Szok :-(((((((

41. Data: 2001-09-26 15:55:31

Temat: Re: Szok :-(((((((
Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Jerzy napisał(a):.

> Mam nadzieję, że tym razem wydźwięk jest czytelny.

Tu nie chodzi tym razem o wydźwięki!
Powtarzam jeszcze raz. Nie dzielmy włosa na czworo jak zazwyczaj przy
różnych inicjatywach, które przez to dzielenie przewaznie padajš!. Tym razem
sprawa ma (przynajmniej dla mnie notorycznego kpiarza) wymiar zbyt duży by
Wasze ( z pełnym szacunkiem) ple-ple mogło jš zniweczyć!
Do konkretów jeszcze raz wzywam!
Jest pomysł - OK!
Jest "plac" Jagody - OK!
Krzysztof zaofiarował się do zbierania kasy? OK.
Numer konta jest potrzbny i tyle.
A potem co najwyżej zawiadomienie o spotkaniu i posadzaniu... :-)

Pozdrawiam :-)
Janusz

42. Data: 2001-09-26 17:57:14

Od: "Rafal Wolski" <r...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Mysle, ze z tym numerem konta, to nie tak latwo. Ze wzgledow podatkowych nie
wolno tak po prostu przyjmowac wplaty na konto. Dla wlasciciela takiego
konta moze sie to zakonczyc powaznymi klopotami.

--
Pozdrawiam.
Rafal Wolski

43. Data: 2001-09-26 19:27:36

Temat: Re: pyskówka
Od: "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Too old..." <j...@p...pl> napisał w wiadomości

> Nagłowek zaś postu zmieniam od czasu do czasu ,aby zobaczyć właśnie
reakcję
> różnych osobników.

Rozumiem, ze świadomie i celowo postanowiłeś być dla mnie przykrym pomimo,
że nie dałem żadnego powodu.
Tym bardziej mnie to gorszy, że w tym właśnie wątku postanowiłeś testować
reakcje jakiegoś "osobnika".
Używanie czyjegoś imienia do takich bzdur jest tym bardziej perfidne, że
dokładnie ukrywasz swoje nazwisko, które pewnie jest bardziej cenne.

Piszesz, że to ja chcę "się czepiać" i proponujesz Nerwosol po tym gdy (jak
sam piszesz) świadomie zdenerwowałeś mnie.
Będę przyglądał się Twoim dalszym popisom na grupie.
--
:-) http://ogrod.to.jest.to

44. Data: 2001-09-26 23:05:03

Temat: Re: pyskówka-OT
Od: "Too old..." <j...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krzysztof Marusiński" <o...@t...jest.to> napisał w wiadomości

> reakcję
>
> Rozumiem, ze świadomie i celowo postanowiłeś być dla mnie przykrym pomimo,
> że nie dałem żadnego powodu.

Hmm.Może się jednak złamię i Ci odpowiem ;-)))

Co do nagłówka - teraz jest inny ,bo instalowałem na nowo OE i nie chciało
mi się uruchamiać programu którym się ingeruje w treść niektórych plików.
Poprzedni był prze ze mnie używany na kilku grupach i dopiero Ciebie tak
uraził . Widocznie jesteś wyjątkowy .
Innych raczej bawił.

Nie postanowiłem poprzednio aby Ciebie świadomie obrażać (uważałem taki
nagłowek za rodzaj ironii) ,ale coraz bardziej się do tego skłaniam że
należysz do osób z którymi nie mam wspólnych tematów .
No może poza ogrodami.;-)))))

Jeśli chcesz to zacytuję Ci tu kilka nagłówków innych osób - nikt do nich
nie ma pretensji:
1.1.Nie miałeś "....."co robić i w przypływie natchnienia, albo wskutek
stanu permamentnego znudzenia, wystukałes w wiadomości.....
2.Osobistość"....."wystukał(a)........
3.Osobistość podpisująca się jako ......wyklawiaturzyła co następuje...
4.Osobistość o nicku .....naklikała:
itd,itd,itd,itd,itd

> [...]
> Używanie czyjegoś imienia do takich bzdur jest tym bardziej perfidne, że
> dokładnie ukrywasz swoje nazwisko, które pewnie jest bardziej cenne.

