psychologowie online -co o tym sądzicie

51. Data: 2011-05-15 10:37:38

Temat: Re: psychologowie online -co o tym sądzicie
Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-15 08:21, Ghost pisze:

> Użytkownik "medea" <x...@p...fm> napisał w wiadomości

> I tak do usranej smierci...

)*(
..!..

52. Data: 2011-05-15 12:00:57

Od: "Vicky" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paweł Górny" napisał w wiadomości grup

pomysł już istnieje, jest nawet kilka takich portali. Oczywiście są tam
standardowe rodzaje płatności - paypall itd.

Wątpie by to miało sens, bo my tu odpisujemy od lat bezinteresownie
wszystkim potrzebującym pomocy... ;)
Kłóci się to więc z ideą powstania tej grupy :)

Vicky

53. Data: 2011-05-15 12:02:21

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lebowski" napisał w wiadomości grup

W dniu 2011-05-15 00:55, darr_d1 pisze:

> Barierę w terapii online może stanowić także pewnego rodzaju obawa ze
> strony osób decydujących się na kontakt z psychologiem. No bo jak tu
> tak, coś w kimś pęka, stwierdza że potrzebuje pomocy "fachowca" i
> myśli o tym jak najbardziej serio, a tymczasem ktoś serwuje mu
> "produkt niekompletny". ;)

Pod jakim wzgledem niekompletny?
Myslisz wogole choc troszke nad tym co belkoczesz?
Znajac nature ludzka chocby na poziomie przedszkolnym kazdy chyba by
stwierdzil, ze anonimowosc internetowa bardziej sprzyja otwartosci niz
konfrontacja twarza w twarz.
Nie do końca tak jest. Ktoś o czymś opowiada- jednak nawet mało wyrobiona
osoba po mowie ciała, sposobie wymawiania czegoś (np emocjonalnym w pewnych
momentach) właśnie dostanie sporo informacji- niedostępnych przez internet.
Poza tym- często jest tak, że przychodzi ktoś do psychologa i np zaczyna
opowiadać, jaki to podły jest jego sąsiad, bo...- a to wszystko po to,
żeby_ukryć_prawdziwy_cel_wizyty_prawdziwy_problem. I podobnie jest przez
internet- jednak możliwości ruchu (ewentualnego sprowadzenia rozmowy na
pożądane tematy terapeutyczne)- jest znikoma.

Po to taka durna kurwa jak tren ma widziec pacjeta?
Myslisz, ze jest jakims szpecem od mowy ciala, ktora jakos znaczaco
uzupelni informacje werbalne dla tego debila?
Liczy sie efekt, a ten z pewnoscia znaczne szybciej i taniej mozna
osiagnac online, wlasnie z powodu tego zalozenia jak wyzej.
Z jednej strony- nie za dobrze to świadczy o psychologach i ich podejściu do
ludzi (żadni z nich psycholodzy, w mojej opinii), z drugiej...tak naprawdę,
to oni robią dobrą robotę. Na wszystko- w szczególności na psychoterapię-
trzeba być po prostu gotowym. Wielu ludzi- właśnie tych niegotowych- trafi
tam, i na tym skończy swoją "terapię", której bez tego zapewne nie zaczęli
by wcale. Jak trafi ktoś już na terapię gotowy- pójdzie dalej, do
prawdziwego psychoterapeuty.
--

Prawda, Prostota, Miłość

Chiron

54. Data: 2011-05-15 14:13:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 22:55:41 +0200, medea napisał(a):

> Już od dawna przypuszczałam, że cierpisz na niedobory temperamentu. Mam
> nadzieję, że pomogłam. Tym razem trwale.

Pierwszy Twój sukces w psychoterapii on-line!
;-D

--
XL
człowieka." Roberto de Mattei

55. Data: 2011-05-15 14:14:51

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 22:56:54 +0200, medea napisał(a):

> Mam. Białe. I gustowny kask też.
>
> Ewa

Kurczę, medi, to jeszcze do tego fajny biustonosz, spodnie robocze na
szelkach i traperki - i klip reklamowy można nakręcić :-D

56. Data: 2011-05-15 14:17:40

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 14 May 2011 23:58:18 +0200, cbnet napisał(a):

> Jak chcesz porzeźbić po społu to zwróć się lepiej do podkasanej
> wywijającej jak cep przed figurami starej rury, co to kompulsywnie
> robi tu za podlotka, tudzież eksperta od wszystkiego i wszystkich.

