pulsujaca aorta??

1. Data: 2004-11-22 11:53:37

Temat: pulsujaca aorta??
Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie wiem czy to jest dobra grupa. nigdy wczesniej tu nie zagladalam ale mam
pewne problemy.
od 4 dni boli mnie brzuch (zoladek, watroba i inne swinstwa, nie wiem
dokladnie co), bez wzgledu na to co i czy jem. ogolnie od czwartku nic nie
jem. nie jestem tez glodna(co jest dla mnie podejzane).
przed chwila wrocilam od lekarza (nie bylo mojej lekarki poszlam do
innej-niechetnie), na co pani stwierdzila ze na nie wie co mi jest, obmacala
mi aorte, stwierdzila ze pulsuje i potem sprawdzila swoją-jej nie pulsowała.
;) brzmi to dla mnie jak farsa, bo sama mi wprost powiedziala ze zapisuje mi
leki w ciemno, ze jak cos sie bedzie dziac to dzwonic na pgotowie a jak sie
skoncza leki i nie pomoze to mam przychodzic.

pytanie: co sie dzieje jesli mi pulsuje aorta??:P:P:P

moge dodac ze mi sie odbija, moze mi po prostu cos utknelo w zoladku?? nie
mam zielonego pojecia nigdy mi sie cos takiego nie zdarzalo

plis o odp kogos kto ma o tym jakies pojecie
Lamia_

2. Data: 2004-11-22 13:06:17

Temat: Re: pulsujaca aorta??
Od: "RobertSA" <u...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

cnsmjn$deg$...@n...onet.pl,
lamia_ <l...@p...onet.pl>:

> [...]
> swoją-jej nie pulsowała. ;) brzmi to dla mnie jak farsa, bo sama mi
> wprost powiedziala ze zapisuje mi leki w ciemno

<zalamuje rece>

--
Robert

3. Data: 2004-11-22 13:14:32

Od: Marek Bieniek <a...@s...re.invalid> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 22 Nov 2004 12:53:37 +0100, lamia_ wrote:

> pytanie: co sie dzieje jesli mi pulsuje aorta??:P:P:P

Nooo.. wskazuje to na to, że Twoje serce pracuje.

m.
Marek Bieniek (mbieniek na epic pl)
/Wilder Penfield/

4. Data: 2004-11-22 14:57:08

Od: "gburek" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

hej
pulsujaca aorta to normalna rzecz :)
jesli jestes osoba szczupla to przez powloki brzuszne bardzo dobrze mozna
wyczuc tetno na aorcie i jest to wlasnie owo "pulsowanie"
jesli to co napisalas o lekarce jest prawda to zakrawa to na kpine i ja w
sumie dyskwalifikuje (Pani dr sprawdza czy jej tez aorta pulsuje...
LUDZIE!!! )

wracajac do Twoich objawow
1) nie wiem ile masz lat
2) czy przechodzilas kiedys jakies operacje na jamie brzusznej?
3) czy bole sa gdzies konkretnie zlokalizowane czy rozlane / nie umiesz
dokladnie wskazac miejsca bolacego?
4) czy brzuch jest wzdety?
5) czy regularnie sie wyprozniasz czy ostatnio nie mialas tej
"przyjemnosci"?
6) czy masz temperature?
7) czy masz obrone miesniowa ? (sama pewnie tego nie ocenisz)
8) czy masz mdlosci / wymiotujesz?
9) czy ostatnio mialas jakis uraz / uderzylas sie w brzuch?
10) czy jadasz regularnie czy "podjadasz" o nieregularnych porach ?
11) czy to pierwszy raz sie zdarza?
12) czy zazywasz jakies leki?

--

Pozdrowienia,
Dominik Wojtanowski

5. Data: 2004-11-22 15:26:48

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "gburek" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> jesli to co napisalas o lekarce jest prawda to zakrawa to na kpine i ja w
> sumie dyskwalifikuje (Pani dr sprawdza czy jej tez aorta pulsuje...

