przymrozki

1. Data: 2004-04-01 15:36:18

Temat: przymrozki
Od: "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

prognostycy przepowiadają przymrozki. Mieszkam pod Warszawą. Wszystkie
rośliny już poodkrywałam. Czy znowu okrywać? Myślę o klonie palmowym,
hortensjach, różach, wrzosach i nie wiem co jeszcze. Znowu okrywać? Taka
perspektywa trochę mnie załamuje :-(

pozdrawiam,

Mariola R.

2. Data: 2004-04-01 15:53:23

Temat: Re: przymrozki
Od: "Dirko" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W wiadomości news:c4hcv0$6q5$1@nemesis.news.tpi.pl Mariola Ratajczak
<m...@n...pl> napisał(a):

> [...]
> rośliny już poodkrywałam. Czy znowu okrywać? Myślę o klonie palmowym,
> hortensjach, różach, wrzosach i nie wiem co jeszcze. Znowu okrywać? Taka

Hejka. Właśnie wróciliśmy z Gwidonkiem z działeczki, gdzie pognaliśmy po
obejrzeniu prognozy pogody. :-( Przykryliśmy: tawułki, azalie, hemerocalisy,
hiacynty, wrzośce, rododendrony, arum, toronciaki, thujopsisa, przylaszczki,
cyprysika "Nana Gracilis", Marikenka, miodunki, macierzankę, tymianek i ...
zapomniałem o szałwiach. :-( Róże, narcyzy, żonkile, tulipany i reszta muszą
sobie same radzić z przymrozkiem.
Pozdrawiam przymrozkowo Ja...cki
H.Z.: "Gdyby stopniały lodowce, to Wielka Brytania byłaby cała zalana, a
Polska chyba też, ale kilka dni później." :-)

3. Data: 2004-04-01 17:32:46

Od: "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cyprysika "Nana Gracilis", Marikenka, miodunki, macierzankę, tymianek i
> zapomniałem o szałwiach. :-( Róże, narcyzy, żonkile, tulipany i reszta

w takim razie jest gorzej niż myślałam :-(. Miałam nadzieję, że azalie,
rododendrony i cyprysiki już sobie poradzą. A czy szałwia i tawułki jeśli
jeszcze nie wyszły z ziemi też są zagrożone?

pozdrawiam dociekliwie,

Mariola R.

4. Data: 2004-04-01 18:26:05

Temat: Odp: przymrozki
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariola Ratajczak <m...@n...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:c4hjod$qgh$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
> rododendrony i cyprysiki już sobie poradzą. A czy szałwia i tawułki jeśli
> jeszcze nie wyszły z ziemi też są zagrożone?

Spokojnie... Nie przejmuj się. Przymrozek będzie tylko w okolicach Siedlec
:-)
Pozdrawiam :-)
Janusz

5. Data: 2004-04-01 18:52:31

Od: "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz Czapski" <j...@t...pl> napisał w wiadomości

> [...]
> do grup dyskusyjnych napisał:c4hjod$qgh$...@a...news.tpi.pl...

> Spokojnie... Nie przejmuj się. Przymrozek będzie tylko w okolicach Siedlec

No tak, na wschodzie zawsze najzimniej :-), ale w okolicach Warszawy też ma
być ok. - 3 stopnie niestety :-(. I w Lublinie podobnie ;-)

pozdrawiam,

Mariola R.

6. Data: 2004-04-01 20:02:25

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mariola Ratajczak <m...@n...pl> w wiadomości
do grup dyskusyjnych napisał:c4hogo$oku$...@n...news.tpi.pl...

> I w Lublinie podobnie ;-)
Wykluczone!
Pozdrawiam :-)
Janusz

7. Data: 2004-04-01 20:08:19

Od: r...@o...pl (Bogusław Radzimierski) szukaj wiadomości tego autora

Behalf Of Janusz Czapski

> Wykluczone!
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

A co Ci zależy, przecież likwidujesz cherlawą winniczkę...
:-) Bogusław

8. Data: 2004-04-01 20:11:11

Od: "Mariola Ratajczak" <m...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cyprysika "Nana Gracilis", Marikenka, miodunki, macierzankę, tymianek i
> zapomniałem o szałwiach. :-( Róże, narcyzy, żonkile, tulipany i reszta

ostatecznie przykryłam ponownie wrzosy (które już niestety przyciełam),
szczodrzeńce, cyprysika "Nana Gracilis" (idąc za przykładem przedmówcy),
perukowce (choć nie wiem czy są aż tak wrażliwe), świerka pospolitego
"Inversa" - posadzonego w zeszłym roku, klon palmowy, cyprysika nutkajskiego
"Pendula i cyprysika, który nie mam pojęcia jak się nazywa - wydaje mi się,
że jest Lawsona, pednula a w dodatku variegata. Przy okazji może ktoś wie co
to takiego. Dostałam go dwa lata temu od znajomego. Jest jeszcze mały i
bardzo dbam o niego bo jestem ciekawa co z niego wyrośnie. A pozostałe
rośliny, takie jak: azalie, tawułki, szałwie, lawendy (również już
przycięte) - okryłam trochę korą. A i jeszcze okryłam powojniki ponieważ już
zaczęły rosnąć.

pozdrawiam i dziękuję za pomoc,

Mariola R.

Które drzewo szybciej?
Oferta współpracy dla firm z branży ogrodniczej woj. śląskie
Ranking za marzec - sensacja!!!!!
Dla ludzi o mocnych nerwach
Jaka ziemia na trawnik?