psychiatria: jak pozbyć się nienawiści ?.

1. Data: 2004-10-12 13:59:19

Temat: psychiatria: jak pozbyć się nienawiści ?.
Od: "Janek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dzień dobry,
Niestety mam problem z negatywnymi emocjami np. odczuwaniem nienawiści. Nie
wiem skad mi się do wzięło, może od przemocy której doświadczałem, może z
poprzedniego wcielenia... W każdym razie chciałbym się tego pozbyć. Czy wiecie
jak? Dotąd próbowałem: psychoterapii, postów, diety wegetariańskiej, sportu,
leki przez jakiś czas też brałem, ale wolno to idzie. Co mogę jeszcze zrobić?
Dziękuję za pomoc.
-J.

2. Data: 2004-10-12 14:29:35

Temat: Re: psychiatria: jak pozbyć się nienawiści ?.
Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
sportu,
> leki przez jakiś czas też brałem, ale wolno to idzie. Co mogę jeszcze

Może Huna?
z książek np: http://sklep.tarotnet.pl/product_info.php?products_i
d=747
A w sieci to wrzuć na google hasło huna

Trapez
www.trapezonet.republika.pl

3. Data: 2004-10-12 20:57:25

Od: "Aksak" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

E tam, mysle ze trzeba robic lewatywe... ;P

--
ozdrawiam

Aksak
GG 4038865

4. Data: 2004-10-13 07:02:47

Od: "Trapez" <t...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aksak" <l...@i...pl> napisał w wiadomości

> E tam, mysle ze trzeba robic lewatywe... ;P

Oczywiście, że trzeba, ale tu chodziło o problemy psychiczne, które czasem
mają wiele wspólnego z ogólnym stanem organizmu, ale pytającemy chyba nie o
to chodziło.

5. Data: 2004-10-13 10:04:00

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 12 Oct 2004 22:57:25 +0200, Aksak wrote:

> E tam, mysle ze trzeba robic lewatywe... ;P

Oj tak - i do tego koniecznie moczem:)

BP, NMSP:)

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)

6. Data: 2004-11-14 14:08:35

Od: Makrofag <m...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 12 Oct 2004 15:59:19 +0200, Janek napisał(a):

> [...]
> leki przez jakiś czas też brałem, ale wolno to idzie. Co mogę jeszcze zrobić?

Wrócić do psychiatry, który postawi porządną diagnozę i w zależności od
tego rozpocznie leczenie farmakologiczne, skieruje do terapeuty lub jedno i
drugie.

Makrofag
--
Centrum Psychoprofilaktyki i Psychoedukacji
Leczenie depresji, schizofrenii, zaburzeń odżywiania,

Niskie cisnienie
glukozamina i zmiany zwyrodnieniowe kolan - bezpieczenstwo
Czy zapalenie pochwy może być przyczyną opóźnienia okresu?
bóle pleców :(
czy zależy od stresu