Hmm.Tu się nie zgodzę .W stopce jest moja strona a na niej moje imię i
nazwisko .Wejdż i popraw mi oglądalność .;-)))))
I proszę nie pisz więcej do mnie na priva , po co mamy się denerwować.
Idż i posiedż w swoim ogrodzie ,bo imho przyda Ci się relax.

> Piszesz, że to ja chcę "się czepiać" i proponujesz Nerwosol po tym gdy
(jak
> sam piszesz) świadomie zdenerwowałeś mnie.

To chyba logiczne ,że skoro jak piszesz Cię zdenerwowałem to proponuję
nerwosol.I już pisałem powyżej ,nagłówek był ironią i nieświadomy,natomiast
wszystkie następne moje wypowiedzi są świadome .

> Będę przyglądał się Twoim dalszym popisom na grupie.

A proszę bardzo.;-)))))Zapraszam nawet do ogrodu gdybyś miał ochotę . Będzie
Ci się lepiej obserwowało .

I nie zaperzaj się tak bardzo ;-)))) - to tak mnie naszło ogrodowo ;-)))))

EOT.
--

pozdrawiam ja i moje muszlowce
j...@p...pl http://republika.pl/jkch1

45. Data: 2001-09-27 01:38:39

Od: "Michal Misiurewicz" <m...@m...iupui.edu> szukaj wiadomości tego autora

"Too old..." <j...@p...pl> wrote in message news:9otn6b$q3f$1@news.tpi.pl...
> [...]
> Poprzedni był prze ze mnie używany na kilku grupach i dopiero Ciebie tak

Musze powiedziec, ze mnie takie naglowki tez nie bawia, a irytuja.
Choc nie na tyle, zebym tak sam z siebie zaczal krytykowac.
Ale zdecydowanie nie bawia.

Pozdrowienia,
Michal

--
Michal Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

46. Data: 2001-09-27 09:02:33

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> wolno tak po prostu przyjmowac wplaty na konto. Dla wlasciciela takiego
> konta moze sie to zakonczyc powaznymi klopotami.
Dobrze, że to napisałeś, może Krzysztof przeczyta i dowie się, że od wpłat
musiałby zapłacić podatek itd., itp. Musiałby zarejestrować fundację, cały
korowód formalności.
Pozdrawiam Jerzy

47. Data: 2001-09-27 12:39:30

Od: i...@r...com.pl (Klient - rzeczoznawcyap - info) szukaj wiadomości tego autora

From: Jerzy

> wzgledow podatkowych
> nie
> wlasciciela takiego
> Dobrze, że to napisałe?, może Krzysztof przeczyta i dowie
> się, że od wpłat
> musiałby zapłacić podatek itd., itp. Musiałby zarejestrować
> fundację, cały
> korowód formalno?ci.
> Pozdrawiam Jerzy

Nie no, co Wy. Jeżeli wpłaty będą dokonane na konto prywatne, nie
firmowe, wtedy nie ma problemu. Nie ma żadnego przepisu zabraniającego
dać kumplowi złotówkę, czy nawet sto. Przy czym mogę Was zapewnić, że
żaden Urząd Skarbowy nie zainteresuje się tego typu wpłatami - czy
zostały opodatkowane, cz też nie. Zresztą, żeby ominąć ten
hipotetyczny problem, można przyjąć, że wysyłamy złotówkę netto,
pomijamy koszty uzyskania (nie ma) i ulgę podatkową (nie przysługuje),
dodajemy więc 19% (lub też 30/40, zależy jakiego posiadacz konta
spodziewa się dochodu), co w sumie da nam kwotę 1,19/1,30/1,40 zł.
Brutto. Z tego odprowadzamy podatek i po bólu.

