przyspieszenie wzrostu

1. Data: 2001-09-25 09:30:11

Temat: przyspieszenie wzrostu
Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy jest jakies ziolo lub jakis lek, ktory moglby stymulowac przysadke do
produkcji hormonu wzrostu? Nie mysle o samym hormonie wzrostu bo to bardzo
drogie i trudno osiagalne. Chodzi mi o jakis lek lub jak wspomnialem ziolo,
ktory pomoze jeszcze troche wiecej urosnac. Gdzies obilo mi sie o uszy ze
jakies ziolo ma takie wlasciwosci, ale jakos z niedowierzaniem o tym mysle i
nie wiem nawet jakie to jest ziolo. Prosze pomozcie. Z gory dziekuje.

2. Data: 2001-09-26 10:28:27

Temat: Re: przyspieszenie wzrostu
Od: "Jacek" <o...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

<r...@p...onet.pl> wrote in message
> [...]
> jakies ziolo ma takie wlasciwosci, ale jakos z niedowierzaniem o tym mysle
> nie wiem nawet jakie to jest ziolo. Prosze pomozcie. Z gory dziekuje.

A ile masz lat?

Za szybkosc wzrostu odpowiada rowniez insulina. wiec mozna np tak jesc aby
miec stale podwyzszony poziom insuliny.
Warto jednak zauwazyc ze insulina jest rowniez odpowiedzialna za rakowacenie
komorek, a potem za szybszy ich rozrost.
wiec poza wzrostem mozesz uzyskac slicznego nowotwora.
Innym efektem takiego jedzenia bedzie rowniez otylosc, miazdzyca i kilka
innych dolegliwosci wiec ogolnie dla ciebie nie warta gra swieczki. Co
innego farmaceuci i ich przemysl. Oni tylko czekaja zebys dlugo i powaznie
chorowal. bedziesz wtedy zrodlem nieustajacych zyskow ;)

Pozdrawiam.
Jacek

3. Data: 2001-09-26 11:42:19

Od: "APZW" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Jacek <o...@p...com> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9osaks$i2a$...@n...formus.pl...
. Co
> innego farmaceuci i ich przemysl. Oni tylko czekaja zebys dlugo i powaznie
> chorowal. bedziesz wtedy zrodlem nieustajacych zyskow ;)

Nie zapominaj o lekarzach i na koniec grabarzach ;))

--
IRenka

mailto:a...@p...pl

" I 8-go dnia Pan popatrzył na świat i stworzył inżynierów"

4. Data: 2001-09-26 14:18:11

Od: <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> <r...@p...onet.pl> wrote in message
> ziolo,
> >

> A ile masz lat?
17

5. Data: 2001-09-27 15:28:36

Od: "Artur" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Swoja droga, to czy po "teoretycznym" zakonczeniu wzrostu kosci jest sens w
podawaniu hormonu wzrostu? Czy spowoduje on dodanie kilku centumetrow?

6. Data: 2001-09-28 18:11:44

Od: "AniaT" <a...@n...interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "APZW" <a...@p...pl> napisał w wiadomości
> Nie zapominaj o lekarzach i na koniec grabarzach ;))

Ci ostatni nie musza sie martwic bo predzej czy pozniej
kazdy stanie sie ich klientem ;-)
--
Anna

7. Data: 2001-10-01 09:56:32

Od: "Henryk" <o...@p...gr.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie

Tu znajdziesz zdrowie - pracę - pieniądze - www.net.gr.pl
Użytkownik Artur <h...@w...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9ovgc7$etb$...@n...tpi.pl...
> Swoja droga, to czy po "teoretycznym" zakonczeniu wzrostu kosci jest sens
> podawaniu hormonu wzrostu? Czy spowoduje on dodanie kilku centumetrow?

> [...]

Metanabol
PIKASOL
L-karnityna
Metanabol kupie