ptaki

31. Data: 2009-11-27 21:47:27

Temat: Re: ptaki
Od: "Krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "RobertP." <r...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:op.u30b37i7bpkylh@pc-rp.bustec.pl...

> To ustaw sobie w "Site preferences" -> tab "Network" -> "Indentify as
> Opera".
> Pomaga w przypadku wielu stron nie działających poprawnie jak Opera
> przedstawia się w domyślny sposób ("Identify as Internet Explorer").
>

> --
> Pozdrawiam
> RobertP.

Mam Operę wersja 9.25 w wersji polskiej i w narzędzia/preferencje nie
znalazłam
nic co by odpowiadało "Network" -> "Indentify as Opera".

Krycha.

32. Data: 2009-11-28 16:37:01

Od: Michal Misiurewicz <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Jan wrote:

> ....karmNieniem...:)

Zapewne wycierasz się ręczikiem, czytujesz dzieniki i miesięcziki,
na deser jadasz serik, a w ogrodzie hodujesz żywotiki oraz wieczoriki
damskie :-)

W takim przypadku nic już nie poradzę...

Pozdrowienia,
Michał

33. Data: 2009-11-28 17:06:49

Od: "Prawusek" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" <m...@g...com> wrote in message
com...

> [...]
> damskie :-)
>
> W takim przypadku nic już nie poradzę...

Wiele nazw (wyrazów) pochodzi z sanskrytu. Część też od Celtów.i innych
ludów.

34. Data: 2009-11-29 09:50:09

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 28 Nov 2009 11:37:01 -0500, Michal Misiurewicz napisał(a):

> Zapewne wycierasz się ręczikiem, czytujesz dzieniki i miesięcziki,
> na deser jadasz serik, a w ogrodzie hodujesz żywotiki oraz wieczoriki
> damskie :-)

Nie zrozumiałeś: chodziło o karmNiki jako narzędzia do karmienia.
Podobnie pisze się "poziomNica" - na ozn. narzędzia do wyzn. poziomu (w
odróżnieniu od "poziomicy" - linii na mapie łączącej punkty o jednakowej...
itd).
Ogólnie, przedmioty wykorzystywane do pewnych czynności: karmNik,
poziomNica, kierowNica, maskowNica, sterowNik, mapNik...
--

Ikselka.

35. Data: 2009-11-29 15:22:31

Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie> szukaj wiadomości tego autora

Prawusek wrote:

> Wiele nazw (wyrazów) pochodzi z sanskrytu. Część też od Celtów.i innych
> ludów.

Raczej z praindoeuropejskiego, z którego wywodzi się też sanskryt i
większość języków europejskich.

Pozdrawiam,
Arkadesh

36. Data: 2009-11-30 07:19:08

Od: "Aaron" <s...@p...qdnet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Michal Misiurewicz" wrote ...

> Tak, ponieważ jest "karmidło".

KarmNidło powinno być skoro to duży karmNik! :)

Pzdr,
A.

37. Data: 2009-11-30 14:16:14

Od: "Jagoda" <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Michal Misiurewicz" <m...@g...com> napisał w wiadomości
com...

> Na trzecim zdjęciu wyraźnie widać, że ptaki mają żółte wstawki pod
> skrzydłami, tak jak na pierwszym. A więc są to dzwońce.
> Chyba, że się zaziębiły :-)
>
> Pozdrowienia,
> Michał

A może zziębły ??? :-)))

Pozdrowionka - Jagoda

38. Data: 2009-12-03 08:52:03

Od: "RobertP." <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 27 Nov 2009 22:47:27 +0100, Krycha <k...@p...onet.pl> wrote:

> Mam Operę wersja 9.25 w wersji polskiej i w narzędzia/preferencje nie
> znalazłam
> nic co by odpowiadało "Network" -> "Indentify as Opera".
>
> Krycha.

Prawoklik na stronie, nie wiem jak będzie w polskiej wersji dokładnie, w
angielskiej jest "Edit site preferences". Przez menu kontekstowe ustawia
się to dla tej konkretnej strony (domeny), przez menu główne można to
zrobić globalnie. Z tego co pamiętam to było tak samo w wersji 9.25 (może
nie zaszkodziłoby zaktualizować?).

RobertP.

39. Data: 2009-12-03 13:43:10

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> się to dla tej konkretnej strony (domeny), przez menu główne można to
> zrobić globalnie. Z tego co pamiętam to było tak samo w wersji 9.25 (może

Hejka. Pomijając widoczny powyżej bałagan spowodowany nie cięciem postów
to czy nie uważacie, że to klikanie nie wszystkich interesuje? To powinna
być korespondencja prywatna.
Pozdrawiam porządkowo Ja...cki

40. Data: 2009-12-03 14:29:15

Od: d...@d...abc.com.pl szukaj wiadomości tego autora

On Thu, 3 Dec 2009, Dirko wrote:

> [...]
> to czy nie uważacie, że to klikanie nie wszystkich interesuje? To powinna

Pomijając ja się z tym nie zgadzam.

D.P.

Persymona, kaki, czy jak zwał
Dziwny robaczek w doniczce