przyprawy do zapiekanych warzyw

1. Data: 2004-09-05 18:53:08

Temat: przyprawy do zapiekanych warzyw
Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

obecnie mam faze na zapiekanie w mikrofali warzyw w beszamelu. ostatnio
byly ziemniaki z marchewka, cebula i czosnkiem. dzisiaj zapieklam
kalafiora i wyszedl taki kalafiorowaty, mdly, jak to kalafior. co do niego
dodac nastepnym razem zeby nabral wyrazu?
Kasja

1. Data: 2004-09-05 19:18:27

Temat: Re: przyprawy do zapiekanych warzyw
Od: "Gusiek" <a...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Patrycja Scelina" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Polecam dodac bazylie i tymianek. Sa dosyc intensywne i smakuje tez
niezle:)

Właśnie miałam napisać :)
...oraz oregano :)
Pozdrawiam, Agata

1. Data: 2004-09-05 19:25:18

Od: Patrycja Scelina <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

KasJa napisał(a):
> [...]
> Kasja

Polecam dodac bazylie i tymianek. Sa dosyc intensywne i smakuje tez niezle:)

Pozdrawiam
Patrycja

1. Data: 2004-09-05 20:15:34

Od: "balta" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> kalafiora i wyszedl taki kalafiorowaty, mdly, jak to kalafior. co do niego
> dodac nastepnym razem zeby nabral wyrazu?

ja własnie robilem brokuły z beszamelem .. w piekarniku .. wyszło super ale
troszke za duzo dałem gałki musz. do sosu. ale 3 rodzaje sera zrobiły swoje
! polecam !

--

Balta [ Cudownie... Tu jest cudownie. ]
Mirek [ Snopki siana... Jedzą krowy... ]

1. Data: 2004-09-05 20:42:37

Od: KasJa <fiume(skasujto)@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

> niezle:)
>
> Właśnie miałam napisać :)
> ...oraz oregano :)
> Pozdrawiam, Agata

jak na moj gust bazylia jest nieco zbyt srodziemnomorska do kalafiora.
sprobowalam posypac kminkiem, ale to chyba nie to. zostal mi jeszcze jeden
kawalek, moze posypie go tymiankiem.
Kasja

1. Data: 2004-09-05 22:30:58

Od: "marta" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zioła prowansalskie lub gałka muszkatołowa (świerzo starta i w sporej
ilości) lub kminek

smacznego
marta

1. Data: 2004-09-07 02:06:53

Od: Paula <p...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

KasJa wrote:
> [...]
> kalafiora i wyszedl taki kalafiorowaty, mdly, jak to kalafior. co do niego
> dodac nastepnym razem zeby nabral wyrazu?

Curry. Ja w ogóle często robię kalafiora podgotowanego i zapiekanego w
piekarniku 5 minut w sosie ze śmietany z curry (o smaku wedle
preferencji). Posypać żółtym serem i już.

pozdrawiam
Paula

1. Data: 2004-09-07 13:50:11

Od: "Margola Sularczyk" <margola@won_spamie.ruczaj.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KasJa" <fiume(skasujto)@interia.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> kalafiora i wyszedl taki kalafiorowaty, mdly, jak to kalafior. co do niego
> dodac nastepnym razem zeby nabral wyrazu?

Ja beszamel do takich mdłych warzyw profanuję serem pleśniowym typu blue.

Margola

Lodowka i kuchenka.
marynaty do wędzarni
czy komus sie udalo?