ptaszki, ptaki, ptaszyska

41. Data: 2010-12-09 22:20:52

Temat: Re: ptaszki, ptaki, ptaszyska
Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-09 22:44, mirzan pisze:

> Gdzie masz swoje pornoteksty?Czy są wystarczająco porno,czy tylko się chwalisz
> Pozdrawiam ciekawie.mirzan

Możesz sprawdzić, już po 22-giej ;)
http://www.apoe.pl/ - póki jeszcze działa.
Gwoli wyjaśnienia, pierwsze rzeczywiście były delikatne.
Aha, w 69 AM też maczałam palce, a konkretnie w Niewidzialnej smyczy.

--
Pozdrawiam - Aicha

42. Data: 2010-12-10 06:30:24

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dirko" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

> Hejka. Z tego wynika, że człowiek ma zasrany organizm. ;-)

Wniosek:
- człowiek jest poniekąd szambem (co, zresztą objawił wszem i wobec pewien
wybitny toruńczyk w habicie),
- miewa posrane pomysły,
- rządzą nami posrańcy
- a największą troską otaczamy pieluszkowych zasrańców,
- co bardzo korzystnie wpływa na kondycję naszych roślin uwielbiających
gówniane
środowisko.
;-)

Pozdrawiam odkrywczo
skryba

43. Data: 2010-12-10 07:44:53

Od: "Panslavista" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"skryba ogrodowy" <s...@o...eu> wrote in message

> [...]
> - a największą troską otaczamy pieluszkowych zasrańców,
> - co bardzo korzystnie wpływa na kondycję naszych roślin uwielbiających

Zapomniałeś, że najczęstszym tematem rozmów są narządy wydalnicze...

44. Data: 2010-12-10 08:24:45

Od: "mirzan" <m...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha <b...@t...ja> napisał(a):

> Możesz sprawdzić, już po 22-giej ;)
> http://www.apoe.pl/ - póki jeszcze działa.
> Gwoli wyjaśnienia, pierwsze rzeczywiście były delikatne.
> Aha, w 69 AM też maczałam palce, a konkretnie w Niewidzialnej smyczy.

Sprawdziłem.Bohaterka ma na imię Stefcia,a jej Szef, to ordynat Michorowski?
mirzan

45. Data: 2010-12-10 09:19:59

Od: witek J <j...@p...p.lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

Aicha was thinking very hard :

> Ale czy to znaczy, że one nie ulegają apoptozie i nie wydalają?
> Malo co z ich produktów metabolizmu (oprócz witaminy B12) jest apetycznych.

Apoptoza to śmierc programowana, czyli inaczej samobójcza - jak
naprzykład podczas "dostrajania" układu immunologicznego albo inny
przykład podczas rozwoju dłoni u płodu - znika błona między palcami.
Mieszanie apoptozy z bakteriami w tym wypadku jest raczej bez sensu.
Zreszta jest trochę problem z pokazaniem apoptozy w prokariotach, bo
charakterystyczny jest to proces dla organizmów tkankowych.
Ale faktycznie duża ilość bakterii umiera lub jest niszczona podczas
bytowania w naszych jelitach i są wydalane.
Jednak flora bakteryjna jest bardzo potrzebna, bo oprócz funkcji
opisanych w cytacie wcześniej, zapewnia konkurencje o zasoby pokarmowe
z drobnoustrojami chorobotwórczymi, ograniczając ich przyrost.
Witek

46. Data: 2010-12-10 09:28:50

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 09:24, mirzan pisze:

> Sprawdziłem.Bohaterka ma na imię Stefcia,a jej Szef, to ordynat Michorowski?

Nie.

--
Pozdrawiam - Aicha

47. Data: 2010-12-10 09:32:19

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 10:28, Aicha pisze:

> Nie.

Ale rzeczywiście, archetypem postaci był pewien Waldemar :)

--
Pozdrawiam - Aicha

48. Data: 2010-12-10 09:33:43

Od: "Dirko" <j...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "witek J" <j...@p...p.lodz.pl> napisał w wiadomości

> Jednak flora bakteryjna jest bardzo potrzebna, bo oprócz funkcji opisanych
> w cytacie wcześniej, zapewnia konkurencje o zasoby pokarmowe z
> drobnoustrojami chorobotwórczymi, ograniczając ich przyrost.

Hejka. Jak zalecał Bob Marley - jedz pory, pij kefir (Don't Worry, Be
Happy). :-)
A czasami warto łyknąć Lakcid bądź Trilac.
Pozdrawiam probiotycznie Ja...cki

49. Data: 2010-12-10 10:14:05

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2010-12-10 10:19, witek J pisze:

> Mieszanie apoptozy z bakteriami w tym wypadku jest raczej bez sensu.

Ano. Pomyliło mi się z apoptozą komórek żernych po fagocytozie.

> [...]
> opisanych w cytacie wcześniej, zapewnia konkurencje o zasoby pokarmowe z
> drobnoustrojami chorobotwórczymi, ograniczając ich przyrost.

Tego nie negowałam. Tylko nie wiem, jak się ma cytat o tym spod palców
przedpiśczyni do konstatacji o byciu stołówką i wychodkiem dla miliardów
naszych mikromieszkańców.

--
Pozdrawiam - Aicha

50. Data: 2010-12-10 10:51:36

Od: "skryba ogrodowy" <s...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Panslavista" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Zapomniałeś, że najczęstszym tematem rozmów są narządy wydalnicze...

Nie zapomniałem, tylko przez wrodzoną delikatność nie wspomniałem
:-))

Pozdrawiam z kompostem
skryba

fenoanomalie