Re: pstrąg zapiekany w chlebie

From: Anai <a...@a...pl>
Newsgroups: pl.rec.kuchnia
Subject: Re: pstrąg zapiekany w chlebie
Date: Wed, 28 May 2014 14:39:03 +0200
<lm31cr$fi5$1@news.dialog.net.pl>
<r3kiv52hqaan$.fbbek0satvmy$.dlg@40tude.net>
<lm48q8$26d$1@news.dialog.net.pl>
<1p8ch3hocrcuo$.66nw5m67qvje$.dlg@40tude.net>
<lm4he8$6c0$1@news.dialog.net.pl>
<1bqxhn2h86xbz$.12mwcyl7ajpct.dlg@40tude.net>

W dniu 28.05.2014 14:10, Ikselka pisze:

> Aha. Tylko nie napisano tego. Ale to taki nieistotny szczegół 33333-]

No tak, w sumie mogłam to przewidzieć.

> Tak to odbierasz? - pozbądź się komleksów, to odbierzesz normalnie to, co
> piszę.

To musi być silniejsze od Ciebie :D

> Akurat w przypadku kulebiaka to żaden eksces - kulebiak to danie dobrze
> znane szczególnie miłośnikom kuchni, jakich tutaj jest zdaje sięcoś około
> 100 %.
Jak się okazuje niekoniecznie 100 %
Poza tym tak dobrze Ci znany, od tak dawna, ale to Ewie przyszło
pierwszej na myśl, żeby ten pomysł podsunąć ;)

> LOL - "każdej", "milion", "lepszy" - skąd Ty bierzesz te kwantyfikatory?
> tak z rękawa? Zazdroszczę.

To tylko słowo mające na celu coś podkreślić, uwypuklić...
Gdybym napisała tysiąc, sto czy dziesięć razy lepszy
- prawdopodobnie Twoja reakcja nie byłaby jakoś znacząco odmienna,
odniosłabyś się tylko do innego liczebnika :D

Te ochy i achy - wskażesz? :D

--
Pozdrówki
Anai