pytanie :)

1. Data: 2002-06-07 20:04:24

Temat: pytanie :)
Od: "Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Jak pewnie zauwazyliscie dostalam szalu skanowania. Poszukalam w gazetach w
domku i znalazlam takie oto gazety:
Agata i dom nr 1
Anna 4/1997
Kobiece Pomysly 2/98

Jesli mam je skanowac to powiedzcie, z duza checia to zrobie, ale nie chce
zapychac serwerka :)

Valentine

1. Data: 2002-06-07 20:53:39

Temat: Re: pytanie :)
Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"Dorota Orzeszak" <s...@a...ca> :

> Jesli mam je skanowac to powiedzcie, z duza checia to zrobie, ale nie
> chce zapychac serwerka :)

Tym drugim to sie akurat nie musisz przejmowac ;)

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228
GG 86099 ** ICQ 23487118

1. Data: 2002-06-07 21:39:30

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

On Fri, 7 Jun 2002 22:04:24 +0200, "Dorota Orzeszak"
<s...@a...ca> wrote:

> [...]
>Kobiece Pomysly 2/98
>
>Jesli mam je skanowac to powiedzcie, z duza checia to zrobie, ale nie chce

a co w nich????
moze Mondze jakies archiwum jest potrzebne...w ogole jaka
pojemnosc ma serwerek? moze zzipowac?
wszystkiego najlepszego jeszcze raz ;)

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-08 08:58:30

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> :

> a co w nich????
> moze Mondze jakies archiwum jest potrzebne...w ogole jaka
> pojemnosc ma serwerek? moze zzipowac?

Na razie z miejscem nie ma problemu :) Serwerek w sumie ma maksymalnie
pojemnosc mojego dysku, pomniejszona o to co w danym momencie na nim mam :)
W tej chwili nie jest to moze imponujaca liczba - w sumie mam cos 26 GB
przestrzeni dyskowej, ale przez dlugi czas jeszcze nie bedzie problemu z
miejscem, nie ma obawy :)

Gorzej, ze zapowiada sie na wakacje w akademiku remont instalacji
elektrycznej, ale dokladniej sie dowiem co i jak dopiero w przyszlym
tygodniu.

Pozdrawiam,
Monika (Wroclaw)

1. Data: 2002-06-08 09:38:43

Od: "Balbina" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Monga" <m...@n...fm> napisał w wiadomości
> [...]
>

> Gorzej, ze zapowiada sie na wakacje w akademiku remont instalacji
> elektrycznej, ale dokladniej sie dowiem co i jak dopiero w przyszlym

Aj,aj, aj!!!! A ja już jestem uzależniona od serwerka!
Już przerażona perspektywą odstawienia od serwerka Balbina

1. Data: 2002-06-08 12:17:40

Od: Krysia Thompson <K...@h...fsnet.co.uk> szukaj wiadomości tego autora

>Gorzej, ze zapowiada sie na wakacje w akademiku remont instalacji
>elektrycznej, ale dokladniej sie dowiem co i jak dopiero w przyszlym
> [...]

no to lece kupowac dyski......;))

Krysia
K.T. - starannie opakowana

1. Data: 2002-06-08 13:43:28

Od: "ela0626" <e...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gorzej, ze zapowiada sie na wakacje w akademiku remont instalacji
> elektrycznej, ale dokladniej sie dowiem co i jak dopiero w przyszlym
> [...]

Moniko, tylko nas nie strasz. Jeśli rzeczywiście nie będzie serwerka , to
przymusowy odwyk ( o którym była mowa w postach) nastąpi wcześniej, niż my
się tego spodziewamy.
Tak sobie myślę, że może rzucić hasło do grupy : " Kto zechce adoptować
Monikę z jej serwerkiem na okres wakacji? Potrzebne są: łóżko - coby
dziewczyna miała gdzie spać, stałe łącze o dobrej przepustowości i
oczywiście miła, rodzinna atmosfera, żeby Monika z serwerkiem dobrze się
czuła"
Co Ty na to. Chciałabyś być chwilowo adoptowana?

Pozdrawiam
Ela0626

1. Data: 2002-06-08 18:07:29

Od: Monga <m...@n...fm> szukaj wiadomości tego autora

"ela0626" <e...@i...pl> :

> Moniko, tylko nas nie strasz. Jeśli rzeczywiście nie będzie serwerka ,
> to przymusowy odwyk ( o którym była mowa w postach) nastąpi wcześniej,
> niż my się tego spodziewamy.

Po niedzieli sie wybieram porozmawiac z kierowniczka, to sie dokladnie
okaze jak sprawa wyglada i jak juz bedzie wiadomo jak wyglada, bedzie mozna
myslec co z tym zrobic :)

> [...]
> serwerkiem dobrze się czuła"
> Co Ty na to. Chciałabyś być chwilowo adoptowana?

Niezle to wymyslilas Elu :))) Usmialam sie jak sobie wyobrazilam taka
sytuacje ;) Calkiem atrakcyjna propozycja ;)))

Pozdrawiam,
Monika

--
m...@p...fm ** ftp://robotki.dhs.org:8228