[pyt] Sposob na lenistwo

1. Data: 2004-01-18 20:26:49

Temat: [pyt] Sposob na lenistwo
Od: "BR101" <mariusz[WYTNIJ_TO]@hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bynajmniej nie zartuje - nie ma chyba bardziej leniwego czlowieka, niz ja.
Doradzcie cos prosze, bo to mnie toczy :-( Wszystkie moje wzniosle zyciowe
plany mozna o przyslowiowy kant d... potluc

Pozdrawiam
Mariusz

1. Data: 2004-01-18 21:43:22

Temat: Re: [pyt] Sposob na lenistwo
Od: "Aneta" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

BR101 <mariusz[WYTNIJ_TO]@hat.pl> napisał(a):

> [...]
> Doradzcie cos prosze, bo to mnie toczy :-( Wszystkie moje wzniosle zyciowe
> plany mozna o przyslowiowy kant d... potluc

Robienie planów, tym bardziej wzniosłych, to przecież bardzo wyczerpujaca
praca. Nie dziw się, że na realizację już nie masz siły. Spróbuj bardziej
przyziemnie, może coś zdziałasz.
Ze zrozumieniem
Aneta

1. Data: 2004-01-18 22:01:02

Od: Papik <p...@a...net> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 18 Jan 2004 21:26:49 +0100, BR101 napisał/napisała:
> Bynajmniej nie zartuje - nie ma chyba bardziej leniwego czlowieka, niz ja.
> Doradzcie cos prosze, bo to mnie toczy :-( Wszystkie moje wzniosle zyciowe
> plany mozna o przyslowiowy kant d... potluc

Dolaczam sie do prosby.. Chociaz na pewno bije Cie na glowe w lenistwie :P

Ps. Nie chce mi sie licytowac :>

--
*it's much better to fuck without love than being in love without fucking*
GG: 70701

1. Data: 2004-01-18 22:11:45

Od: "BR101" <mariusz[WYTNIJ_TO]@hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Aneta" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

> Robienie planów, tym bardziej wzniosłych, to przecież bardzo wyczerpujaca
> praca. Nie dziw się, że na realizację już nie masz siły. Spróbuj bardziej
> przyziemnie, może coś zdziałasz.

Te moje "wzniosle" plany nie sa znowu az tak wielkie - ot przygotowanie sie
i zdanie z przyzwoitym wynikiem matury, pozniej jakies studia.. I praca nad
samym soba: te kilka kg nadwagi, kurs szybkiego czytania..
Wiele razy juz probowalem. Sek w tym, ze zwykle jest to slomiany zapal. Po
pewnym czasie znow zasiadam przed komputerem, od ktorego niestety jestem
uzalezniony i gapie sie beznamietnie w monitor :-(

> Ze zrozumieniem
> Aneta

Pozdrawiam,
Mariusz

1. Data: 2004-01-19 09:59:33

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 18 Jan 2004 21:26:49 +0100, BR101 wrote in
<bueqa0$iu7$1@nemesis.news.tpi.pl>:

> Bynajmniej nie zartuje - nie ma chyba bardziej leniwego czlowieka, niz ja.
> Doradzcie cos prosze, bo to mnie toczy :-( Wszystkie moje wzniosle zyciowe
> plany mozna o przyslowiowy kant d... potluc

Przepis.
Potrzebne:
-1 lóżko, dobrze jeżeli jest niewygodne,
-pościel,
-nudna muzyka, albo jeszcze lepiej Sade(to do wersji z myślami
samobójczymi)
-pasy,
Sposób przygotowania:
Należy poczekać na moment pogodowy w postaci deszczu, silnego wiatru.
Zaczynamy w sobote. Kładziemy się do łoża przykrywamy się i leżymy
wpatrzeni w okno słuchając muzyki. i tak 24 godziny z 3 przerami na
potrzeby fizjologiczne. Dobrze jest przygotowac sobie jedzenie i napoje,
które umieszczamy obok leża. Gdy budzimy się w niedzielny poranek, przewidując
myśli o ucieczce, prosimy przypięcie pasami. W poniedziałkowy poranek z
werwą i obłędnym zapałem zmierzamy do pracy.

Przepis na licencji GNU/GPL

Idę pisać referat.
Pozdrawiam.

--
Paweł Zioło http://fotozielsko.prv.pl
GnuPGP:09504E96 ICQ:236822802

1. Data: 2004-01-21 11:04:15

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:pan.2004.01.19.09.59.31.706917@zielon
y> rzekła
paszcza <zielsko>:

> Przepis na licencji GNU/GPL

próbowałeś?
bo zamierzałbym...

--
Wszystko, co nieznane, uchodzi za wielkie.

1. Data: 2004-01-21 14:57:53

Od: "BR101" <mariusz[WYTNIJ_TO]@hat.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "zielsko" <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> napisał w wiadomości

> Przepis.

/CIACH/

> Idę pisać referat.
> Pozdrawiam.

Byc moze przedstawiony sposob rzeczywiscie jest skuteczny. Pytanie tylko, na
ile czasu wystarczy zapalu? :-) Znajac zycie musialbym opisana "kuracje"
stosowac w kazdy weekend. Odpada.

Pozdrawiam,
Mariusz

1. Data: 2004-01-21 16:03:08

Od: "tren R" <t...@s...na.sojusze> szukaj wiadomości tego autora

w liter haszczach<news:bum426$nbl$1@atlantis.news.tpi.pl> rzekła paszcza
<BR101>:

> Znajac zycie musialbym opisana
> "kuracje" stosowac w kazdy weekend. Odpada.

gdyby skuteczna - nie była tego warta?

--
Trzeba żyć dla innych, jeśli chcesz żyć dla siebie.

Seneka

1. Data: 2004-01-21 16:43:09

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jan 2004 15:57:53 +0100, BR101 wrote in

MZ jesteś blisko.
hint: motywacja

Znam jeszcze wersję hard z halunami.

--
_______________________________________
|_______________________________________|

1. Data: 2004-01-21 16:43:10

Od: zielsko <zielsko_p@_wytnij_to_tlen.pl> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 21 Jan 2004 12:04:15 +0100, tren R wrote in
<bulmc6$1od1$1@news2.ipartners.pl>:

> próbowałeś?

Nie całkiem. Mam taką pracę, że po zmianie wyć mi się chce z nudów.
Nawet spac nie idę tylko szukam wrażeń. Wypatruje zająców w drodze do
domu. Saren w zagajnikach. Ptaków. Cieszę się dniem.

> bo zamierzałbym...

:)
--
| Paweł Zioło http://fotozielsko.prv.pl |
| GnuPGP:09504E96 ICQ:236822802 |

boje sie ludzi - jak z tym walczyc.
prosba o kontakt
Przychodzimy, odchodzimy.. [Niemen i Inni]
Zdumiewające...
Jak pomóc bliskiemu w depresji??? poóżcie prosz