Re: pyt o zasilek i rente

From: "Piotr Grela \(interpio\)" <i...@d...pl>
Newsgroups: pl.soc.inwalidzi
Subject: Re: pyt o zasilek i rente
Date: Tue, 25 Jul 2006 14:35:31 +0200

> Chyba się pogubiłeś czytając posty, gdyż ja nie jestem autorką drugiego
> pytania, ale nic nie szkodzi, pomyłka trafia się każdemu.
> --
Masz rację, przepraszam. Dziś z rana strasznie zmęczony byłem.
Wczoraj pojechałem z Oleśnicy do Malczyc, odwiedzić chorego kolegę. W jedną stronę
do pociągu spokojnie, obsługa konduktorska pomogła w dostać się do pociągu,
w kasie Oleśnicy panie z całą uprzejmością dowiadywały się w centrali czy muszę
płacić bilet za handbika.

W drugą stronę, około godz. 20-21 stałem na peronie, pociąg sobie przyjechał
i pojechał, nikt z obsługi konduktorskiej nie wyjrzał i nie zapytał się
czy pomóc się dostać do pociągu.
Przedtem stałem koło dyżurnego ruchu i wołałem, żeby kanalia wyjrzała i nic.
Byłem na swoim tym wolnym handbiku i musiałem 7,5 godziny pedałować do domu.

--
Pozdrawiam Piotrek

Zdecydowanie poznam bogatą Panią, wiek bez znaczenia, mile widziana chorowita.

25.07 Piotr Grela \(interpio\)
25.07 Piotr \"Gerard\" Machej
25.07 Paulla
25.07 Piotr Grela \(interpio\)
29.07 Dawa
29.07 Paulla
Autotranskrypcja dla niedosłyszących
is it live this group at news.icm.edu.pl
Witam
Zlecę wykonanie takiego chodzika
Czy mozna mieszkać w lokalu użytkowym
karta parkingowa
stuck puck
Chodzik 3 kołowy
zlecenie na chodzik 3 kołowy
Fan club chodzik
Podejście usługodawców do niepełnosprawnych
cicho sza
Chodzik 3 kołowy zmaina kół na wieksze.
halo
Usenet z googla