pusiak

1. Data: 2005-01-20 07:59:26

Temat: pusiak
Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam.Od niedawna mam internet więc moge wreszcie zaglądać regularnie na
forum.Jednym z moich hobby jest szydełkowanie, roboty na drutach, szycie ale
kiedyś również wyszywałam, robiłam ciekawe rzeczy ze sznurka.Obecnie próbuje
tkać tylko nie bardzo mam czas na to.Posiadam sporo gazet z haftami i
szydełkowaniem więc jakby co moge służyć pomocą.Może w końcu sfotografuje
swoje prace (a mam ich sporo)i pokaże na stronie.Pozdrawiam

1. Data: 2005-01-20 08:12:00

Temat: Re: pusiak
Od: "iweczka" <i...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> szydełkowaniem więc jakby co moge służyć pomocą.Może w końcu sfotografuje
> swoje prace (a mam ich sporo)i pokaże na stronie.Pozdrawiam

Witamy serdecznie kolejną grupowiczkę.
Skąd jesteś?

Iweczka (Wrocław)

1. Data: 2005-01-20 08:41:28

Od: "pusiak" <p...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jestem z Kalisza

1. Data: 2005-01-22 23:09:42

Od: "Agnieszka_K" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "pusiak" <p...@b...pl> napisał w wiadomości
> Jestem z Kalisza
ło, to tak jak ja! :-)))))))))
Witaj serdecznie.
Agnieszka (Kalisz)

1. Data: 2005-01-23 15:45:01

Od: "Pusia" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Agnieszka_K" < a écrit dans le message de news:

Pusia a czasami Beata a czasami Pusiak wita nastepnego Pusiaka hihi
:)))Pusiaki gora !!!!

Pozdrawiam
Pusia a czasami Beata(Strasbourg a czasami Bialystok)
http://www.7ya.ru/photos/private.aspx?RubrID=15427
GG 3545055
FAQ pl.rec.robotki-reczne
Archiwum z wyszukiwarka tematow
http://glinki.com/?l=g0wzwz
****

1. Data: 2005-01-25 17:18:37

Od: p...@b...pl szukaj wiadomości tego autora

Witam.Mam rodzine nie tak bardzo daleko od Strasbourga

pozdrawiam

Joanna

Do Moniki
[xxx] Popcorn Bear :)
[szycie] pisak znikający z eti - musze się poskarzyc
[xxx] szukam schematu
[szydełko] bukiety i sschematy do nich i takie tam