pytania na czasie

11. Data: 2008-12-22 00:31:50

Temat: Re: pytania na czasie
Od: Fragile <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 01:06, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w
wiadomościnews:dfa682d4-d8cb-4017-92c5-45de65cebc3b@
d36g2000prf.googlegroups.com...

> Gdzie Twoje milosierdzie i dobroc?

W mym wspolczuciu.

Pozdr.
F.

12. Data: 2008-12-22 05:46:12

Od: Panslavista <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 21 Gru, 18:16, Hanka <c...@g...com> wrote:
> [...]
> przez uchylone okno wlatywal aniolek z prezentami, a nam, dzieciom,
> nigdy nie udalo sie go zobaczyc. Tylko cichy dzwiek dzwoneczka
> oznajmial, ze mozna juz wejsc do pokoju, podejsc do choinki, i
> zakrzyknac: SA, SA PREZENTY!
>
> Hehe, lezka w oku :)
>
> Jak to jest dzisiaj?
> Czy dzieci wypatruja pierwszej gwiazdy?
> Czekaja na aniolka?
>
> Te nasze zwariowane, rozpedzone czasy, czy pozwalaja na prawdziwie
> spokojne, rodzinne przezywanie swiatecznych chwil?
>
> I pytanie sprzed lat, zadane przez moje dziecie:

Istnieją - to są emanacje Bluzgłej - gudłej.

13. Data: 2008-12-22 07:07:06

Od: Hanka <c...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

On 22 Gru, 01:08, "Bluzgacz" <p...@w...org> wrote:
> Uzytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisal w
wiadomoscinews:a744c9bd-958b-4a78-867d-aa9baf47caca@
i18g2000prf.googlegroups.com...

> Chce poniesc kare.

Ja nie jestem od wymierzania kar.

Zarowno kary, jak i nagrody, przyznajemy sami, sobie, bo tylko my tak
naprawdę wiemy, co w nas tkwi i co powoduje takie, a nie inne, decyzje
i zachowania, i to my, inside, ponosimy tego podstawowe konsekwencje.

Bywa, ze czlowiek wierzy w nagrody i kary odroczone, patrz rozne
religie, propagujace piekla, nieba, czy tez na przyklad reinkarnacje.

Ale wiesz, tutaj to ja tylko o aniolkach chcialam.

:)

14. Data: 2008-12-22 17:21:47

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Fragile" <e...@i...pl> napisał w wiadomości
a.googlegroups.com...

> W mym wspolczuciu.

Uczucie slabych.
--
Bluzgacz

15. Data: 2008-12-22 17:36:23

Od: "Himera" <h...@z...org> szukaj wiadomości tego autora

"Hanka" <c...@g...com> wrote in message
d.googlegroups.com...
> [...]
> spokojne, rodzinne przezywanie swiatecznych chwil?
>
> I pytanie sprzed lat, zadane przez moje dziecie:

niestety moj mozg jak i mozgi wiekszosci ludzi przezarla komercjalizacja
tego swieta. zeby odbudowac 'ducha swiat' postanowilam isc w tym roku na
pasterke.

a pozatym, aniolki przynosza prezenty? od kiedy?

--
'Jedziemy moja gablota czy twoim klonkiem?' 0_o

16. Data: 2008-12-24 01:37:35

Od: "Bluzgacz" <p...@w...org> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Hanka" <c...@g...com> napisał w wiadomości
h.googlegroups.com...

>Ja nie jestem od wymierzania kar.

To zacznij kurwa.

> Zarowno kary, jak i nagrody, przyznajemy sami, sobie, bo tylko my tak
> naprawdę wiemy, co w nas tkwi i co powoduje takie, a nie inne, decyzje
> i zachowania, i to my, inside, ponosimy tego podstawowe konsekwencje.

Takie pierdolenie z typowych marketingowych szkolen o pizdzie maryni, czyli
o wszystkim i o niczym, ubrane w slowa, zeby ktos myslal, iz brzmi to
madrze..
--
Bluzgacz

Freak Of Nature