaczysz dlaczego, to moze zmienie sygnaturke.
> Tylko w miare mozliwosci krotko.:)

utrwalone (narzucone z zewnatrz) skojarzenia typu:
"prawdziwa milosc - piekna kobieta",
"najlepszy przyjaciel czlowieka - pies", itp.
oto gotowe prawdy; tak radza sie chore przekonania,
tym silniejsze ze szybko znajduja potwierdzenie w naturze, bo i
dziewczynki rzadko traktuja chlopcow jako potencjalnych przyjaciol.
(mlodzi jurni nie potrafia spojrzec na czlowieka ponad jego plciowoscia)
:-)

--
Marsel

dialog - Ksiazka