pulmicort

1. Data: 2005-09-23 13:25:16

Temat: pulmicort
Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Mam pytanie ;-) Dzisiaj byłam u lekarza i powiedziałam przez pomyłkę, że
biorę pulmicort 200 (w rzeczywistości 100). Lekarstwo wykupiłam. Czy mogę je
brać? Pulmicort 100 mam brać 2 razy dziennie, czy zatem mogę brać pulmicort
200 raz dziennie?

Ligia

2. Data: 2005-09-23 16:53:03

Temat: Re: pulmicort
Od: Piotr <e...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Możesz brać to lekarstwo WYJĄTKOWO, z uwagi na to, że zaprzestanie
leczenia może Ci rozregulować kontrolę astmy (domyślam się, że chorujesz
na astmę)!! TYLKO do PILNEJ wizyty u tego lekarza (najpóźniej za kilka
dni) i naprawienia pomyłki!!

Przyjęcie podwójnej dawki tego leku raz dziennie NIE JEST równoważne
dwukrotnemu przyjęciu dawki dwukrotnie mniejszej! Jeśli nie naprawisz
tego błędu, ryzykujesz bardziej nasilonymi powikłaniami.

Pozdrawiam
Piotr

3. Data: 2005-09-23 17:29:02

Od: "Ligia" <L...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dziękuję za odpowiedź :) A więc nie będę go brała w ogóle, bo już i tak nie
brałam jakiś czas z racji tego, ze pracuję i nie miałam poprostu możliwości
wyrwania się do lekarza, więc te kilka dni (weekend) stanu rzeczy nie
zmienią. A w poniedziałek zawędruję znów po receptę ;-) Dobrze, ze lekarstwo
kosztuje 1 grosz bo bym się wściekła na siebie ;-)

Ligia

4. Data: 2005-09-23 20:49:46

Od: "Marek Li" <M...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ligia" <L...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Dziękuję za odpowiedĽ :) A więc nie będę go brała w ogóle, bo już i
> tak nie brałam jaki? czas z racji tego, ze pracuję i nie miałam
> poprostu możliwo?ci wyrwania się do lekarza, więc te kilka dni
> (weekend) stanu rzeczy nie zmieni?. A w poniedziałek zawędruję znów po
> receptę ;-) Dobrze, ze lekarstwo kosztuje 1 grosz bo bym się w?ciekła
> na siebie ;-)

Nie kosztuje 1 grosz. Kosztuje ponad 65 zł. Za które zapłaciliśmy
wszyscy, przez Twoją......
Całe szczęście, ze tylko 65 zł i że jest nas parę milionów, bo byśmy się
wściekli.

5. Data: 2005-09-23 22:50:14

Od: "ruua" <t...@i...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Piotr" <e...@t...pl> napisał w wiadomości

> Przyjęcie podwójnej dawki tego leku raz dziennie NIE JEST równoważne
> dwukrotnemu przyjęciu dawki dwukrotnie mniejszej! Jeśli nie naprawisz tego
> błędu, ryzykujesz bardziej nasilonymi powikłaniami.

a czy mozna (jesli jest w postaci tabletki) go rozlupac na pol i wziac tylko
te pol?

6. Data: 2005-09-24 09:44:04

Od: "justy" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a czy mozna (jesli jest w postaci tabletki) go rozlupac na pol i wziac
tylko
> te pol?

nie. to jest lek do inhalacji, a nie tabletki

7. Data: 2005-09-24 20:05:24

Od: "Jagna " <b...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

justy <j...@g...pl> napisał(a):

> tylko
>
> nie. to jest lek do inhalacji, a nie tabletki

A nie mozena np wlać do nebulizatora pół dawki i uzupełnić solą??
AgaL, której dziecko inhalowane jest czasem

8. Data: 2005-09-24 21:15:18

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sat, 24 Sep 2005, Jagna wrote:

> A nie mozena np wlać do nebulizatora pół dawki i uzupełnić solą??
> AgaL, której dziecko inhalowane jest czasem

mozna

P.
--
Piotr Kasztelowicz P...@a...torun.pl
http://www.am.torun.pl/~pekasz

9. Data: 2005-09-24 21:30:04

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Sep 2005, Ligia wrote:

> Dziękuję za odpowiedź :) A więc nie będę go brała w ogóle, bo już i tak nie
> brałam jakiś czas z racji tego, ze pracuję i nie miałam poprostu możliwości
> wyrwania się do lekarza

wiesz, co wspolczuje Twojemu lekarzowi - takie leczenie sie --
to sorry -- do kitu

P.>

10. Data: 2005-09-24 21:42:13

Od: Piotr Kasztelowicz <p...@a...torun.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 23 Sep 2005, Piotr wrote:

> Przyjęcie podwójnej dawki tego leku raz dziennie NIE JEST równoważne
> dwukrotnemu przyjęciu dawki dwukrotnie mniejszej! Jeśli nie naprawisz
> tego błędu, ryzykujesz bardziej nasilonymi powikłaniami.

akurat budezonid jest lekiem przeznaczonym standardowo do
stosowania 2 razy dziennie ale nieraz zaleca sie ten lek
podobnie jak inne sterydy wziewne tylko raz dziennie

P.>
--

co to są leki etyczne ?
Depakaina a watroba