Re: przyszła do mnie ankieta

Subject: Re: przyszła do mnie ankieta
Newsgroups: pl.sci.medycyna
From: Jozef Stanin <g...@g...com>
Date: Fri, 14 Jan 2022 02:43:21 +0100

W dniu 14.01.2022 o 01:01, PiteR pisze:
> satysfakcji jako, że leczę się w jednej klinice.
>
> w skrócie po szybkim przetłumaczeniu:
>
> "Co pan na to żebyśmy pozamykali kliniki, zwolnili ludzi
> i już zawsze przyjmowali pacjentów przez kanały online?"
>
> no w kurwę jebaną mać
>
> spodobało się

Nooo... nie wiedzą, że czeka ich to samo jak tylko opracują lepsze
algorytmy sztucznej inteligencji.
To próba przed wprowadzeniem zmian.
Jeszcze wszyscy chipa dostaniemy, który na bieżąco będzie analizował
stan zdrowia i nie tylko.
Nawet operację przeprowadzi automat, a lekarze mogą tylko być pacjentami
lub królikami doświadczalnymi w klinikach/szpitalach jak SI nauczy się
już wszystkiego.

--
Bo my jesteśmy dziś mniej pazerni
Roślinożerni, roślinożerni

(Zenon Laskowik, ,,Z tyłu sklepu", 1980 r.)