pytania przetworcze

51. Data: 2003-09-24 11:49:10

Temat: Re: pytania przetworcze
Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

"Janusz Czapski" <j...@t...pl> schrieb im Newsbeitrag
news:bkruvr$l4c$1@atlantis.news.tpi.pl...

> Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomooci do grup
> dyskusyjnych napisał:bkrudl$6rs$01$...@n...t-online.com...

> Na plazowanie karabeli wysluzonej zal. O beczke sie Wasc prosisz...
>
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Sum? O beczke? Wolalbym beczeke octu siedmiu zlodzieji wypic nizli Wascine
wino!

Irek

52. Data: 2003-09-24 11:53:11

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> My, Czapscy, hałaburdów nastających na cześć niewinnych dzieweczek przy
> użyciu trunków, a nie dowcipu, zawsze powstrzymywać będziem.
>
> Pozdrawiam :-)
> Janusz

Nic dziwnego, skoro wlasna czesci w beczce skisla, to cudzej przyszlo
bronic. Mosci Czapski, a zapytajze wprzody dzieweczke czy broniona chce byc.
Jakby Zabloccy pytali i czcia sobie glowe zaprzatali, to juz by nazwiska nie
bylo.

Irek

53. Data: 2003-09-24 11:58:43

Od: t...@i...pl (Tomasz Lukowski) szukaj wiadomości tego autora

54. Data: 2003-09-24 12:10:17

Temat: Odp: pytania przetworcze
Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bks0pd$fhu$06$...@n...t-online.com...

> Sum? O beczke? Wolalbym beczeke octu siedmiu zlodzieji wypic nizli
Wascine > wino!

Przedni trunek marnowac? Ani mi to w głowie postało.
Zanik pamięci Waści doskwiera, żeś niepomny antała ćwiekami zaostrzonymi do
środka nabitego, z pagórka ku uciesze powszechnej spuszczanego, z waścinymi
przodkami wewnątrz????
Pozdrawiam :-)
Janusz

55. Data: 2003-09-24 12:12:22

Od: Ola <f...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Irek Zablocki wrote:

> No i nagrabales Wasc sobie! A gdzie meska solidarnosc?! Wszyscy milczeli jak
> grob, nawet te bialoglowy, ktore przychodzily do malinowego chrusniaka na
> schadzki. Jeden Czapski napiwszy sie cienkusza towarzysza zdradzil. Gorzej
> od pohanca!

Oj juz sie tak Moj Drogi nie denerwuj. Przeciez co zacniejsi kawalerowie
rowniez predziutko wpadaja w sidla obrotnych szlachcianek. Nie mozna
liczyc, ze taki skarb sie uchowa. Myslalam ze masz 13 lat albo co
gorszego. A takiego uczucia nie mozemy lekcewazyc, to sie zdaza raz w
zyciu. Jakos sie zgodzimy, ja nie mam nic przeciwko temu, dogadam sie z
Uta. Zgib Was na pewno polubi. Czy macie dzieci?
Pozdrawiam Ola

56. Data: 2003-09-24 12:13:57

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
do
> środka nabitego, z pagórka ku uciesze powszechnej spuszczanego, z

A to trzeba na samprzod udowodnic, bo zrodla nie podaja, zeby Czapski
Zablockiego w beczce spuscil. W przyslowiu mowa o mydle a nie o beczce. Ale
chwal sie Acan, chwal, niech niewinne dzieweczki dowiedza sie jaka to
bisurmanska krew w Wasci plynie. Chrzescijan traktowac tak surowo i jeszcze
sie tym chlubic.

Irek

57. Data: 2003-09-24 12:17:09

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bks13m$bu4$03$...@n...t-online.com...

> Jakby Zabloccy pytali i czcia sobie glowe zaprzatali, to juz by nazwiska
nie > bylo.

Co prawda to prawda!!! Żadna niewiasta o cześć dbała, żadnemu Zabłockiemu by
zwieść się nie dała. I ród by wyginął...
Tem się różnim, że mać moja o cześć swoją i rodu zawsze dbała była.

Pozdrawiam :-)
Janusz

58. Data: 2003-09-24 12:25:47

Od: "Irek Zablocki" <i...@w...de> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
by
> zwieść się nie dała. I ród by wyginął...
> Tem się różnim, że mać moja o cześć swoją i rodu zawsze dbała była.

A idzze Wasc do klasztoru, bo tyle tej czci, ze i roundap ani wataha
tatarska nie pomoze. Stan przy poludniowej wystawie, nich ojcowie winorosla
posadza albo chmiel - tyle z Acana pozytku, jak za tyke porobisz.

Irek

59. Data: 2003-09-24 12:37:33

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Ola <f...@g...pl> w wiadomooci do grup dyskusyjnych
napisał:GSfcb.76660$h...@n...chello.at...

> Myslalam ze masz 13 lat albo co > gorszego.

:-))))))))))))))))))
Pozdrawiam :-)
Janusz

60. Data: 2003-09-24 12:46:10

Od: "Janusz Czapski" <j...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Irek Zablocki <i...@w...de> w wiadomości do grup
dyskusyjnych napisał:bks2o9$aov$01$...@n...t-online.com...

> A idzze Wasc do klasztoru, bo tyle tej czci, ze i roundap ani wataha
> tatarska nie pomoze.
Ani żaden Zabłocki! W jednym ordynku stoicie jako plagi Rzeplitej.

Stan przy poludniowej wystawie, nich ojcowie winorosla
> posadza albo chmiel - tyle z Acana pozytku, jak za tyke porobisz.

Dla dobra powszechnego każdą funkcyję z pokorą przyjmę...

Pozdrawiam :-)
Janusz

jakie krzaki sadzic TERAZ?
Trendy w ogrodach