pyszny sos do makaronu z selera naciowego

1. Data: 2003-03-28 13:23:34

Temat: pyszny sos do makaronu z selera naciowego
Od: "Dorota" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

To rewelacyjny sos, szalenie smaczny, przepis dostałam od mojej kuzynki
Wioli (niniejszym publicznie chyle przed nią czoło, prywatnie już chyliłam).
Z tej porcji wychodzi go spora ilośc, taka odpowiednia do połowy paczki
makaronu typu rurki, dla dwóch dosc głodnych osób. Jest gesty i znakomicie
smakuje w tej wersji wegetarianskiej, nie probowalam dodawac miesa, ale
mozna poeksperymentowac.

trzy-cztery lodygi selera naciowego
srednia marchewka
dwie srednie cebule
kilka zabków czosnku
oliwa
puszka pomidorow bez skorki
bazylia swieza lub suszona

Warzywa poszatkowac drobno, udusic z dodatkiem oliwy na małym ogniu. Dusic
przez godzine do poltorej. Pod koniec wrzucic swieza bazylie i zmiazdzony
czosnek. Sos zmiksowac, polac makaron i zajadac.

Pysznosci, baaaardzo polecam!
Dorota

1. Data: 2003-03-28 14:59:20

Temat: Re: pyszny sos do makaronu z selera naciowego
Od: Paweł Niezbecki <t...@p...neostrada.pl> szukaj wiadomości tego autora

Dorota <g...@p...onet.pl>

> [...]
> przez godzine do poltorej. Pod koniec wrzucic swieza bazylie i zmiazdzony
> czosnek. Sos zmiksowac, polac makaron i zajadac.

Można też poeksperymentować z posypaniem całości posiekanymi orzechami
włoskimi, leciutko podsmażonymi na oliwie...

(seler naciowy doskonale komponuje się z orzechami)

p.

1. Data: 2003-03-28 18:17:24

Od: PatryCCCja <k...@s...TO_WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

Paweł Niezbecki wrote:

> Dorota <g...@p...onet.pl>
>
> Można też poeksperymentować z posypaniem całości posiekanymi orzechami
> włoskimi, leciutko podsmażonymi na oliwie...
>
> (seler naciowy doskonale komponuje się z orzechami)

pozwolilam sobie zapuszkowac ten przepis:
http://puszkkka.spinacz.pl/przepis.php3?id=3111
jestem nim zachwycona! :) bardzo lubie seler naciowy - choc nigdy jeszcze
nie jadlam go w polaczeniu z orzeszkami :) w weekendy na szczescie nie ja
gotuje ;) ale wiem juz co bede robic na poczatku tygodnia :)
dzieki, ogromne :)

co do selera naciowego to robilam ostatnio pyszna zupe jarzynowa z selerem
wlasnie, zaraz podam przepis w nowym watku :)

pozdr. :)
pat
--
vege.pl http://www.vege.pl
PuszKKKa http://puszkkka.spinacz.pl

1. Data: 2003-03-28 18:33:57

Od: Michał Byrecki <l...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 28 Mar 2003 14:23:34 +0100
"Dorota" <g...@p...onet.pl> wrote:

> Z tej porcji wychodzi go spora ilośc, taka odpowiednia do połowy
> paczki makaronu typu rurki, dla dwóch dosc głodnych osób. Jest gesty i
> znakomicie
Hmm. To może ja za dużo jadam? Dla mnie, jak jestem tak średnio głodny,
to 3/4 paczki makaronu jest w sam raz. Aha, nie jestem grubaskiem, mam
195cm i 75 kg :-)

Btw. zaraz wyciągam żeberka i zabieram się do finalnego etapu...

Michał Byrecki

1. Data: 2003-03-31 07:51:45

Od: "asia" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Dorota" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> To rewelacyjny sos, szalenie smaczny, przepis dostałam od mojej kuzynki
> Wioli

sos przetestowałam w sobote - jest pycha

dzieki
Asia

Ser feta - ktory najmniej slony?
Ciasto marchewkowe - czemu nie wyrasta ?
Nie mam pomyslu na obiad :(
Ktokolwiek widział lub wie...?
strąg