pytanie do facetow

1. Data: 2001-08-19 20:54:59

Temat: pytanie do facetow
Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak to jest z Wami?
Podam przykladzik:facet jest po uszy zakochany w kobiecie,robi dla niej
wszystko.Ona odwzajemnia uczucie.Postanawiaja zamieszkc razem.Przez pare lat
jest cacy.Potem facet zaczyna marudzic ze potrzebuje troche wolnosci.Ciagle
po pracy zamiast pomieszkac w domu i pobyc z kobieta gdzies
wychodzi,najczesciej z kolegami(zakladam,ze nie ma w jego zyciu innej
kobiety).
Jego partnerka jest pracowita,gosc ma codziennie podstawiony obiadek pod
mordke,zrobione kanapeczki do pracy,uprane,posprzatane,w domu nie musi robic
nic.W lozku tez sielanka.Jedyne czego jego kobieta wymaga jest to,aby pobyl
z nia troche,zeby mogli porozmawiac,milo spedzic czas.A jego nosi do
kolegi,z kolega,na gielde samochodowa,nagle nic nie pozostalo z jego
domatorstwa.
Powiedzcie mi czemu tacy jestescie?
Magda

1. Data: 2001-08-19 21:14:11

Temat: Re: pytanie do facetow
Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:
> Jak to jest z Wami?
[..]
> Powiedzcie mi czemu tacy jestescie?

Źle adresujesz poszukiwania. Szukaj w sobie.

pozdrawiam
Arek

--
Osobom, które dotyka problem przymusowego poboru do wojska, udzielamy
bezpłatnej i legalnej pomocy w ochronie ich planów, poprzez uzyskanie

1. Data: 2001-08-19 21:47:20

Od: "Don Marcos" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka napisał(a) w wiadomości: <9lp9gn$ee5$1@news.tpi.pl>...
> [...]
>z nia troche,zeby mogli porozmawiac,milo spedzic czas.A jego nosi do
>kolegi,z kolega,na gielde samochodowa,nagle nic nie pozostalo z jego
=====
Mysle ze to rutyna wkradla sie do zycia.
Facet potrzebuje czasami czegos, czego kobiety mu nigdy nie
zapewnia: musi sobie od czasu do czasu pogadac z kumplami
np. przy browarze na takie tematy, na ktore z kobietami nigdy
nie pogada. Tak juz jest i musicie sie do tego przyzwyczaic.

Don M.

1. Data: 2001-08-19 21:47:27

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Źle adresujesz poszukiwania. Szukaj w sobie.
>
>pozdrawiam
>Arek

Taak?Czyli chyba jestem za dobra.Facet musi miec od czasu do czasu maly
wstrzas.Jak jest za dobrze to sie nudzi.Super,poszukam u
siebie.Pozdrawiam.Magda.

1. Data: 2001-08-19 21:50:53

Od: "_Yoshi" <x...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Mrowka <m...@p...wp.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:9lp9gn$ee5$...@n...tpi.pl...
> Powiedzcie mi czemu tacy jestescie?
> Magda
Po pierwsze to nie wiem o co dokladnie w pytaniu chodzi, wg. mnie normalne
jest wlasnie, ze gosc wyskakuje z chaty i robi rozne rzezcy z kumplami, itp.
A chore jest siedzenie non-stop w domu, tzw. domatorstwo.
Na poczatku gosc musial sie starac ( zawsze zadurzony facet robi takie
rzeczy, ze sam sie potem dziwi ), ale w koncu "szal" poczatkowy mu
przeszedl, mieszkanie z dziewczyna przestalo byc 'nowoscia', endorfinka nie
krazy w organizmie.
Uwazam, ze najlepiej znalezc jakas rzecz, ktora para moze poza domem
wykonywac ( sport, disco, etc, nawet kino + jakis lokal), ale podstawa to
nie przesadzac. Na swoim przykladzie wiem, ze nic bardziej nie denerwuje,
jak dziewczyna, ktora chce miec udzial w kazdej minucie mojego dnia.
Aha, nie rob mu kanapek itp, ( z obiadem tez niech kilka razy sobie zrobi
sam, to doceni to co Ty robisz.. :) )
_Yoshi
PS.
Aha, zapomnialbym o rzeczy najwazniejszej - szczera rozmowa ( ale bez
awantur, itp, bo rezultaty sa wtedy przeciwne ) o tym czego oczekujesz i co
bys chciala. To wg. mnie podstawa ( szczegolnie w dluzszym zwiazku )

1. Data: 2001-08-19 21:56:19

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Uwazam, ze najlepiej znalezc jakas rzecz, ktora para moze poza domem
>wykonywac ( sport, disco, etc, nawet kino + jakis lokal), ale podstawa to
>nie przesadzac.

