przykry zapach z ust

1. Data: 2008-01-20 01:51:19

Temat: przykry zapach z ust
Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Po zjedzeniu mleka mam przykry zapach z ust utrzymujacy sie dosyc dlugo.
Czesto wystepuje rowniez po wypiciu coca-coli, kawy a nawet herbaty. Co to
moze byc? Czym to wyelimnowac? Do kogo ewentualnie sie z tym zglosic?

Pozdrawiam!

2. Data: 2008-01-20 22:21:14

Temat: Re: przykry zapach z ust
Od: "QkamCoSieDzieje" <q...@H...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> napisał w wiadomości

> Po zjedzeniu mleka mam przykry zapach z ust utrzymujacy sie dosyc dlugo.
> Czesto wystepuje rowniez po wypiciu coca-coli, kawy a nawet herbaty. Co to
> moze byc? Czym to wyelimnowac? Do kogo ewentualnie sie z tym zglosic?

To moze byc jakis stan zapalny w jamie ustnej (moze dziasla). Ewentualnie
tez pruchnica, chociaz wtedy przykry zapach jest praktycznie caly czas.
Najpierw zglosilbym sie do stomatologa.

Qkam

3. Data: 2008-01-20 22:45:23

Od: "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

To odpada. Wszystko ok z zebami, dziaslami itp.

To wystwpuje tylko po zdjedzeniu niektorych rzeczy ... najbardziej takich
jak napisalem wczesniej.

4. Data: 2008-01-20 23:36:31

Od: p...@i...pl szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 02:51, "MK" <m.kostrzewa@bez tego.wp.pl> wrote:
> [...]
> Czesto wystepuje rowniez po wypiciu coca-coli, kawy a nawet herbaty. Co to
> moze byc? Czym to wyelimnowac? Do kogo ewentualnie sie z tym zglosic?

Prawdopodobnie reflux albo cos z zoladkiem jeszcze...
Ja mam cos podobnego.
Masz nalot na jezyku ?

Odma opłucnowa?
Po obudzeniu nie może się ruszyć- czym się zatruł?
GRONKOWIEC w oczach, prosze o rade
jak podziękować lekarzowi?
korzonki?