Pospołu.

PS. Jak to miło być przydatnym od hoc. Szczególnie chamom należy pomagać
sie podciągać, więc nigdy tej okazji nie przeoczę.
--
XL ekspert
człowieka." Roberto de Mattei

57. Data: 2011-05-15 14:52:56

Od: darr_d1 <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 12:36, Lebowski <lebowski@*****.net> wrote:

> Pod jakim wzgledem niekompletny?

Zbyt dosłownie mnie odebrales (dlatego wlasnie, asekuracyjnie, uzylem
"" oraz ";)" ).
Skoro jednak pytasz, kontakt z psychologiem przez internet ma swoje
zalety, ale tez i wady. Z jednej strony latwiej jest sie otworzyc
bedac anonimowym. Z drugiej jednak trudno by bylo nazwac dyskusje on-
line, czy tez otrzymana ta droga porade, terapia jako taka.
Ponadto osoba, ktora ma swiadomosc ze potrzebuje pomocy psychologa i
dojrzala juz do decyzji, aby sie do niego wybrac, chetniej chyba
zaplaci za wizyte w gabinecie, niz wyda pieniadze na porade
internetowa. Chyba, ze internet bedzie punktem wyjscia do dalszej,
prawdziwej terapii - o czym juz wspomnialem.

Pzdr.,
darr

58. Data: 2011-05-15 14:53:01

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 15 Maj, 16:17, Ikselka <i...@g...pl> wrote:
> [...]
> PS. Jak to miło być przydatnym od hoc. Szczególnie chamom należy pomagać
> sie podciągać, więc nigdy tej okazji nie przeoczę.

Hmm, podpucha?

? :)

59. Data: 2011-05-15 15:59:22

Od: "Ghost" <g...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Vicky" <b...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> wszystkim potrzebującym pomocy... ;)
> Kłóci się to więc z ideą powstania tej grupy :)

Jacy "Wy" - czyzby desant z apd?

60. Data: 2011-05-15 16:39:06

Od: Lebowski <lebowski@*****.net> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2011-05-15 16:52, darr_d1 pisze:

> [...]
> bedac anonimowym. Z drugiej jednak trudno by bylo nazwac dyskusje on-
> line, czy tez otrzymana ta droga porade, terapia jako taka.

Sam to sobie wymysliles czy ktos ci nagadal takich glupot?
Mam dobrego znajomego co uczy anglika, glownie biznesowego online juz od
kilku ladnych lat i zawsze ma komplet, ze ciezko do niego sie dostac tak
tradycyjnie. Na poczatku byli to ludzie w wiekszosci ktorzy wyjechali do
UK, ale teraz ma tez sporo ludzi z miasta.
I lekcje prowadzi w wideokonferencji tak, ze tylko jego widac, a on
swoich uczni nie widzi.
Podobno tak wola uczniowie, choc mozliwosc wizji jest oczywiscie
dwukierunkowa.
Facet naprawde serce wklada w te lekcje ma juz swoich wiernych uczni,
ktorzy po prostu polubili i przyzwyczaili sie do tych lekcji.

> [...]
> internetowa. Chyba, ze internet bedzie punktem wyjscia do dalszej,
> prawdziwej terapii - o czym juz wspomnialem.

A tu juz zwyczajnie konfabulujesz.
Jak ktos zglosi sie do dobrego psychologa, to ten juz go przekona, ze
jest jemu potrzebny, bez wzgledu na forme zgloszenia.
Ty juz nie bojaj.
Takie kurwy jak tren i spolka z pseudowyksztalceniem psychologicznym nie
maja szans konkurowac z ludzmi, ktorzy maja serce i talent do innych.
Co najwyzej jakas szmata bez kultury moze im przyklaskac w usenecie, co
z kolei najwyrazniej tylko poglebia ich frustracje.

Słucham dobrej muzyki
JAK DALEKO MOZNA BADAC HERETYKOW ( PRZED KONWERCJA)
DZIWNA RÓJKA...
Profanacja świętości w kościele katolickim
Podatek w PL-katolandzie na KRK