psychopatyczny były

1. Data: 2009-04-25 11:35:40

Temat: psychopatyczny były
Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

witam! wczoraj była u mnie dziewczyna. jej były chłopak śledził ją gdy
jechała do mnie i kiedy miło spędzaliśmy czas u mnie, on w tym czasie
spuścił z kół jej samochodu powietrze. kilka godzin wcześniej, gdy
odwoziłem ją po pracy do domu, jej były zatrzymał się na światłach
obok nas, na czerwonym świetle podszedł do mojego auta, otworzył drzwi
i wskazując na mnie placem powiedział, że jest na mnie wydany wyrok.

słyszałem wcześniej, że to świr, ale dopiero wczoraj pierwszy raz się
z nim zetknąłem. jest w mojej dziewczynie 'zakochany' od jedenastu
lat. byli ze sobą tylko kilka miesięcy, aż ona się zorientowała, że to
wariat. nie tylko mnie tak prześladuje - prześladował jej wszystkich
chłopaków. bardzo mnie bolało, gdy jeszcze dzisiaj rano dziewczyna
powiedziała mi, że jeżeli chcę się z tego powodu wycofać z naszego
związku, to ona to zrozumie.

wszyscy jesteśmy dorośli, mamy ponad dwadzieścia pięć lat. jej były
ciągle ją przeprasza za to jaki jest, ale ona nie chce mieć z nim już
nic wspólnego. co ja mogę w tej sytuacji zrobić? macie jakieś rady?

2. Data: 2009-04-25 11:44:56

Temat: Re: psychopatyczny były
Od: "Saulo" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

uookie <u...@g...com>
.googlegroups.com

[...]
> co ja mogę w tej sytuacji zrobić? macie jakieś rady?

rozumiem, że kontrwyrok nie wchodzi w rachubę?

saulo
--
podstawowym kryterium mojej
oceny jest bezstronność - jadrys

3. Data: 2009-04-25 11:48:00

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

b...@i...googlegroups.com

> [...]
>
> rozumiem, e kontrwyrok nie wchodzi w rachub ?
>
> saulo
> --
> podstawowym kryterium mojej
> oceny jest bezstronno - jadrys

próbowałem z nią o tym rozmawiać, ale ona mówi, że nie może, potem, że
to nic nie da... nie wiem na co ona czeka, aż podpali jej samochód?

4. Data: 2009-04-25 11:48:46

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
b...@i...googlegroups.com

> [...]
>
> rozumiem, że kontrwyrok nie wchodzi w rachubę?

sorry, myślałem, że mówisz o zakazie zbliżania się ;)

5. Data: 2009-04-25 11:53:53

Od: "Chiron" <e...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" <u...@g...com> napisał w wiadomości
[...]

To są 2 tematy: jeden- krzywdziciel. Można przypuszczać, że damski bokser,
agresor, psychopata. Oczywiście- może piszę na wyrost- ale zakładając, że
tak jest: NIE MASZ NA NIEGO ŻADNEGO WPŁYWU. Ok- pozostały kwestie inne- np
sporty obronne, policja etc. Ale to NTG.

Punkt 2: ofiara- czyli Twoja dziewczyna. Już w pukcie pierwszym napisałem na
podstawie Twoich bardzo skąpych informacji coś, co może być z mojej strony
nadużyciem. Zaznaczam: w jej wypadku także piszę raczej na podstawie
"typowych wzorców zachowań"- a Ty możesz zobaczyć, czy to do niej pasuje.
Otóż- jak mi się zdaje- istnieją pewne JEJ zachowania, prowokujące taki
układ. I tu z całą pewnością możecie (a raczej może ona) coś z tym zrobić.
Czy jesteś w stanie je zauważyć?

pozdrawiam

Chiron

6. Data: 2009-04-25 11:54:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

uookie pisze:

> wszyscy jesteśmy dorośli, mamy ponad dwadzieścia pięć lat.

Jak dużo ponad?

A co na to policja?

Ewa

7. Data: 2009-04-25 12:07:38

Od: michał <6...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "uookie" napisał w wiadomości
> [...]

> ciągle ją przeprasza za to jaki jest, ale ona nie chce mieć z nim już
> nic wspólnego. co ja mogę w tej sytuacji zrobić? macie jakieś rady?

Jakie rady możesz dostać? To dla Ciebie jest próba, czy chcesz być
bohaterem dla swojej dziewczyny i dla siebie, czy też dla bezpieczeństwa
narazić się na etykietkę tchórza. Zawsze możesz próbować zamienić tą
eykietę na "rozsądny".

michał

8. Data: 2009-04-25 12:36:33

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

uookie napisał(a):
> [...]
> ciągle ją przeprasza za to jaki jest, ale ona nie chce mieć z nim już
> nic wspólnego. co ja mogę w tej sytuacji zrobić? macie jakieś rady?

Weź młotek,gwoździa i następnym razem ,wbij mu gwoździa w czaszkę i
powieś na nim swój ulubiony obraz.
A jeśli twoja dziewczyna będzie powtarzała,że nie może na to patrzeć i
nie chce tego widzieć,to możesz w prosty sposób rozwiązać ten problem
=wydłubując jej oczy .
Czasem trzeba zaszaleć;-)

9. Data: 2009-04-25 12:37:01

Od: uookie <u...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 25 Kwi, 13:54, medea <e...@p...fm> wrote:

> Jak dużo ponad?
>
> A co na to policja?
>
> Ewa

ja mam 27, jej były również, dziewczyna ma 25. policja kazała zgłosić
sprawę do sądu. i tyle. ale jak się wyraził dyżurny, to za mało;
musiałby mnie np. pobić do tego stopnia, że potrzebna by była obdukcja
lekarska ;)

10. Data: 2009-04-25 12:38:03

Od: "Redart" <r...@t...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wariat. nie tylko mnie tak prześladuje - prześladował jej wszystkich
> chłopaków. bardzo mnie bolało, gdy jeszcze dzisiaj rano dziewczyna

Ilu ich niby było 'po drodze' ? Czy aby na pewno tylko z nim cośjest nie tak
?
A może tak sobie grają 'we dwoje' od lat ?

"CHE" ERNESTO GUEVARA
Horiłka biła, biła...
MALA CZARNA - JAK SYCZY...
DZIECKO...