? pytania a prawda

51. Data: 2006-12-27 00:34:13

Temat: Re: ? pytania a prawda
Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Hanka napisał(a):

> Dla mnie cacuszkiem jest uzasadnienie, że
> istnieją głupie pytania, poprzez zadanie
> takiegoż właśnie, czyli "jesz kupy?"

rili sister?
to niby głupie pytanie było?
a dlaczego?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

52. Data: 2006-12-27 16:32:06

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

... muu ...rzekł:

> Jak to ?

Tośmy sobie o "głupich" pytaniach brat "pożartowali", a teraz powaga.
Co jest z tym dochodzeniem do prawdy. Zrywanie jabłek sobie
odpuszczę, bo insza rzecz mnie gniecie.
Tantal - bracie. Gość chciał ustalić coś istotnego. Poświęcił własnego
syna. Znaczy w potrawce bachora przyrządził, by prawdę zgłębić.
Przykład dość drastyczny. Ale czy granice poświęceń wyznacza?
Bo tak sobie brat jako prokreacyjny abnegat :o) dumam, czym
się od gościa różnie.
I nad głową też mi ta skała ciągle... :o)

>... muu ...
>-`@'-

><oo>___ .~*
>( _ ) .__)
> Mazdajazda
>--
>Freeware: "Ślubuję myśleć dobrą myślą (intencje),
> ślubuję mówić dobrym słowem (wybranym),
> co do czynów niczego nie obiecuję (amen :o)".

Pozdrawiam
WI

---
"Życzę ci prędkiej i niespodziewanej śmierci, moja córuchno.
Będziesz najpiękniejszym z aniołów, których wieniec oplata
tron Wszechmogącego. [papież Juliusz II]"
Witkacy, Mątwa, czyli Hyrkaniczny światopogląd.

53. Data: 2006-12-27 17:05:19

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

Hanka rzekła:

>A jak tam Twoja gwiazdka ?
>Przygotowana na wieczór, czy znowu
>schowała się za mgłą ?...

Nie dbam o gwiazdki w takie wieczory. Spuszczam żaluzje
i udaje, że już jest noc zanim wigilijny schabowy wystygnie. ;)
No i żeby tego nieproszonego gościa pustym miejscem nie zwabić,
A tak to zawsze mogę powiedzieć, że u mnie już po i niech
sobie frajera gdzie indziej szuka :))) To cudowna noc, ale strasznie
wtedy chamieję. ;)

>Pozdrawiam świerkowo-gwiazdkowo :)

Pozdrawiam bukszpanowo-oleandrowo :)

>Hanka
>:)

Washington Irving :))

54. Data: 2006-12-28 16:38:20

Od: vohumana <p...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 27 Dec 2006 17:32:06 +0100, Washington Irving napisał(a):

> [...]
> syna. Znaczy w potrawce bachora przyrządził, by prawdę zgłębić.
> Przykład dość drastyczny. Ale czy granice poświęceń wyznacza?

Ciekawa sprawa i co można by zrobić więcej w tym kierunku...

> Bo tak sobie brat jako prokreacyjny abnegat :o) dumam, czym
> się od gościa różnie.
> I nad głową też mi ta skała ciągle... :o)

Jak znowu skała, co, brat ? :o)
I czy naprawdę jesteśmy do tego zdolni
w poszukiwaniu prawdy ? :o(

-`@'-
vohu _()_ mana

55. Data: 2006-12-29 17:03:41

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R rzekł:

/.../

> jesz jesz jesz!

No i wyszło z Ciebie brat głęboko skrywane lewactwo. ;))
Ale żeby leżącego kopać, to żeś już przesadził. :) A to od czasu
Walerego Sławka jedyny nasz premier, który był mi autentyczną
inspiracją, prawdziwym promyczkiem oświetlającym mroki egzystencji.

