przywitanie

1. Data: 2003-07-29 14:53:01

Temat: przywitanie
Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chciałam sie przywitać jako że jestem tu po raz pierwszy a mam zamiar zostac
na dłuzej

2. Data: 2003-07-29 15:31:01

Temat: Re: przywitanie
Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "a_gg_a" <s...@i...pl> napisał w wiadomości

> Chciałam sie przywitać jako że jestem tu po raz pierwszy a mam zamiar
zostac
> na dłuzej

Ha! Kazdy by chcial! Z powodu zbyt duzej ilosci chetnych jestesmy jednak
zmuszeni do stosowania procedury kwalifikacyjnej w formie krotkiego (jedno
pytanie) testu:

Ktora diete uwazasz a najlepsza i dlaczego jest to dieta optymalna?

;)))
Pozdro,
Cooler

3. Data: 2003-07-29 16:20:08

Od: "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> napisał
w wiadomości news:bg6427$joe$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
> pytanie) testu:
>
> Ktora diete uwazasz a najlepsza i dlaczego jest to dieta optymalna?

czy nie za trudne pytanie dla osoby która dopiero co zawitała na grupę ??:)
może trzeba zadać pytanie o dietę która stosuje w chwili obecnej :) a co
najwyżej jako pytanie pomocnicze można zadąć pytanie kiedy rozpocznie
przebudowe szlaków metabolicznych :)

4. Data: 2003-07-29 17:17:00

Od: "brow\(J\)arek" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "czarnyjanek" <c...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:bg66hs$81u$1@news.onet.pl...
> [...]
a co
> najwyżej jako pytanie pomocnicze można zadąć pytanie kiedy

No i czy zaprenumerowała już "Optymalniaka"... albo chociaż kupiła
"Jeść aby schudnąć" czy ka to tam było... ;-) ?

--
brow(J)arek pozdrawia

5. Data: 2003-07-29 18:09:56

Od: "Iza Radac'" <i...@i...org> szukaj wiadomości tego autora

napisał:

> Ktora diete uwazasz a najlepsza i dlaczego jest to dieta optymalna?

;)))

1. Bo nie potrza zliczac kalorii! (aaaale bez tabelek i elektronicznej wagi
ani rusz! :->)
2. Bo nie potrza jeść tych wstrętnych zielenin :->
3. Bo można, ba, trzeba jeść jajka, masło, smalczyk, tłuste sery, boczuś,
goloneczkę itp, czyli wszystko to, czego doktory (bez kropki) zabraniają.
;-P

pozdrowki,
korytkowiec - paszowiec Iza

6. Data: 2003-07-29 18:15:22

Od: "Marcin 'Cooler' Kuliński" <m...@p...gazeta.blah> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Iza Radac'" <i...@i...org> napisał w wiadomości

> [...]
> goloneczkę itp, czyli wszystko to, czego doktory (bez kropki) zabraniają.

Nie podpowiadac! Jeszcze jeden taki pokaz niesubordynacji i Kolektyw
odbierze Wam kupony na slonine!

;P

7. Data: 2003-07-30 10:58:02

Od: "a_gg_a" <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> Pozdro,
> Cooler
>
> Szczerze to nie stosuje na razie zadnej diety, dolaczylam do grupy
dlatego aby sie czegos na temat diet dowiedziec

dieta 13
Atkins faza 1
Co to są "półki" w żołądku?
Woda- kiedy pic?