psychozabawa

21. Data: 2001-02-22 12:56:43

Temat: Re: psychozabawa
Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik krycha <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:972lpa$6pv$...@n...tpi.pl...
> Podejrzewałam, że osiągnąłeś najwyższy pułap w teście,
> ale cudzysłów należy wziąć słowo świr, a nie ogrodowy. :-)).
Dlaczego? KM ma rację ;-))) gdyby zrobił odwrotnie to dopiero wówczas BR
mógłby protestować.

> P.S. Sprawdziłam na Encyklopedii PWN na CD,
> edycja 1998 rok - brak objaśnienia słowa świr.
I. Świr - to szczebiot, świergot ptaków = świr "ogrodowy" [śpiewający o
ogrodach]
;-)))
a dopiero
II. wariactwo, obłęd, mania = "świr" ogrodowy.
:-O
Sł. jęz. pol. PWN
Pozdrawiam Jerzy

22. Data: 2001-02-23 18:54:28

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Krzysztof Koterba"

Wyżej zabraniam. Proszę nie oszukiwać :-).

> No tak, ale już jest nieprecyzyjnie:-)

W/g mnie należy wybrać odpowiedź najbliższą prawdy. Jeżeli korzystasz z 10
to prawdziwe są odpowiedzi wszystkie za wyjątkiem dwunastu.
Korzystając z prawa korzyści należy zaznaczyć dziewięć.
Chyba zmienię jak proponujecie - "od czterech do sześciu". Dzięki za
podpowiedź.

BK> Aha, przydałoby się jeszcze pytanie, co się robi np. z psami gości. Czy
BK> prawdziwy miłośnik wpuści takiego zwierzaka do swego ogrodu, czy raczej
BK> zamknie w domu?

Ja proszę o "uwiązanie" z dala od cenniejszych roślin. Pewnie jest to mało
gościnnie względem psa, ale "Kto chce mieć piękny ogród nie może mieć
pięknego psa" :-). Jest jeden wyjątek, który znam :-), ale przy TAKIM
miłośniku to i pies musi stanąć na wysokości zadania.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

23. Data: 2001-02-23 19:18:35

Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bogusław Radzimierski" <p...@n...com.pl> napisał w wiadomości

> Krysiu jak można wymyśleć taki test, zeby miłosnika ogrodów nazwać"Świrem
> ogrodowym",jest tyle pieknych zwrotów,np:

Pomyślałem to jako rodzaj autoironii." Auto" nie znaczy, ze z tym poziomem
się utożsamiam. Na sobie nie przeprowadziłem tego testu.
Jednak, autoironii. Być może, jest mi to potrzebne, aby przypominało: nie
przesadzaj, ważniejsze jest miłośnictwo ludzi. Wszak, niema ogrodu bez
ludzi, ale mogą być ludzie bez ogrodu.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

24. Data: 2001-02-23 22:26:04

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:976e07$e4b$...@n...tpi.pl...
> :-). Jest jeden wyjątek, który znam :-), ale przy TAKIM
> miłośniku to i pies musi stanąć na wysokości zadania.
Nie do wiary!!! Skąd znasz mojego psa?
pozdr. Jerzy
PS
Dziękuję za wyrazy uznania, w twoich ustach to jak mniót.

25. Data: 2001-02-26 05:18:40

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Krzysztof Marusiński" wrote:
> Masz racje, zmieniłem. Nie wiem czy jest lepiej. Na pewno jest mniej jasno
> :-).
> [...]

No, nie wiem co myslec - az trzy razy mi odpowiedziales - tak sie
przejales moimi uwagami czy tak nisko traktujesz moje zdolnosci myslowe?
;-)))

Pozdrawiam serdecznie
Krzysiek Koterba :-)

26. Data: 2001-02-26 05:25:27

Od: Krzysztof Koterba <k...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Krzysztof Koterba wrote:
> No, nie wiem co myslec - az trzy razy mi odpowiedziales - tak sie
> przejales moimi uwagami czy tak nisko traktujesz moje zdolnosci myslowe?
> ;-)))

P.S. Nie oczekuje odpowiedzi ;-)

Jeszcze raz pozdrawiam
Krzysiek Koterba :-)

27. Data: 2001-02-28 20:38:26

Od: "agn." <a...@f...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Podbudowaleś mnie. Oczywiście pobawiłam sie, Bogu dzieki nie zadawałeś
stricte fachowych pytań... p.m. Agn.

Użytkownik Krzysztof Marusiński <o...@t...jest.to> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:96ufoc$37q$...@n...tpi.pl...

28. Data: 2001-03-01 16:39:28

Od: "Ewelina" <e...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jeju! Wyszło mi że jestem zaawansowany miłośnik! Nie jest źle!
Ewelina
agn. <a...@f...onet.pl> wrote in message
> Podbudowaleś mnie. Oczywiście pobawiłam sie, Bogu dzieki nie zadawałeś
> stricte fachowych pytań... p.m. Agn.

program
Zdjecia do oceny
Miejsce na narzędzia