A całą wpłatę nazywamy darowizną. Osoba obdarowana zaznacza w picie
rocznym, że otrzymała darowiznę w wysokości 20/30 zł. W takiej
sytuacji istnieje duże prawdopodobieństwo kontroli z Urzędu, z
istotnym podejrzeniem, że podatnik oszalał. Ale za to jest zgodny z
prawem.

--
Maya
"When God made man, she was only testing"

48. Data: 2001-09-27 13:47:21

Od: "Jerzy" <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

[...]
> [...]
> sytuacji istnieje duże prawdopodobieństwo kontroli z Urzędu, z
> istotnym podejrzeniem, że podatnik oszalał. Ale za to jest zgodny z
:O
Fachowo to ujęłaś.
pozdr. Jezry

49. Data: 2001-09-27 14:46:12

Od: j...@l...pl (Janusz Czapski) szukaj wiadomości tego autora

Klient - rzeczoznawcyap - info napisał(a):

Wybacz Maja, ale.....

> Nie no, co Wy. Jeżeli wpłaty będš dokonane na konto prywatne, nie
> firmowe, wtedy nie ma problemu.

O rany! Dalej bicie piany!
Godzi sie to w aspekcie tego co się stało???
Naprawdę zapomnieliście o czym rozmawiamy?????? :-(((((((((((((
Przypomnę może.
Niedawno jakieś świry skasowały istnienie paru tysięcy ludzi! Nie
roślinek! LUDZI!
Może by tak uruchomić wyobraźnię i wyobrazić sobie np. zwłoki lub ich
strzępy tak poukładane jeden za drugim....., albo ich rodziny, albo
panienki, albo kumpli od piwa i pokerka, albo ich osamotnione ogrody,
albo.... :-((((((((((
Myślę, że się nie godzi (jeżeli się pamięta o czym rozmowa) gadać o
pierdołach (wybaczcie słowo).

Przypomnę jeszcze.
Padł pomysł upamiętnienia tego dramatu wspólnie sfinansowanym nasadzeniem.

Na ogół się przyjšł. Jednak jeżeli komuś się to nie podoba niech milczy i
nie usiłuje kasować pomysłu szukaniem dziury w całym. Przecież wiecie czym
to jest wybrukowane...????
Jagoda wielkodusznie dała miejsce do wykonania pomysłu. Dzięki.
Krzysztof zaoferował się jako kasjer. Dzięki.
On jest naprawdę poważnym człowiekiem. I skoro daje sobie radę z czymś tak
dziwnym jak rośliny tarasowe (Bóg mi świadkiem cytuję określenie co by ono
nie miało znaczyć - ja nie mam pojęcia!) to co, z byle urzędem skarbowym
sobie nie poradzi????? A miejcie do człowieka więcej zaufania. Gdyby
rzeczywiście miał mieć jakies klopoty z tego tytułu, to przecież Go nie
zostawimy samego.
Dlatego po raz trzeci piszę: DAJCIE SOBIE SPOKÓJ Z DZIELENIEM WŁOSA NA
CZWORO.
I oczekuję:
albo numeru konta
albo adresu na który zwykłe pocztowe przekazy można przesyłać.
Janusz

50. Data: 2001-09-27 15:42:18

Od: Magdalena Bassett <m...@w...net> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Czapski wrote:
> [...]
> I oczekuję:
> albo numeru konta
> albo adresu na który zwykłe pocztowe przekazy można przesyłać.

Ja tez.
Magdalena Bassett

Re: F_U_C_K chicks waiting for you! Our X-X-X adult site is free, check it out!9PL1YmUytzrVd
lawenda
Deren wielkowocowy
Pod wrazeniem
Bardzo wazna wiadomosc