psychlogia pracy

1. Data: 2000-09-22 16:16:18

Temat: psychlogia pracy
Od: "Marcin Kwiatkowski" <m...@m...zetosa.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam nie wiem czy to ta grupa mam nadzije ze jednak ta potrzbuje waszje
malej pomocy
mam do zdania egzamoin z wlasnie tego przedmoitu co w temacie i probuje
znalezc w necie cos na
temmat
autorytarnego i demokratycznego zarzadzania zasobami ludzkimi i ich
porownianie
czy ktos z was moze mi podac link do czegos takiego na sieci albo pokrotce
opisal o co w tym chodzi sprawa jest o tyle pilna ze wlasnie sie
dowiedzielem ze oblalem ten egzam i koleiny termin jest poniedzielek co
mnie torche ogranicza jesli chodzi o wypozyczenie ksiazek a ten wlasnie
temat niestety bibloteki sa zamkniete w weekend. takze mam do was goraca
prosbe pomozcie biednemu czlowiekowi

Marcin

1. Data: 2000-09-22 20:21:11

Temat: Re: psychlogia pracy
Od: "Prometeusz" <x...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

zdawalem podobny egzamin i musze tylko odszukac notatki bo to tez bylo - mam
malo czasu na szukanie tych notatek bo sam mam dwa egzaminy w poniedzialek
i trzy prace pisemne do napisania :)
wiec nie jestes znowub taki biedny
jak sie uda to Ci pomoge

1. Data: 2000-09-23 12:33:15

Od: "Asmira" <a...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Prometeusz" <x...@p...com> napisał w wiadomości
> [...]
mam
> malo czasu na szukanie tych notatek bo sam mam dwa egzaminy w poniedzialek

Klasa, a ja miałam się za najmniej pilną studentkę w Układzie Sol.

Pozdrawiam
Asmira

znudziliscie mnie !
Dlaczego ludzie lubia podgladac?
co sie dzieje z ta grupa???
Re: znudziliscie mnie !
Freebies of Poland! Darmowe CD,DVD i inne rzeczy z internetu!