pstrag w folii

11. Data: 2005-09-20 19:36:01

Temat: Re: pstrag w folii
Od: "@nn" <ann@post> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lukasz" <f...@a...kjh> napisał w wiadomości
news:188ab$432fe857$3eb35603$28318@news.chello.pl...

> raczej chce wykorzystac piekarnik w necie czytalem natrzec sola
> pieprzem skropic cytryna chyba troche masla wlozyc do srodka zawinac
> w folie i do piekarnika na 20-30 minut.Wkladac to maslo do srodka ?.
> :)Folia nie przywze do blachy ? czy moze blache olejem wysmarowac ?.

Do blachy folia nie przywrze, natomiast przywrze do pstrąga i nie ma
znaczenia czy folie wysmarujesz czy nie :P
Ania
--
~*~*~* Moje dziecki: http://tinyurl.com/bdgxw *~*~*~
*~* Pisz tu: http://www.cerbermail.com/?Y8Pg93XYwQ *~*

12. Data: 2005-09-21 09:16:00

Od: Izza <i...@c...poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Sep 2005 12:07:08 +0200, Lukasz <f...@a...kjh> napisał(a):
> [...]
znalazlam przepis gdzies w sieci i tylko raz nie do konca sie udal, bo
dalam zbyt duzo cytryny:) - byl kwasniejszy niz powinien, ale calkiem
zjadliwy.
skladniki (na 1 pstraga):
1 pstrag wypatroszony (z glowa, ale bez wnetrznosci)
natka pietruszki
cytryna
sol
pieprz
majeranek
maslo

2 kawalki folii aluminiowej do zawiniecia pstraga

Wykonanie:
1. pstraga umyc, oplukac, lekko natrzec sola i pieprzem
2. na kawalku folii, na ktorym bedzie ulozony pstrag, posypac majeranek,
posiekana natke pietruszki (ok 1/2 lyzki) i polozyc dwa plasterki cytryny
3. polozyc pstraga na ziolach, do brzuszka mu wlozyc 1 platerek masla (ok
1mm grubosci) 1 -2 plasterki cytryny i 1 galazke natki pietruszki
4. na wierzch pstraga posypac majeranek, posiekana natke pietruszki, 2
plasterki masla, 2 plasterki cytryny
5. delikatnie zawinac pstraga w folie, a potem jeszcze raz w drugi kawalek
i wlozyc do nagrzanego piekarnika na ok 20-25 min, po tym czasie rozciac
folie i wlozyc calosc jeszcze raz do piekarnika na ok 10 minut (zeby lekko
sie przypiekl
6. konsumowac.

najlepiej to cos smakuje z zielona salata w sosie winegre (czy jak to sie
tam pisze) i pieczonymi ziemniaczkami okraszonymi maslem
czosnkowo-pietruszkowym.

aha. jedzonko jest naprawde pyszne i banalne do wykonania.

i jeszcze jedno - czasy pieczenia sa podane bardzo przyblizone - zwykle po
rozcieciu folii widzisz, czy rybce tzreba wiecej czasu czy nie.

--
Izza

Prawdziwa kwaśnica - przepis poszukiwany.
Kapusta kiszona w sloikach
graham, czy razowy?
chwalę przepis na ciasto do pizzy
Takoyaki - japońskie danie