Wiem,ze kazdy potrzebuje czasami gdzies wyskoczyc,ale zastanawiam sie nad
tym ,kiedy mozna powiedziec ,ze ta druga osoba przesadza.

>Aha, nie rob mu kanapek itp, ( z obiadem tez niech kilka razy sobie zrobi
>sam, to doceni to co Ty robisz.. :) )

No,no u faceta takie slowa:))Kilka razy jak sie rozchorowalam byl zmuszony
zrobic nam obiad i staral sie nie pokazac,ze jest wkurzony,ale ja wiem ze
tak bylo(zmeczony po pracusi) Wtedy ja sie wpienialam ze jestem chora i leze
jak kloda nie mogac nic zrobic.
Nienawidze byc na czyjejs lasce.

>Aha, zapomnialbym o rzeczy najwazniejszej - szczera rozmowa ( ale bez
>awantur, itp, bo rezultaty sa wtedy przeciwne ) o tym czego oczekujesz i co
>bys chciala. To wg. mnie podstawa ( szczegolnie w dluzszym zwiazku )

Staram sie z nim rozmawiac,tlumacze i ustalamy co i jak.Niby jest wszystko
o.k.a on potem zachowuje sie tak jakby rozmowy nie bylo.

Pozdrawiam.Magda.

1. Data: 2001-08-19 21:57:41

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <:
[...]
> Powiedzcie mi czemu tacy jestescie?
> Magda

Nie czuję się facetem, Magdo:)
ale powiem Ci - ta kobieta ZA DUŻO daje.

Gdyby to ona wychodzila z domu realizując swoją potrzebę wolności - on czekałby na
nią
i zastanawiał się dlaczego tak jest.
Może nawet pisałby na psp ;) ?
Po dluuugim zastanawianiu się nad tym fenomenem - doszłam do wniosku, że faceci
szaleją za kobietami
nieprzewidywalnymi.
Z przewidywalnymi zakładają rodziny lub przyjaźnią się, żaląc się na niezrozumienie
swoich nieprzewidywalnych ukochanych;).
Pozdrawiam
Eva

1. Data: 2001-08-19 22:00:13

Od: "Eva" <e...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Mrowka" <m...@p...wp.pl> napisał w wiadomości

> [...]

Arek:

M:
> Taak?Czyli chyba jestem za dobra.Facet musi miec od czasu do czasu maly
> wstrzas.Jak jest za dobrze to sie nudzi.Super,poszukam u
> siebie.Pozdrawiam.Magda.

Daję słowo Magdo, że nie czytałam wcześniej tej wypowiedzi:) Eva

1. Data: 2001-08-19 22:00:42

Od: Astec SA <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Mrowka wrote:
> Taak?Czyli chyba jestem za dobra.Facet musi miec od czasu do [..]

Nie, raczej podejrzewam, że jesteś zbyt zaborcza. To miłe, ale jednocześnie
chore, że zawsze ma obiadek pod mordkę, w domu nic nie musi robić itp. ale...
jak to możliwe?
Przecież to oznacza, że Ty nie masz swojego życia! Gdzie Twoje zainteresowania,
hobby, wyjścia z przyjaciółmi ??? Wydaje mi się, że go oplotłaś jak ośmiornica
i zagłaskałaś na śmierć i stąd ta jego reakcja.
To oczywiście tylko spekulacje bo za mało powiedziałaś o Waszym związku.

pozdrawiam
Arek

1. Data: 2001-08-19 22:01:29

Od: "Mrowka" <m...@p...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

>Nie czuję się facetem, Magdo:)
>ale powiem Ci - ta kobieta ZA DUŻO daje.

No wlasnie...i ja tak mysle:)

> [...]
faceci szaleją za kobietami
>nieprzewidywalnymi.
>Z przewidywalnymi zakładają rodziny lub przyjaźnią się, żaląc się na

Skomplikowane to troche....Jak ja zaczelam wychodzic ,aby zobaczyl jak to
jest ,to on zaczal to samo robic tylko jeszcze czesciej.
Mam znajomego ktory mial szalona kobiete,ale ja zostawil zeniac sie ze
zwykla,spokojna,panienka,ktorej jest pewien,ze nie wywinie jemu jakiegos
numeru.Jest z nia ,a i tak wzdycha do tej pierwszej.
Nie rozumiem tego.Jak tym facetom dogodzic?
Pozdrawiam.Magda.

Carpie Diem
Witam ponownie - pseudo-zmiana
check this out
Teologia w pytaniach i odpowiedziach ...
Poczucie sensu zycia i hierarchia wartosci