19
> 2) czy przechodzilas kiedys jakies operacje na jamie brzusznej?
nie
> 3) czy bole sa gdzies konkretnie zlokalizowane czy rozlane / nie umiesz
> dokladnie wskazac miejsca bolacego?
rozlane
> 4) czy brzuch jest wzdety?
jest
> 5) czy regularnie sie wyprozniasz czy ostatnio nie mialas tej
> "przyjemnosci"?
nie mialam :)
> 6) czy masz temperature?
nie
> 7) czy masz obrone miesniowa ? (sama pewnie tego nie ocenisz)
:) yyy :)
> 8) czy masz mdlosci / wymiotujesz?
muli mnie, odbija mi się, ale nie wymiotuję
> 9) czy ostatnio mialas jakis uraz / uderzylas sie w brzuch?
nie na pewno nie
> 10) czy jadasz regularnie czy "podjadasz" o nieregularnych porach ?
zyje na duzych obrotach ale ostatnio staralam sie jesc 5 posilkow dziennie
(bardziej z racji dbania o linie niz jakis tam obaw przed tego typu
rzeczami)
> 11) czy to pierwszy raz sie zdarza?
pierwszy
nigdy nie mialam z tym problemow
> 12) czy zazywasz jakies leki?
nie :)

6. Data: 2004-11-22 19:38:33

Od: "gburek" <d...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

radze wybrac sie na chirurgiczna izbe przyjec
tam znajdziesz normalnego lekarza ktory powinien ocenic co jest grane...
powinnas miec wykonane USG jamy brzusznej i zaleznie od wyniku badania
wdrozyc jakies postepowanie lub nie

ostatnie pytanie - kiedy mialas ostatnia miesiaczke?

--

Pozdrowienia,
Dominik Wojtanowski

7. Data: 2004-11-23 05:51:02

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wdrozyc jakies postepowanie lub nie
>
> ostatnie pytanie - kiedy mialas ostatnia miesiaczke?

chirurg mi tak srednio sie podoba.. :|
ostatnia miesiaczka to 1.11 (planowo)
najbardziej mnie dziwi to ze jak mnie lekarka wczoraj ponaciskala to mnie
bolalo zaraz nad pepkiem tak mniej wiecej 3 cm na 3 cm wiec to nie jest nic
duzego i no nie wiem.

dziwi mnie ze mimo iz prawie nic nie jem moj organizm nie upomina sie o
jedzenie, nie czuje glodu.

Lamia_

8. Data: 2004-11-23 07:57:02

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: cnuj3b$b29$...@n...onet.pl,
Od: lamia_ <l...@p...onet.pl>
Było:
> Użytkownik "gburek" <d...@N...pl> napisał w wiadomości
>
> chirurg mi tak srednio sie podoba.. :|
Chirurdzy są mocno zapracowani i nie kroją przy pierwszej wizycie,
najczęściej robią wcześniej badania.
A jeśli chodzi o wygląd to nie masz co wybrzydzać, w każdej grupie
społecznej trafiają się przystojni i mniej przystojni mężczyźni ;-)
Wystarczy spojrzeć na personel w Leśnej Górze, są tam jedni i drudzy.

--------
Przy odpowiedzi na priv proszę usunąć oczywiste 2 nadwyżki tekstu
--------
Sławek SWP użył QE-QuoteFix opisany tam: http://tiny.pl/1sl
Zajrzyj na : http://teampoland.republika.pl/

9. Data: 2004-11-23 15:28:25

Od: "lamia_" <l...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

[ciachniete]
> [...]
> społecznej trafiają się przystojni i mniej przystojni mężczyźni ;-)
> Wystarczy spojrzeć na personel w Leśnej Górze, są tam jedni i drudzy.

gustuje bardziej w maklerach czy innych finansistach ale.. ale to nie o tym
tu

moj brzuch dalej daje znac o sobie :|
dzis mialam juz "ochote" na rozne rzeczy (no wiecie.. zjadlabym[i tu
wyliczanka] i juz mnie nei odrzuca jak poczuje zapach np sera plesniowego)
caly czas moj brzuch wyglada jakbym opychala sie od miesiecy
caly czas nie jem (nic procz sucharkow)
eh.

Lamia_

10. Data: 2004-11-23 20:47:45

Od: Sławek SWP <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

W: news:cnvktu$nkh$1@news.onet.pl
Od: lamia_ <l...@p...onet.pl>
Było:
> [...]
> tu wyliczanka] i juz mnie nei odrzuca jak poczuje zapach np sera
> plesniowego) caly czas moj brzuch wyglada jakbym opychala sie od

Ale coś z tym zrobisz (?)
Nie zostawisz bo samo przeszło (?)

Aha po kazdej głodówce trzeba bardzo ostrożnie dorzucać do pieca ;-)

Stosuję głodówkę raz na pół roku i gdy za dużo (po jednym dniu) się najem to
boli i spać nie można :-(
Opisałem w news:cntgff$sg8$1@nemesis.news.tpi.pl

--------

Uczulenie na zimno??