pudełkowa przesyłka

1. Data: 2002-05-17 21:29:23

Temat: pudełkowa przesyłka
Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Postanowiłam rozwinąć ten temat w nowym poście. Został zapoczątkowany w
poście Moni o incydencie a jest na tyle fajny że możnaby nad nim się
zastanowić głębiej.
Krysia opowiedziała: " ktos zaczyna pudelko
(zazwyczaj pudelko do butow, ale male), do ktorego wklada rozne
rzeczy, kotore sa jej niepotrzebne, albo ma za duzo - rozne
muliny, olowki kopiowe do tkanin, materialy, nici, nici ozdobne,
tasiemeczki, guziki, etc etc . i posyla to do soby, co zglosila
zaintyeresowanie i sie zrobila lista. i tak pudeleczko krazy
sobie po kraju...nastepna osoba widizi, co chce, wyciaga, wklada
cos w zamian etc etc etc. zazwyczaj do 1. osoby wraca pudelko z
zupelnie innymi rzeczami, niz jak ona to wysylala..."

Może i nam by się udało

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-17 21:43:40

Temat: Re: pudełkowa przesyłka
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Madziula" <m...@p...onet.pl> :

> Krysia opowiedziała: " ktos zaczyna pudelko
> (zazwyczaj pudelko do butow, ale male), do ktorego wklada rozne
> rzeczy, kotore sa jej niepotrzebne, albo ma za duzo -

Mi sie pomysl bardzo podoba, problem polega na tym, ze nie mialabym
zupelnie co wlozyc do tego pudeleczka jako poczatkujaca robotkowiczka
niestety.

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-05-17 22:04:03

Od: "Madziula" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mi sie pomysl bardzo podoba, problem polega na tym, ze nie mialabym
> zupelnie co wlozyc do tego pudeleczka jako poczatkujaca robotkowiczka
> niestety.

ja bym poudawała że coś mi nie jest potrzebne i bym włożyła :)))

******* Magda *******
(Białystok)
GG 1582381
m...@p...onet.pl

1. Data: 2002-05-18 07:26:49

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Madziula" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> Mi sie pomysl bardzo podoba, problem polega na tym, ze nie mialabym
>
> ja bym poudawała że coś mi nie jest potrzebne i bym włożyła :)))
> [...]

Zawsze coś się znajdzie. Można skopiować kilka wzorów i podrzucić.
Ja jestem chętna do takiego pudełeczka. Można to zrobić u nas w grupie.
Każda osoba zapłaciłaby koszty przesyłki. A w tej samej miejscowości
mogłybyśmy przekazywać osobiście. Byłoby szybciej.
Tylko, ono musiałoby być bardzo duże.
Pozdrawiam Ela0626 (Warszawa)

1. Data: 2002-05-18 08:12:19

Od: "HANIA" <h...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bardzo mi się podoba pomysł takiego pudełka. Wprawdzie ja na razie tylko
szydełkuję, ale cos tam zawsze się znajdzie.
Coś przyszło mi jeszcze do głowy. Może do tego pudełeczka każda z nas
wkładała by jeszcze jakąś swoją powiedzmy malutką pracę, chyba przyjemnie
byłoby coś takiego dostawać. Co Wy na to?

--
Hania (Rzeszów)
gg 3266206

1. Data: 2002-05-18 08:39:14

Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> cos w zamian etc etc etc. zazwyczaj do 1. osoby wraca pudelko z
> zupelnie innymi rzeczami, niz jak ona to wysylala..."

Hi,
Pomysl bardzo fajny, ja sie dolaczam do niego. Jak bedzie robiona lista to
dajcie znac :)

Valentine
Poznan, Debiec

1. Data: 2002-05-18 08:45:39

Od: Iwona Konieczny <m...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <ac52gk$d1c$1@news.tpi.pl>, HANIA wrote:
> [...]
> wkładała by jeszcze jakąś swoją powiedzmy malutką pracę, chyba przyjemnie
> byłoby coś takiego dostawać. Co Wy na to?

Jeżeli o mnie chodzi to chętnie się dołączę :-))
Bardzo mi się to podoba...

Pozdrowienia
Iwona

1. Data: 2002-05-18 09:40:17

Od: "asik \(A. Sikora\)" <a...@s...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota Orzeszak" <s...@a...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>
> Hi,
> Pomysl bardzo fajny, ja sie dolaczam do niego. Jak bedzie robiona lista to

Ja tez, ja tez!!!

Anka + Bigos

1. Data: 2002-05-18 09:43:18

Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

No to ja znowu sie nie zalapie. Znowu za daleko. I na pudelko czekalabym 3-4
miesiecy(zwykla poczta). Maria

1. Data: 2002-05-18 10:17:42

Od: "Maria Stewart" <M...@t...com.au> szukaj wiadomości tego autora

"Madziula" <m...@p...onet.pl> wrote in message
> 3-4
>

> Tobie poopowiadamy co było w pudełku i cos specjalnie dla Ciebie wyślemy.
Co
> ty na to??
>
> Pozdrawiam
>
> --