przyprawy gdzie kupic ?

1. Data: 2003-06-23 13:55:20

Temat: przyprawy gdzie kupic ?
Od: "Ata" <a...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Pytałam wczesniej gdzie mozna nietypowe przyprawy kupic , pytalam konktetnie
w Katowicach. rozumiem ze nie ma tutaj nkogo z Katowic ale moze Mi pomożecie
gdzie ogolnie ich szukac ...
Nie w supermarketach ? To gdzie ?? Male sklepy ? Tez nie ?Sa
specjalistyczne ??
Poszukuje kardamonu, pilam kawe z nim jest 100 % lepsza .

Ata

1. Data: 2003-06-23 14:02:25

Temat: Re: przyprawy gdzie kupic ?
Od: "AsiaS" <a...@n...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ata"
> [...]
> specjalistyczne ??
> Poszukuje kardamonu, pilam kawe z nim jest 100 % lepsza .

W Krakowie wszystkie sklepy ze zdrową żywnością.
Asia

1. Data: 2003-06-23 14:28:20

Od: "Blancanieves" <k...@b...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Widziałam kardamon w sklepie kolonialnym (takim z różnymi gatunkami
kawy, herbaty, laskami wanilii i innymi cudami). Jak tam pięknie
pachnie...:).

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-06-23 15:02:08

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Poszukuje kardamonu, pilam kawe z nim jest 100 % lepsza .
>

>Ata

ja uwazam, ze nie, ale to przeciez bardzo od kawy zalezy.

Pierz
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2003-06-23 21:01:45

Od: "TomekD" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości
> Czesc
>
> Poszukuje kardamonu, pilam kawe z nim jest 100 % lepsza .

Spróbuj poszukać w sklepów typu Dom Herbaty, w Poznaniu jest taki m.in przy
Auchan.
TomekD

1. Data: 2003-06-24 06:56:28

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik TomekD napisał:
> Użytkownik "Ata" <a...@r...pl> napisał w wiadomości

> Spróbuj poszukać w sklepów typu Dom Herbaty, w Poznaniu jest taki m.in przy
> Auchan.

Proponuje zajrzec rowniez na bazar - w Lodzi np sprzedaja przyprawy
pakowane w foliowe woreczki po konkurencyjnych cenach. Czasami sa to
przyprawy aromatycznie lepsze od tych np kamisa czy podobnych. Ja tam
kupowalem kardamon.

--
"Nie ma złej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odzież." (William James)

1. Data: 2003-06-24 08:13:46

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

Artur Nowacki @ Work napisal(a):

>Proponuje zajrzec rowniez na bazar - w Lodzi np sprzedaja przyprawy
>pakowane w foliowe woreczki po konkurencyjnych cenach. Czasami sa to
>przyprawy aromatycznie lepsze od tych np kamisa czy podobnych.

U nas tez mozna kupic na bazarku. Sprzedawca twierdzil, ze to jest z
tego samego zrodla co butelkowane przyprawy od duzych dystrybutorow.

--
Pozdrowienia, Marcin E. Hamerla

- What about your soul?
- I'm an engineer.

1. Data: 2003-06-24 08:50:01

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marcin E. Hamerla napisał:
> Artur Nowacki @ Work napisal(a):
>

> U nas tez mozna kupic na bazarku. Sprzedawca twierdzil, ze to jest z
> tego samego zrodla co butelkowane przyprawy od duzych dystrybutorow.

Generalnie w to co mowi sprzedawca to osobiscie baaardzo rzadko wierze...
Ale wiem na pewno ze przyprawy sa dobre i czesto ich uzywam.

--
"Śmiech jest to dobre samopoczucie całego ciała, okazywane w jednym
miejscu." (Josh Billings)

1. Data: 2003-06-24 13:08:14

Od: Marcin E. Hamerla <X...@X...Xonet.Xpl.remove_X> szukaj wiadomości tego autora

>Generalnie w to co mowi sprzedawca to osobiscie baaardzo rzadko wierze...

W sm oczywiscie tak, ale w przypadku kolesia, ktory sam to kupuje i
przepakowuje....

>Ale wiem na pewno ze przyprawy sa dobre i czesto ich uzywam.

Miete kupilem i wywalilem. Trawa.

1. Data: 2003-06-24 13:56:18

Od: "Artur Nowacki @ Work" <a...@l...home.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uz.ytkownik Marcin E. Hamerla napisa?:

> Miete kupilem i wywalilem. Trawa.

Miete to ja mam z wlasnego ogrodu, tak samo jak i oregano i szalwie...

--
"Nie ma z?ej pogody. Jest tylko nieodpowiednia odziez.." (William James)

Problem z GOFRAMI
placki ziemniaczane na słodko
pomocy
Sabdzi - czyli kłopot z indyjskimi przyprawami...
ogorki po seczuansku?