pyszny obiadek

31. Data: 2005-07-22 08:06:23

Temat: Re: pyszny obiadek Do Sowy
Od: t...@g...pl (Kot) szukaj wiadomości tego autora

Sowa wrote:

>A daj przepis, ja tez lubię takie na pewno.

Trzeba isc do sklepu i kupic ;PP No niestety, taki wlasnie jadlam. Ale
pyszny !! Ale czekaj, zaraz powesze w moich 1567862131566 ksiazkach
kucharskich... mam:

Sliwki suszone z migdalami i sorbet malinowy:

potrzeba: 1 litr sorbetu malinowego... kurcze, cos mi tu nie gra...

Poczekaj, cos innego:

Knedle (tu chodzi o taki ksztalt uzyskany przy pomocy nabierania towaru
dwoma luzkami do zupy, takie podlugowate kluski) z sorbetu z czerwonych
owocow:

Potrzeba:
pol kilo malin i truskawek, pewnie mozna tez same maliny
180g cukru
1 cytryna

wymyc owoce, zmiksowac na gladko, dodac cukier i sok z cytryny i 4 luzki
wody, wymieszac dokladnie, zamrozic w sorbietierze.

Eee, nie podoba misie ten przepis, pestki z malin beda chrupac w
zebach... Mysle, ze wrzucilabym maliny do garnka, dodala ciut wody,
cukier, podgrzala zgniatajac owoce, az puszcza mozliwie najwiecej soku,
sok zlala i resztki z gara odcisnela porzadnie i dopiero mrozila...

Kot, wciaz glodny

--
Włochy i Paryż - przewodniki turystyczne do wyboru. Tylko z lipcowym numerem
miesięcznika Auto+.

32. Data: 2005-07-22 08:40:32

Temat: Re: pyszny obiadek OT
Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Jul 2005 09:08:23 +0200, "maciej" <m...@o...pl>
wrote:

>Raz na jaki? czas sie odezw?, i taki raban o co o to ?e kocham gotowa?
>ludzie co wy, kocham te? moja ?one i te? do niej mówie zdrobniale i milusio.
>To mo?e tak:
>wrzucam na patelnie kawa? mi?cha.....i niech si? ku...wa sma?y.....

No, juz lepiej :P...a my nie Twoja zona, to zdrobienia dla niej
trzymaj :))))))))

Pierz
K.T. - starannie opakowana

33. Data: 2005-07-22 08:42:17

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Jul 2005 09:52:42 +0200, "Sowa"
<m...@w...pl> wrote:

>U?ytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisa? w wiadomo?ci
>
> A wypo?rodkowa? nie umiesz?
>Kochaniaj sobie w domu do ?ony, jej to ?wi?te prawo a Twój obowi?zek (i na
>odwrót) ale do obcych w sumie ludzi mów jak do cz?owieka. ?atwiej to
>zrozumie? i si? nie utyka ze znu?enia form? w po?owie wypowiedzi .
>Poza tym, to wprowadza chaos, zdrobnienia maj? swoj? konkretna funkcj?,
>pasztecik to co innego ni? pasztet, klopsik co innego niz klops, dzwonek
>ryby co innego ni? dzwon, groszek co innego niz groch itd.

Dzwonko. z cala reszta sie zgadzam :)

Pierz
K.T. - starannie opakowana

34. Data: 2005-07-22 09:13:29

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chłopaki, podeślijcie fotki, co?
> Zrobimy sobie konkurs wakacyjny na "Mistera prk 2005", w nagrodę przepis
> autorski na pyszne i pożywne waniliowe pierogi z jagodami . :-)
>

> --
> Edyta Czyż
> "Antonio, gorrrrąco!"
>
> wrote Sowa
A fotki to mają być toples czy bikini? Bo jak co to ja używam tylko
jednoczęściowych strojów, Tak żeby nie uwierały pod pachami i nie zasłaniały
za bardzo kolan;))

35. Data: 2005-07-22 09:53:10

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 22 Jul 2005 11:13:29 +0200, "jacenty" <s...@w...pl>
wrote:

>A fotki to maj? by? toples czy bikini? Bo jak co to ja u?ywam tylko
>jednocz??ciowych strojów, Tak ?eby nie uwiera?y pod pachami i nie zas?ania?y
>za bardzo kolan;))

Dawaj, takiego czegos dawno nie widzialam :P

Pierz
K.T. - starannie opakowana

36. Data: 2005-07-22 10:15:54

Temat: Re: pyszny obiadek Do Kaszebe
Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:ffg1e11btng8k54gjpi1l8hfu8hqddu8s2@4ax.com...

przepis

> Dawaj, takiego czegos dawno nie widzialam :P
>
> Pierz
> K.T. - starannie opakowana

Jak zrobie retusz fotki (wykasuje mój mięsień piwny( naci siem ta tarczycę
co to mi się obsuneła na wysokość pasa)) to niezwłocznie wysyłam.
A propos innej bajki. Gdzie tu można wziąć darmowe lekcje czytania ze
zrozumieniem?
Pozdrowienia z ukłonem ale niezbyt niskim bo mi przeszkadza tarczyca;))

37. Data: 2005-07-22 10:40:55

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>zas?ania?y

>Jak zrobie retusz fotki (wykasuje mój mi?sie? piwny( naci siem ta tarczyc?
>co to mi si? obsune?a na wysoko?? pasa)) to niezw?ocznie wysy?am.
>A propos innej bajki. Gdzie tu mo?na wzi?? darmowe lekcje czytania ze
>zrozumieniem?
>Pozdrowienia z uk?onem ale niezbyt niskim bo mi przeszkadza tarczyca;))

Na uniwersytecie zycia, panie dzieju

pierz, co mu inne przedmioty przeszkadzaja w uklnoach co to
czuprynkom po klepisku
K.T. - starannie opakowana

38. Data: 2005-07-22 11:08:56

Od: "jacenty" <s...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Krysia Thompson" <K...@h...fsnet.co.uk> napisał w
wiadomości news:18j1e1dsn4ir77h6u9vangu3798n51ub04@4ax.com...

> pierz, co mu inne przedmioty przeszkadzaja w uklnoach co to
> czuprynkom po klepisku
> K.T. - starannie opakowana

Kiedy mnie to naprawdę samo wyskoczyło. Albert Wychodzimy

Jacenty

39. Data: 2005-07-22 13:31:44

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ewa (siostra Ani) N." <n...@y...com> wrote in message

> Ciesze sie ze myslisz :p

ja tez bede radosna, kiedy i Ty pojdziesz w moje slady ;))))P
iwon(k)a

40. Data: 2005-07-22 17:51:56

Od: "bazyli4" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "maciej" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

> Raz na jakiś czas sie odezwę, i taki raban o co o to że kocham gotować
> ludzie co wy, kocham też moja żone i też do niej mówie zdrobniale i
milusio.
> To może tak:
> wrzucam na patelnie kawał mięcha.....i niech się ku...wa smaży.....

A bo to smuty jakieś ;o)

Pzdr
Paweł

Przepis na kulki z ryzu prazonego?