Re: przyjaźń między kobietą a mężczyzną

1. Data: 2004-03-11 15:38:58

Temat: Re: przyjaźń między kobietą a mężczyzną
Od: "Hubert" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Użytkownik "Hubert" <h...@w...pl>

> no jak to??  :o)
> przecież istnieją dowody: miłości, przyjaźni i zdrady.
> nie istnieją??  ;D
> \|/  re:

Chodzi Ci żądanie dowodu np milosci przez partnera, czy filozoficzny dowod, ze
milosc zaistniala?
Pozdrawiam Hubert.

1. Data: 2004-03-11 15:46:32

Od: "Eliza" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chodzi Ci żądanie dowodu np milosci przez partnera, czy filozoficzny
dowod, ze
> milosc zaistniala?
> Pozdrawiam Hubert.

...hihihi...napewno o wymiar filozoficzny....napewno ((o:

pozdrawiam
eliza

1. Data: 2004-03-11 16:02:56

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hubert" <h...@w...pl>
> Użytkownik "ksRobak" <e...@g...pl>

> Chodzi Ci żądanie dowodu np milosci przez partnera, czy filozoficzny
> dowod, ze milosc zaistniala?
> Pozdrawiam Hubert.

Zadałeś bardzo dobre pytanie które jednoznacznie precyzuje
poruszane w tym wątku kwestie mianowicie, że czym innym jest
autentyczna przyjaźń jako doznanie emocjonalne a czym innym jest
teoretyczny opis związku uczuciowego. Co jest co nie będę wyjaśniał.
ajmsory ;D
\|/ re:

1. Data: 2004-03-11 16:07:06

Od: "ksRobak" <e...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Eliza" <e...@w...pl>

> ...hihihi...napewno o wymiar filozoficzny....napewno ((o:
> pozdrawiam
> eliza

hehe a jakże by inaczej? czy uściskiwanie się z odpowiednim
do klimatu wyczuciem nie jest aby zwerbalizowaną a więc filozoficzną
metodą okazywania sympatii i przyjaźni?? tak,tak
ściskam cię elizo ja edek bardzo bardzo strasznie ;D
\|/ re:

Re: Porozmawiajmy o patriotyzmie...
Re: byc moze przydatne smetkom z appm? ;)
nieudane/udane zwiazki miedzyludzkie
Związek rozwiązek
szukam pomocy psychologicznej w Kielcach...