Pozdrawiam :o)
WI

56. Data: 2006-12-29 17:07:20

Od: "niezbecki" <s...@l...po> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving<Washington Irving@pianosa.pl>

> [...]
> Walerego Sławka jedyny nasz premier, który był mi autentyczną
> inspiracją, prawdziwym promyczkiem oświetlającym mroki egzystencji.

Mnie nadal oświetla :D
Chcesz poprawić sobie humor, czytaj blog Kazia Doradcy p.o. Prezesa:

http://www.marcinkiewicz.yeahhh.eu/

Na Forum Politycznym afiliowanym przy blogu też jest wesoło, mimo że ta
ankieta akurat smutku pełna:

http://www.opolityce.yeahhh.eu/viewtopic.php?t=80

Enjoy towariszcz.

Paff

57. Data: 2007-01-06 02:04:44

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> Walerego Sławka jedyny nasz premier, który był mi autentyczną
> inspiracją, prawdziwym promyczkiem oświetlającym mroki egzystencji.

nie przesadziłżeś trochu?
drugi po bohu w pkobp, a że niby leżący?

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

58. Data: 2007-01-08 16:43:44

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R rzekł:

> nie przesadziłżeś trochu?
> drugi po bohu w pkobp, a że niby leżący?

Dla nas zwykłych, szeregowych bojowników o dobro :o)
To nie jest żadna tragedia. Ale dla kogoś kto chciał
nieść szczęście i radość całemu narodowi (czyt. expose:)).
To tak brat jakby zesłać Matkę Teresę z Kalkuty do
Pułtuska i kazać jej zajmować się tamtejszymi nędzarzami.
Cóż za potencjał się marnuje. :(((.

Pozdrawiam
WI.

---
"...był niczym ta neapolitańska kurwa, która po dziesięciu
latach uprawiania prostytucji odebrała sobie życie, bo się
dowiedziała, że jej rzymskie koleżanki robią wprawdzie
to samo, ale biorą za to pieniądze."
W. Łysiak, Ostatnia kohorta, s.155.

59. Data: 2007-01-14 22:17:18

Od: tren R <t...@p...na.swiat> szukaj wiadomości tego autora

Washington Irving napisał(a):

> To tak brat jakby zesłać Matkę Teresę z Kalkuty do
> Pułtuska i kazać jej zajmować się tamtejszymi nędzarzami.
> Cóż za potencjał się marnuje. :(((.

prorok!!
widział nowego kandydata na metropolite wszawki?
http://www.joemonster.org/article/6828/nowy-metropol
ita-warszawski

--
http://trener.blog.pl
SEKS. PORNO. KAMERKI.

60. Data: 2007-01-16 17:04:32

Od: "Washington Irving" <Washington Irving@pianosa.pl> szukaj wiadomości tego autora

tren R rzekł:

> prorok!!
> widział nowego kandydata na metropolite wszawki?
> http://www.joemonster.org/article/6828/nowy-metropol
ita-warszawski

Myślisz brat, że to tajny plan Jarosława. To się wszystko układa,
kardynałowie wybierają Niemca przeszkolonego przez młodzieżówkę NSDAP,
żeby ostatecznie skompromitował Kościół, a po nim przychodzi Kazimierz I.
Odnowiciel. Prawdziwy papież Słowianin, ze prawdziwym słowiańskim imieniem.
Zapowiadany przez Słowackiego.
A imię jego 44 ;). Nie żebym miał coś przeciw temu pierwszemu :)
Mam nadzieję, że mu dobrze jest. Tam gdzie trafił. :o). Choć pewnie
nieźle się zdziwił :))).
Tak brat, odnowa moralna, sprawiedliwości i prawo dla całego
chrześcijańskiego świata.

WI

---
HITLERJUGEND (HJ), niem. organizacja młodzieży NSDAP /.../
wychowywała młodzież w duchu rasizmu, szowinizmu i militaryzmu.
Encyklopedia PWN

Kominek albo Bluzgacz
ZYCZENIA SWIATECZNE
[+ placebo -]